Boşanmak istiyorum ama bir daha kimseyi bulamam, aşık olamam diye de korkuyorum. Ne yapacağım? (Sayfa 2)

Boşanmak istiyorum ama bir daha kimseyi bulamam, aşık olamam diye de korkuyorum. Ne yapacağım?
Cevapla