Erkekler, Hoşlandiginiz kadin çok güzelse ilk adimi atip tanişmaya cesaret edermisiniz?

Ben birinden hoşlanıyorum, pastanede aşçı olarak çalışıyor, her gittigimde uzun uzun bakişiyoruz , ama bitürlü tanışamadik, annem hep yanımda oluyor bu arada, sizce hep annemle gittigim için mi yaklaşmıyor yoksa işinden olur diye mi? Onu şikayet ederim işden atarlar diye mi korkuyor sizce? patronlarda da hep ortamda oluyorlar çünki?
Erkekler, Hoşlandiginiz kadin çok güzelse ilk adimi atip tanişmaya cesaret edermisiniz?
Cevapla