Erkekler, Hoşlandıgınız kız çok güzel olursa ilk adımı atmaya cesaretiniz olur mu?

Ben birinden hoşlanıyorum, pastanede aşçı olarak çalışıyor, her gittigimde uzun uzun bakişiyoruz , ama bitürlü tanışamadik, annem hep yanımda oluyor bu arada, sizce hep annemle gittigim için mi yaklaşmıyor yoksa işinden olur diye mi? Onu şikayet ederim işden atarlar diye mi korkuyor sizce? çünki patronlarda da hep orada oluyor?
Erkekler, Hoşlandıgınız kız çok güzel olursa ilk adımı atmaya cesaretiniz olur mu?
Cevapla