Eşim bosanmak istedi. Tamam boşanalım dedim sorunlarımız vardı zaten. Dünde arkadaşlarımız geldi. 3 yıldır yurtdışında olan eşimin hic gormedigi bir erkek arkadasimizda var. O da gelecekti, eşime de söyledim bir arkadas var sen hic goremedin, tanismadin diye.
Cocuk zaten her zaman yakışıklıydı ama yıllar daha da iyi gelmiş, refah icinde yaşamak daha da iyi gelmiş daha da yakışıklı olmuş. Eşimde görür görmez yakışıklı bir arkadaşmış dedi cocugun yüzüne karşı gulumseyerek.
Misafirler gittikten sonra sorun çıkardı eşim. Cocuga öyle bir bakışın vardi ki ben bu bakışı biliyorum dedi. Derin derin bakıyordun dedi. Boşanmıyor muyuz niye dert ediyorsun böyle şeyleri dedim. Boşanıyoruz diye gözümün önünde adama hayran hayran bakman mi gerekiyor sen buna önceden bir seyler mi hissediyordun dedi.
Hayır oyle bir sey yok, uzun zamandir görmedigimiz birine hem benim hem diger arkadaslarin ilgisinin uzerinde olmasi dogal degil mi dedim. Eşim bana ne zamandır yaklasmiyor, gözümün içine bakmıyor, bosanalim diyor baska erkek olunca da kiskancliktan geb*riyor.
Bosaniyoruz diye elbette baska adamin ustune atlayacak degilim ama uzun zamandir da ilgisiz birakildim. Bosanmak istedigini soylemeden önce de ben evde yokmuşum gibi davraniyordu. Gelen arkadasin ise beni kaale alması, ilgilenmesi, sohbetime deger vermesi yalan yok hosuma gitti. Ben oldugumu, bir erkek tarafindan görünür olduğumu hatirladim. Ama bu kadar yani ötesi yok.
Cocuk zaten her zaman yakışıklıydı ama yıllar daha da iyi gelmiş, refah icinde yaşamak daha da iyi gelmiş daha da yakışıklı olmuş. Eşimde görür görmez yakışıklı bir arkadaşmış dedi cocugun yüzüne karşı gulumseyerek.
Misafirler gittikten sonra sorun çıkardı eşim. Cocuga öyle bir bakışın vardi ki ben bu bakışı biliyorum dedi. Derin derin bakıyordun dedi. Boşanmıyor muyuz niye dert ediyorsun böyle şeyleri dedim. Boşanıyoruz diye gözümün önünde adama hayran hayran bakman mi gerekiyor sen buna önceden bir seyler mi hissediyordun dedi.
Hayır oyle bir sey yok, uzun zamandir görmedigimiz birine hem benim hem diger arkadaslarin ilgisinin uzerinde olmasi dogal degil mi dedim. Eşim bana ne zamandır yaklasmiyor, gözümün içine bakmıyor, bosanalim diyor baska erkek olunca da kiskancliktan geb*riyor.
Bosaniyoruz diye elbette baska adamin ustune atlayacak degilim ama uzun zamandir da ilgisiz birakildim. Bosanmak istedigini soylemeden önce de ben evde yokmuşum gibi davraniyordu. Gelen arkadasin ise beni kaale alması, ilgilenmesi, sohbetime deger vermesi yalan yok hosuma gitti. Ben oldugumu, bir erkek tarafindan görünür olduğumu hatirladim. Ama bu kadar yani ötesi yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer