Sevgili
Sevgiliziz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yanlız hayatda bi saatten sonra cekilmiyor
Zamanında bayağa kişiyle ilişkisi olmuş biri olarak yazıyorum sevgilisin hayat çok daha huzurlu ve güzel.
En güzeli de istediğin zaman istediğin arkadaşınla eğlenceli vakitler geçirebiliyor yeni aktivitiler keşfedebiliyorsun.
Cevap
21Cevap
Bu bir paradoks bence
sevgili olmadan hayat geçmiyor
hayatınn geçmesi için sevgili olduğunda hayat sana zindan oluyor.
çık işin içinden
Benim asıl takıldığım nokta erkeklerde sevgilili 31, sevgilisiz 7 iken; kadınlarda 7'ye 6. Kadınların neden bu kadar çoğunluğu istemiyor
keşke olsaydı gerçek aşk ile seven bir aşkım o zaman bana hayat her zaman şunu fısıldardı işte aşk işte sevgili.
@sudesiyahseven HAYAT SENİNLE GÜZEL AŞKIMMMM. GÖKSU. 🥰❤️🧿😍❤️🧿🥰❤️🧿
Soru mu bu da beee manitim candır hayatımın anlamıdır
Eğer doğru kişiyle berabersen tabiki sevgili hayatı güzel. Ama güvenmediğin, kafanda bir ton soru işareti uyandıran biriyle olmaktansa sevgilisiz olmak en güzeli.
Sevgiliyle ama seven sevgiliyle. Yoksa tek ben sevip karşımdaki soğuk yapınca gerek yok.
Hergun saatlerce sorumsuzca sarılıp okşayıp sevisebildigim hayat güzel
Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı yalnızlık hiç iyi değil bence sevgili olmak insanın hayatına renk katıyordur
İkisininde yeri ayrı ama sevgiliziz daha bir huzurlu...
Sevgilisiz hayat daha güzel ve kimseye hesap vermiyorsun
İyi bir sevgili veya iyi bir eş hayattaki en güzel şeydir 😁🤗😍❤️
Hiç yalnız kalmıyacağını sanıyorsun hayat daha bi çekilir oluyor aslında
sizi önemsiyen , size değer veren , sizi iyi gününüzde yanınızda olucak...
Çok varda hepsi sahipli hepsinin s. Kcisi var bana sıra gelmezki.
Keşke olsaydı da herşeyi onunla yaşasaydim, şu eksik yanımı doldurabilseydim onunla.
İstediğin kisiyle takilabilinen hayat
Sevgili
Yalnızlık kadar kötü bir şey yok
Varlığı bir dert, yokluğu yara.
Sevgilisiz
her zaman sevgili hayat
Sevgilili
Sevgilisiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?