3 yıllık sevgilim ailemle sorunlarım var diye bana ters yapmaya başladı (açıklamayı okuyun)?

Merhabalar öncelikle şunu demek istiyorum unutmaya çalışmak istemiyorum genel olarak zaten zorlu bi dönemden geçiyorum tamamen ayrıldığımızı düşünmek beni daha kötü hissettirir. 3 yıllık bi ilişkim var çok fazla sebepten çok kere ayrılıp barışmışızdır. Ama en son olan şey.. Ailemle çok sıkıntı yaşıyodum evden kaçmayı mı düşünmedim kendimi öldürmeyi mi kafam tamamen gitmişti artık. Ben de 2-3 gün arka arkaya annemle falan yeni bi sorun yaşadıkça ağlaya ağlaya sevgilime yazıyodum sadece beni o an iyi hissettirsin sakinleştirsin sevdiğim tek insan o diye. Ve gitgide daha saçma tepkiler vermeye başladı ben zaten gözlerim kıpkırmızı her an kendime zarar verebilcek bi haldeyken sanki ona yük oluyomuş, ailemle sorunlar yaşamayı ben istiyormuşum gibi tavırlara girdi ve bildiğiniz ben o haldeyken ben suçluymuşum gibi davrandı. Sonraki gün en azından iyi miyim diye sormak için arar bi şey yapar diye düşünmüştüm. Ve 11 gündür ne yazdı ne aradı. Sevgililer gününde beni yok saydı ve tüm problemlerimin içinde boğulmuş gibiyim. Eninde sonunda yazacağını da biliyorum ama bu durumda olmak kötü hissettiriyo sizce neden bana böyle yaptı bunu merak ediyorum?
3 yıllık sevgilim ailemle sorunlarım var diye bana ters yapmaya başladı (açıklamayı okuyun)?
Cevapla