Sevgilim ailevi sorunlar yaşıyormuş, siz ne yapardınız?

Ailevi sorunlar kelimesi zaten baştan başa bahane gibi geliyor farkındayım, ama bu çocuk zaten ailesiyle anlasamıyordu bu konunun gerçekliğinden şüphe duymuyorum. Ancak bu durumda normalde insanların sevdikleri insana sığındıklarını, ne olursa olsun iletişimlerini devam ettirdiklerini görüyorum. Bu çocuk iki gündür benimle konuşmuyor, 2 saatte yazdığı tek cümlenin içerisinde aşkım canım diyor ama zaten 2 3 saatte bir yazıyor. Sorum şu bu durumda bana gelip bana durumu anlatıp konuşmamız gerekmiyor muydu daha sonrasında yine yalnız kalmak istiyorsa kalabilirdi anlayışsız bir insan değilim. Nasıl davranmalıyım, bende ondan uzaklaşmalı mıyım?

Sevgilim ailevi sorunlar yaşıyormuş, siz ne yapardınız?
Cevapla