+1 yıl5 flört azmış ya😂😂 Benden sana tavsiye, en az 10 flörtle konuşmak daha iyi ama zaman zaman hangisine yazacağın, hangisinin mesajına yetişeceğin seni yorabilir. Ama sonuçta duygu besliyorsun hepsine karşı, alışırsın zamanla. Bir süre sonra da aralarından bir kişiyi seçersin kendine😒😂
01 Yorumla- +1 yıl
Yaaa daha olumlu yararlı tavsiyeler verebilirdiniz, hanımefendiye göre 10 çerez onun için, onu aşmış sonuçta en az 20 keser kendilerini,7 kocalı hürmüzün adı çıkmış ya
En İyi Cevaplar
+1 yılEğer trol bir soru değilse gerçekten çok iğrenç bir şey ama eminim ki trol bir sorudur çünkü kadın milleti tek bir kişiye ait olmak ister gönül eğlendirmez bu dedigini genelde erkekler çok yapar ben trol bir soru sorduğunu düşünüyorum şahsen a değilsede yaptığın hem çok iğrenç hem de çok kötü bir şey
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 798 cevap paylaştı.
+1 yıl
Seni Çapkın seni.
Bir de erkeklerin Çapkın olduğunu söylersiniz siz kadınlardan korkuyorum boşuna korkmuyorum.
Allah yardımcın olsun akıl fikir versin.
Olmadı hepsini bir anda parti yaparız buluşursunuz farklı tecrübe olur senin için her kadına nasip olmaz00 Yorumla
+1 yılErkek olmak da zor ki.. Sabah kalk 25 kıza birden günaydın yaz, bütün gün onlarla konuş, arada konuşmayı unuttukların gelsin sana trip atsın, bir de onların gönlünü almaya çalış falan baya zor yani..
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Herkesin aradığı kız modelinin 😀
10 Yorumla
+1 yılBıkmadınız mı Artık böyle Troll sorular sormaktan Ama gerçekten Bravo böyle sorular sorarak ilk sıraya çıkmayı başarıyorsunuz bari gizli üye konumundan çıktı hani şu altın madalyani Herkes bir görsün Öyle değil mi 😀😀😀 Eğer bu soruyu ciddi soruyorsan da 5 tane flörtle de idare etmek gerçekten çok büyük bir ödül Oscar Ödülü alırsın sen emin ol 😂😂😂😂
641 Yorumla- +1 yıl
Troll mü? Trollsede ayıp etmiş çünkü 5 değil genelde 15 falan oluyor.
- +1 yıl
@WhoGivesaF arttır bence 100 200 Allah ne verdiyse 😀😀😀😀😀
- +1 yıl
@ddrnkekl0 yoo o nerden cikti cinsiyetcilige karşıyım flortozluk karakteristik bir özelliktir kadını erkeği var mi bunun
- +1 yıl
Troll değildir benimde vardı
- +1 yıl
@ddrnkekl0 haydaa ben kötü bisey mi dedim acaba
- +1 yıl
@ddrnkekl0 arkadaşım senin zorun nedir söylediklerimde veya savunduğum fikirde yanlış bisey mi var Ben isimde gücümde biriyim neyin kafasını yasiyosun anlamadım?
- +1 yıl
@ddrnkekl0 tamam kardeş sensin okey anladım sıkıntı yapma
- +1 yıl
@ddrnkekl0 tamamen abizittiklarimizdan isen trol hesap olduğunu kabul et abizitmadiklarimizdan isen sende kafana iki kere vur bakalım 😀😀😀😀
- +1 yıl
@ddrnkekl0 geçen otobüs bir manevra yapıyor var ya o aralardan nasil geçiyor allahim deli oldum çok harika dönüyor o aralardan knk 😀😀😀
- +1 yıl
@ddrnkekl0 olum onu demedim be ndndenen otobüs diyorum dar yerden iyi manevra yapıyor otobüsü kullanan şoför usta yalnız furkiii e sınıfı ehliyet lazım be 😀😀😀😀
- +1 yıl
@ddrnkekl0 aa bak aynen o konuda haklısın geçen Adriana lima ile buluştum cektim altına BMW yi kanka dediki ya yakışıklı nolur arabana bineyim e tabi kankalari da geldi arabada üç kiz bir ben uhuuuu harika bir ortam vardı be kankeytooo
- +1 yıl
Kız haklı cukunuzden baska bır seyı dusunmezsınız Arap erkeklerı bir siz iki, kafa aynı zihniyet aynı
- +1 yıl
@yılanhamsisi Ya arkadaşım Tamam iyi güzel söylüyorsunuz da hani benim yukarıda savunduğum fikir kötü mü yani Bu fikirden nasıl Bunu çıkarta biliyorsunuz Ben işimde gücümde bir insanım kimseyle işim olmaz Nereden çıktı bu şimdi anlamıyorum yani
- +1 yıl
Dedıgın haklı ama siz erkekler 2 yüzlüsünüz yaptıklarınız ile dedıklerınızın bı bağlantısı yok
- +1 yıl
@yılanhamsisi Tamam da benim böyle olduğum kanısına Nereden arıyorsun Hani benimle tanıştın mı benimle konuştun mu yüz yüze görüştün mü bana bu önyargı Neden şimdi anlamıyorum yani benim Hayatta en nefret ettiğim şey ikiyüzlülüktür desem bundan ne anlarsın?
- +1 yıl
Valla erkek olman yeterli bazı huylarını anlamak için siz erkekler var ya siz
- +1 yıl
@yılanhamsisi o zaman sana soyle anlatayım artık bundan ne anlarsan hani yaşım 35 hiç ama hiç sevgili işlerine yanaşmayan bak Altını çiziyorum yanaşma istemeyen bugüne kadar iki yüzlü davranan kadın ya da erkek fark etmez herkesi hayatından çıkartan ben ve eskiden beri sadece kariyer yapmak isteyen ve kimse için şerefsizlik düşünmeyen ben He ister inan ister inanma zaten kimseye kendimi ispatlamak zorunda değilim ve bu on yargılara maruz kalıyorum Hee bide altını çizerek şunu diyim bu zamana kadar da hayatımı dürüstlük üzerine kurduğum içinde her yerde kaybeden ben?
- +1 yıl
Tek bi soru sorucam
- +1 yıl
@yılanhamsisi sor bakalım
- +1 yıl
Sana göre evlenilecek kız tanımı nedir
- +1 yıl
@yılanhamsisi yalan konuşmayan arkadan iş çevirmeyen sevgi saygı çerçevesinde özgürlüğünü kisitlamadan hani günümüzün aşk anlayışı özgürlüğü kısıtlamak olarak anlaşılıyor ya onu diyorum herseyden önemlisi sadik olmak bu kadın içinde erkek içinde geçerli her iki cins içinde
- +1 yıl
Bakire degılse
- +1 yıl
@yılanhamsisi hiç sorun değil namus iki bacak arasında değildir zaten olsa da olur bakire olmasa da benim için sorun değil olabilir ya yanlış bi ilişkiden çıktıysa? Geniş düşünmek lazım
- +1 yıl
Böyle dıyosun ama siz erkeklere yıne de güven olmaz
- +1 yıl
@yılanhamsisi peki sen öyle düşünüyorsan zaten yapacak bisey yok ben kimsenin bakış açısını değiştiremem başkasının fikri içinde yaşamam ben kendimden eminsem kalanın hiçbir önemi yok benim için iyi geceler 😊
- +1 yıl
20 yasında bı kızla olur muydun
- +1 yıl
Cevap alamadım
- +1 yıl
@yılanhamsisi İki taraf da gerçekten sadık olabilecekse geçmişi ve geçmişte yapılanları düşünmek sadece can yakar. Dayanılmayacak derecede yakar hatta. Ama bunları düşünmeyip geleceğe bakmak gerçekten mutlu ediyor insanı. Eskiden seni tanımıyordu çünkü. O zaman hayatında yoktun ama artık varsın. Bundan sonra sadık olabilmek önemli. Seviyorsan ve güveniyorsan evlenebilirsin bence.
- +1 yıl
Erkeklere güven olmaz dostum ben tc erkeklerının Araplardan farkı oldugunu düşünmüyorum hepsı rolcü zaten
- +1 yıl
@yılanhamsisi Ben de aynı şeyi kadınlar için söylerim ama bu hiçbir şeyi değiştirmez maalesef. Benim sevdiğim kız, her şeyim dediğim canımdan çok sevdiğim kız 6 ay boyunca beni aldatmış görüşmüyorum artık dediği eski sevgilisiyle. Onun için sabahlara kadar onlarca kez ağlayışımla dalga geçilmiş gülmüşler birlikte. Güven kırıntısı bile kalmadı artık. Bu sürede bana söylenen binlerce yalanı aklından atmaya çalışıyorum hala. Sinir krizlerine giriyorum onlarca kez uyuyorum deyip başkasının arabasında evinde yaptıklarını düşündükçe öğrendikçe. Alkolsüz günüm de geçmiyor artık.
- +1 yıl
Bu durum cok nadır
- +1 yıl
@srwhiskey ya çok takılma o düşmanlık yapanlar pembe görünümlü erkek aslında 😀😀😀😀
- +1 yıl
@WhoGivesaF işte biz buna o c diyoruz lugatta emin ol o ikisi kaza kurbanı olur bi gün haber almışın ki çok büyük bi kaza geçirmiş veya başlarında büyük bir bela var bu sefer onlar gözyaşı dökerken sen güleceksin 😊😊😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. en son sevgilimle de ayni muhabbet vardi...
kabul etmemisti ama ben vardir vardir demistim..
onlardan tek tek kurtul yeni bir iliskiye basladik dedim 1 hafta sonra 5 trn 2 ye 1 ay sonra da hepsinden kurrulmustu 😁00 Yorumlaeminim her konuştuğun erkek de senin gibi 10 kızı idare ediyordur. tencere kapak oluyor bu ilişkiler hep.
21 Yorumla- +1 yıl
Sevgilin yoksa sevgililer gününe birlikte girelim mi?
4 tanesini arkadaşlarına ver. Seçtiğin bir tanesiyle devam et. Haaa eğer 2 tanesine yetişirim diyorsan 3 tanesini bırak arkadaşlarına 🤔 yetişmediğini bırakacaksın. Yemiyorsan başkası yesin 😂😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 690 cevap paylaştı.
+1 yılHepsine verdikten sonra geç kaldın yol vermekte cicim 😂😂
11 Yorumla
Soran+1 yılBişey vermddim onlara sadece konustuk
Yahu kendini yoruyon. Belli ki realde ictaatin yok. Demekki pek güzel bir kız değilsin. Kendini böyle tatmin ediyon demekki
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı. O kadar abazana hizmet veriyorsun, sana maaş falan bağlamaları lazım aslında 😄😄😄 ne işin var hanzolarla 😍😍
11 Yorumla
+1 yılŞu sa2lağın yorumunu siler misin bildirim geliyor sinirleniyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılSilinmiyor ki şikayet ettim şimdi
Ne kadar geniş bir kalbin var herkesi sığdırmaya çalışıyorsun takdir ettim 😀
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılRuhun bedeninden ayrılmış sen ise hala yaşadığını sanıyorsun
27 Yorumla- +1 yıl
Evet hastalık bu daha önce duymuştum ismi bile vardı sürekli herkesle konuşma isteği sanalda psikolojik bir rahatsızlık
- +1 yıl
@marinamamii bu hastalıktan çok karaktersizlik
- +1 yıl
Bağımlık yapar artık hep böyle gidicek kurtulması lazım aslında o böyle yaparak ama kendisini iyi birsey yapmış gibi hissedebilir herkesle konuşmakla mutlu olabilir muhtemelen gerek hayatından keyif alıyordur o yüzden böyle bir yola başvurmuştur
- +1 yıl
Keyif alamıyordur
- +1 yıl
@marinamamii evet kesinlikle hak veriyorum sana ama baya komik bi durum ya bizimde piskolojimizide bozdu😂
- +1 yıl
psikolojik rahatsız diyorum ya umarım düzelir boş ver bozma psikolojini bir gün herkes yaptığının yanlış olduğunu anlıycak hahaha
- +1 yıl
@marinamamii evet kesinlikle katılıyorum sana😆😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılSadece 5 mii ezik eğğ benim sewim olmadan önce 8 tane falan vardı onu bile az buluyordum xjdjdjdjxjdbdjxh istesem yine flörtleşirim hepsiyle ama sevgilimi seviyorum ve ilişkimize değer veriyorum o yüzden yapmam öyle şey, çünkü ben iyi bir adamım :)
00 YorumlaErkeklerden psikolojim bozuldu deyip 5 erkekle konuşması. Cebinde bol sms paketi yapacak paran mı var da 5 erkekle flört ediyorsun fukara
00 Yorumla
+1 yılBi iki tanesini yönlendir konuşayım kanka insanlık ölmedi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnlarda senin gibi beş on kişiyle sörf yapıyor. Kim bilir konuştuklarının kaçıncı dalgasısın
23 Yorumla
Soran+1 yıl😂valla aynen biliyorum bende o yüzden çok kişiyle konuşuyorum zaten
Kendini böyle mı avutuyorsun sana değil düşene suç bulurum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı. haddim olmayarak söyleyeceğim hanımefendi bu yaptığınız aşk değil beni affedin
014 Yorumla- +1 yıl
Bu kıza mı hanımefendi?
- +1 yıl
@Tubaacelyaaa :) kesinlikle bu kıza mı hanım efendi...
- +1 yıl
@HayaldenÖte öyle birine dedi ki sanırsan sahiden de hanımefendinin en iyi hanımı
- +1 yıl
@Tubaacelyaaa evet kibar olacağım diye, bazen yersiz konuşuyorlar...
- +1 yıl
@HayaldenÖte aynen haklısınız yağcılar
- +1 yıl
@Tubaacelyaaa ben kalbimden geçeni söyledim size hanımefendi tüm sayfama bakabilirsiniz ben her insana saygı duyarım ve asla yargılamam anlamaya çalışırım ama inanın ben size yağ çekmedim ben her zaman böyle oldum saygılar sunarım
- +1 yıl
Yanlış insanlara hanımefendi diyorsunuz herkes ne beyfendi ne de hanımefendi olmaz ki
- +1 yıl
@Tubaacelyaaa haklısın 👍
- +1 yıl
@Tubaacelyaaa anlıyorum ama tüm kalbimle söylüyorum ben her zaman bunu söylüyorum sizden ricam tüm yorumlarıma bakın sırf size söylemedim ben bu kelimeyi ama tabi elbette beni üzen veya zarar veren kişilere asla hanımefendi veya beyefendi demem ve ben sizin bana zarar vermediğinizi bildiğim için her zaman hanımefendi diyeceğim özür dilerim bu davranışımdan sizi rahatsız ettiysem
- +1 yıl
Estağfurullah beni neden rahatsız edeseniz ki ben bu soruyu soran kızın hanımefendi kelimesini zerre hakketmeğini dile getirdim size. Sizin kibarlık üslubunuzdan asla şüphe etmedim. Ben size rahatsızlık verdim kusuruma bakmayınız. Size iyi akşamlar dilerim.
- +1 yıl
@Diomedea sağ ol kanka
- +1 yıl
@Tubaacelyaaa rica ederim hanımefendi ben size kızmadım inanın bana sizinle bir alakası yok ben sizden binlerce kez özür dilerim karşınızda eğiliyorum özür diliyorum ben o bayana yazmıştım bilmeyerek size gelmiş cevaplarım lütfen beni affedin inanın sizinle bir alakası yok size kızmadım ve yazılarımın hepsini o bayan gönderdim siz olduğunuzu bilmedim özür dilerim lütfen beni yanlış anlamayın
- +1 yıl
Özür dilenecek bir durum yok rahat olun
- +1 yıl
@Tubaacelyaaa hanımefendi inanın rahat olamadım size hemen mesaj gönderdim özel olarak benim en korktuğum şey kalp kırmaktır lütfen mesaj bölümünüze bakarmısın
+1 yılO 5 flörtünde senin gibi en 5 tane flörtleri vardır merak etme
00 YorumlaAltıncıyı bul ona de ki sen cevap ver kalan 5 tanesine
03 Yorumla- +1 yıl
Sevgilin yoksa sevgililer gününe birlikte girelim mi?
- +1 yıl
Bende sana hayırlı geceler dilerim
+1 yılMadem erkeklerden gına geldi tarzını değiş kızlara sar sende
01 Yorumla- +1 yıl
Tebrikler 👏🏼👏🏼👏🏼
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Boş boş konuşuyorsun demekki onlarda verecek diye bekliyor
00 YorumlaSeylik beleş tabii mal erkek çok benim gibi ndjdjdd
00 Yorumla
+1 yılNormal mesajlastıgın insanları flörtün olarak mı görüyorsun
00 Yorumlaknk 4 e düşür 5 yetişmez tabi sdkjfk tövbe tövbe ya kjxdvg
00 Yorumla
+1 yılKırmızı halıyı serin kadına bir karetersiz daha 😂😂😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğunuz böylesiniz zaten.. kime güvenipte bi yola çıkacaz bilemiyom valla
00 Yorumla
+1 yılHata bizimkilerde senin gibilerle konuşup seni bulunmaz Hint kumaşı yapıyorlar.
00 Yorumla
+1 yılbu yorucu hayat insanda psikoloji bırakmaz aşko sen sal bari birkaçını
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAllah baska dert vermesin
acaba böyleleri ilerde nasıl olacak cok merak ediyorum00 Yorumla
+1 yılVay be nasıl vakit ayırabiliyorsunuz herkese. Büyük yetenek haha
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yıl4’e düşür bir bak olmadı 3’e düşür. Yıpratma kendını bu kadar 😂😂
00 Yorumla
+1 yıl5 se az normalde kadınlar ortalama 8 erkekle falan konuşuyor
00 Yorumla
+1 yılBir kadin 5 erkegi doyurur ama 5 erkek bir kadini doyuramaz bilimsel gercek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO gene iyi 5'i birden sana girerse napcan işin zor valla kardeş seninde
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂 biriyle evlenicem knk
troll olmadığını düşünerek diyorum ki ; yaptığın şey hava atılacak ya da dalga geçilecek bir mevzu değil. sen böyle davranıyorsun şimdi yarın öbür gün birini seversin o kişide sana böyle davranır. karma unutmaz...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılBu kadar basit olma diyecem ama bizim erkekler senden basit
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe karakter. siz. sin. birde övünüyor aklı sıra yaptığı şıklık
02 Yorumla
Soran+1 yıl😂çok havaliyim
Cevap sahibi+1 yılBiyerinkalkmış evet
Ne acayipsiniz ya sonra da erkekler neden böyle diyorsunuz işte sizin gibiler yüzünden
224 Yorumla
Soran+1 yılKnk sürekli birinden mesaj beklesem bir yerleri kalkar
Soran+1 yılKnk kocayla sevgili bir mi tabiki eşime sadık olucam , ama flortlerim geç yazsa bile yedekle konuşuyorum bu sefer diğerinden mesaj beklemiyorum kavgada etmiyoruz ne güzel 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılKız dikkat et yanlışlıkla yanlış hitap edersin yakalanırsınnnn
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoş yapma Allah bilir onlar kaç kızla konuşuyorlar zavallısın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende çok daraldım. Gerçekten hepsine yetişmek zor🙄🤦♀️
01 Yorumla- +1 yıl
sizi yağsıza oturtmak lazım
Gizli Üye(36-45)+1 yılHanımefendiler çok çapkın diyince de kızıyorsunuz... 😊
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHepsiyle aynı gün bitmek ayarla grup yap kim kalırsa sevşyor denektir onla devam et 😂 😂
00 Yorumla
+1 yılonlardan kontor iste bulmuşsun 5 keriz iyice silkele
00 Yorumla
+1 yılİyi yapıyorsun yapmadığıma pişmanım. Sadık olunca eline bir şey geçmiyor.
20 Yorumla
+1 yılOhooo beş tane nedir yedi tane olmalıydı her güne bir tane isimlerini de pazartesi salı çarşamba diye kaydet
00 YorumlaBen bir soru soruyorum hemen kaldırılıyor bu arkadaş trol ve böyle bir soruda bile gizli üye modunda neden moderatörler bir şey yapmıyor acaba?
00 YorumlaMaşallah bacım millet bi tane bulamıyor sen 5 tane bulup yetişemiyorsun
10 Yorumla
+1 yılAyran gönüllü, orta malı olmasan kafan rahat olur böyle şeyleri dert etmezsin kendine.
01 Yorumla- +1 yıl
Kimi bedenini satar kimi ruhunu. djsjss
+1 yıl5 ne ya günlük öğün gibi az gelir o bak
Biz kızlara bir günde küsmedik01 Yorumla- +1 yıl
Aferin doğru bir karar verdin
+1 yılÖyle olunca en sonunda iç kalıyorsun yapa yalnız anca 1 2 hafta sürer konuşman
01 Yorumla- +1 yıl
Bide senin bu yaptığın hastalık araştır istersen alışıkanlık olmuş artık sende
Gizli Üye(25-29)+1 yılSorma knk sorma az önce 2. Flortume iyigeceler yazdım üçüncüye durumdan gönderme yaptım. Yatacağım diye biliyorlar kafa dinleme Seansı başlasın..
00 Yorumla
+1 yılSana bakan malların vay haline 😎
03 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun dayi oğli bizde bu trolü anlamadık zaten 😎
Soran+1 yılSus bı ya
- +1 yıl
😂😂😂
ne konuşuyorsun hepsi ile
04 Yorumla
Soran+1 yılHavadan sudan ariyorlar mesaj atıyorlar😂 çok iyi ama hiçbirinden mesaj bekleme gereği duymuyorum
Soran+1 yılValla çok iyi saygılı kişiler kahve falan içiyoz art niyet yoo
+1 yılSenin gibi insanlar karşıma çıkmasın yeter.
10 YorumlaHayat bi size güzel zaten
10 Yorumla
+1 yılKopyala yapistir mesaj at
12 Yorumla- +1 yıl
@ddrnkekl0 akla gelmesi zor değil
+1 yılBüyük zeka gerek buna 😀 konular karışmıyor mu
10 Yorumla
+1 yılYuruuuu be kim tutar seni😂😂
10 Yorumla
+1 yılHakkımızı yiyeni buldum.
10 Yorumla- Devamını Gör (132)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer