Güncellemeler
+1 yıl
Mesaj atılmıyor derken burayı kastetmedim. Instagramdan tanıdığım kişiler veya bi şekilde denk geldiğim kişilerden mesaj almıyorum
Öncelikle sunu belirtmek isterim ki burada yakındığım durum bende mi bir problem var acaba kısmı. Neden bana kimse yazmıyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bacım sorun sende değil diğer kızlarda bu kız hemen verir potansiyeli gorup yaziyorlar olay o
Bi arkadaşım var kız kapalı makyaj yapar ama namazında niyazında ve güzel bi kız diş hekimi. Bu kıza bir sürü kişi yazıyor hani düzgün de bi kız. Benim yakın arkadasım ben de anlamlandıramıyorum bana yazılmamasını işte
Senin gozunde duzgun işte erkekler oyle duşunmuyor
İlk goren biri nerden bilsin namazinda niyazinda banada kimse yazmaz sadece aşiri ozguvenli erkekler geliyordu çocuk bana dediki sana o kadar çok kişi yazdigina eminimki aslinda kimse yazmiyor olay dişariya verilen tavir ile alakali
Emin misin? Gerçi bi kızdan gerçekten hoşlansalar çekinirler dimi mesaj atmaya da? Ama günümüzde ilişkiler sosyal medya üzerinden başlıyor ilerliyor yani eskisi gibi de değil hani
Eminim senden red yiyeceklerini bildikleri icin yazmiyorlar yani dedigim gibi aşiri ozguvenli çocuk bana sana çok yazan vardir falan dedi yani dişardan sende boyle gorunuyorsundur
Ya ben güzel bi kız değilim hani. Ama mesleğim iyi iletişimim ortalama insanlarla öyle sıradan biriyim hani. Güzellikle ilgili olabilir mi bunun nedeni? Güzel olsam dediğine katılırdım ama neden benimle ilgili bu kıza çok yazıyorlardır desinler ki
Guzellikle alakasi yok inan mesela bi arkadaşim var ona yazan aşiri çok ben hem sporcuyum hem meslegim iyi ama kimse yazmaz bu tavır ile alakali bir durum ve emin ol ki başari karizma getirir karizma guzellikten daha onemli
Katılıyorum başarı karizma getirir ve bu çok önemli bi şey zaten bunu hissedebiliyorum ama yazmayı bırak bana açılan dahi olmadı, gelip de senden hoşlanıyorum diyen kimse olmadı. Çevremde görüyorum güzel kızlara çok nazik davranıyorlar sürekli bi ilgi gösteriyorlar işyerinde güzel bi kız var hastalanmıştı hemen bi geçmiş olsun mesajları, onu çoğu zaman alttan almalar vs. Bazı insanlar ilişki isterler ya e ben de ciddi ilişkim olsun isterim hani böyle biri de girmedi hayatıma hiç, bu amaçla ilk adımı atan da olmadı yani. Ben böyle napıcam ömür boyu sorguluycak mıyım kusura bakma bu arada cok uzun yazdım ama ne biliyim garip geliyor
Aura yukseltmeyi denemelisin ayrica sorun degil sana yardimci olmak isterim aura yukselt
Teşekkür ederim. Sana mesaj atabilir miyim
Tabii
İstek gönderdim
Mesaj atabilir misin
Bu yolu kapatıyor olabilirsin.
Nasıl
Yanına ilgilendiğini belli etmek için gelenlere samimi olma fırsatını vermiyor soğuk davranıyor ya da çok arkadaşça davranıyor olabilirsin.
Aslında normal davranıyorum ama şöyle bi durum var ben güzel değilim. Şimdiye kadar hiç kimsenin yazmamasının açılmamasının vs nedeni bu dimi
Çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır. Baksana Kim Kardashian ne kadar güzel sence. Kadın o haliyle yeni bir güzellik anlayışı ortaya çıkardı.
Napıcan Gelenlere engelmi atıcan?
Ya diğer kızlara cok fazla yazıyorlar Sudan sebep bulup yine yazıyorlar bana kimse yazmıyor bu anormal bi durum değil mi
Değil , yazmayın brolar
Benshshshshs
gizlide olursan kimse atamaz
Nerede yaşıyorsun canım
Adressen
Sen arizalisin.
Arızalı derken
Kafa gidik
Ne alaka şimdi beni tanımıyorsun bile ama hakkımda tahmin yürütebiliyorsun
Sana da Gelir
Foton yoktur
Gizliden çık mesaj atayım
Ha msngr ha burası fark edermi