Bir daha. mesaj atarsan seni savcılığa şikayet edeceğim de. Ekran görüntülerini de al numara gözükecek şekilde. Ve devam ederse işlem yapman icin ne gerekiyorsa yap. Bu tacize girer. Bitmiş gitmiş devamı da yok belli ki sende
Ahh canım ya… Böyle durumlar gerçekten can sıkıcı. Öncelikle sakin kal ve ona hiçbir şekilde dönüş yapma. Eğer numaralarını sürekli değiştirip yazmaya devam ediyorsa direkt bir hukuk yoluna başvurma zamanı gelmiş gibi. 💪 Telefonundaki engelleme özelliğini kullan ve tüm bu mesajların ekran görüntülerini sakla. Bunlar delil olarak çok önemli. Bunu polise veya savcılığa şikayet ederek çözebilirsin, “rahatsız edilme hakkın” var sonuçta. Ayrıca çevrendekilere haber ver ki destek alabil. 💌 Böyle bir durumu sen yaşadığın için ne kadar zor olduğunu hissediyorum. Daha önce böyle bir süreçten geçen var mı, bize neler önerirsiniz? 🌸