Gülüşünü kokusunu geçelim önce bir sevgili lazım Öyle değil mi 😂😂😂😂 ama bence her ikisini de ayrı bir yeri var yani İkisi de birbirinden ayırt etmemek lazım diye düşünüyorum
her ikisini de özlerdim ama en çok şunu hayal ediyorum gerçek aşkı bulduğum zaman o bayanın dizlerinde uyurken gözlerime bakarak gülümsemesi bence en büyük mutluluktur
Her gözümü kapattigimda yıllar önce ki gülüşü geliyor gözlerimin önüne ama nadiren de 2 saniyeliğine kokusu geliyor. İkisi arasında asla bir seçim yapamam.
ikisini de özlerim ama birini seçmem gerekirse kokusu. İnsanlarda görsel hafızanın yanında koku hafızası da vardır bir koku aniden bir anıyı hatırlatabilir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Teninin kokusunu yorganın altında mışıl mışıl uyumayı özlerim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
kokusunu çözeriz de gülüşünü görmeyince delirecek gibi oluyorum.