- Özledim teninin kokusunu özledim..
- Özledim sımsıcak nefesini özledim..
- Özledim sohbetin, o sesini özledim..
- Gelmedin, göz bebeğim, can yoldaşım, gelmedin..


Sevdiğim kadının her şeyini özlerim her bir detayını her bir özelliğini.. kokusunu da nefesini de özlerim.. ve ona onu özlediğimi sürekli söylerdim.. çünkü insan değer verdiği kişi sürekli yanında olsun istiyor.
Sevdiceğim ile kaşık pozisyonunda yatmayı, uyumayı sevdiğim için ikisini birden özlerim beaaaa. Hem tenini, hem kokusunu. İkisini birbirinden ayırt edemem ki.
Zaten birini seviyorsan gülümsemesini hatta saçının telini bile özlersin.
Herkes bir gün gelir
Evet gelir gelmesine de gelene kadar zaman geçmiyor işte..
Ricalar..
Tercih yapmaya razı gelmek seven için zulüm resmen.. Hepsini birbirinden çok özlemek en mantıklısı olmalı..🍀🗝️
Kesinlikle öyle.. 😊
Çok teşekkürler 😍🧡
Rica ederim.. 🥰
Cevap
11Cevap
Geçmişten, kokusunu, sesini, nefesini özlediğim biri yok...
Geçmişten sormamıştım aslında.. 🤔
Birini veya ona dair bir şeyi özlemek için geçmişte kalmış olması gerekmez mi?
İnsan sevdiği insan yanında olmadığında da özler.. Geçmişte olduğunu da nerden çıkardınız..
Hayatımda uzun süredir biri olmadığı için o boyutunu düşünmedim...
Uzak kalınan sevgilinin kokusunu, nefesini özlemenin nasıl bir şey olduğunu hatırlamıyorum...
Anladım.. Özlemek denildiğinde benim aklıma direk o geliyor..
Abla tek bir nefesini özledim yanımda ama olmadı işte, dönülmez yollara girdi gitti. Ne geri döner ne yine bana gelir.
İkisinin de ciğerlerime dolmasını istiyorum bana oksijen değil onlar lazım
İnsan seviyorsa her şeyini özlüyor. Her şeyini. Ayırt edemez ki.
Kokusunu gözlerini poposunu tenini herşeyini özlerim
Her saniyesini zerresini burnundan çıkacak nefesi her mimiğini ister özler sever
Keşke kokusunu mu dokusunu mu diye sorsaydın... Ama tabiki cevap koku
İkisini özlerim her şeyini özlersin
Gözlerinin içine bakmayı
Kokusu daha ağır basar
bi bütün olarak özlerim özleyeceksem
Herşeyini özlerim ter kokusunu bile...
İkisinide yanımda olmayınca
Birini özlemeyi unuttum
Tenini.
İkiside
Kokusu kesinlikle.
kokusunu özlerim
Nefedimi
İkisinide unutaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?