Sevgilimden ayrılmak istiyorum ama üzülür diye yapamıyorum. Ne yapsam?

Bana bağlandı ama ona karşı bir soğukluk duymaya başladım ve beni çok bunaltıyor bu da bende yorgunluğa sebep oluyor. Ayrılmaktan korkuyorum tepkisini bilmiyorum aşırı üzülür diyorum ama ben de zorlanıyorum ne yapmalıyım?
Sevgilimden ayrılmak istiyorum ama üzülür diye yapamıyorum. Ne yapsam?
Cevapla