Çok yalnızım bir anda kapılar kapandı ne yapmam lazım?

Çok yalnızım önceden facebook instagram tinder hep birileriyle buluşup konuşurdum daha sonra uygulamaları sildim kapattım hiç erkek girmedi uzun süre hayatıma , birde erkekler sadık değil kötü şeylerde yaşadım şimdi işe gidip geliyorum işte de erkek görmüyorum 3 kız var eskiden istekliydim şimdi ne istek var ne eskisi gibi süsüm püsüm kpss çalışıyorum işte vardiyalı çalışıyoruz , eve gelip bazen evi topluyorjm heryerden de kapattım hesaplarımı whatsapptan da prof foto kaldırdım eaki hayatıma nasıl dönmeliyim
Çok yalnızım bir anda kapılar kapandı ne yapmam lazım?
Cevapla