Kendimi bildim bileli yalnızım, ne yapmam gerekiyor?

21 yaşındayım hiç arkadaşım yok, doğum günümü bile sadece 1 kişi kutladı (evde yaşayan ailemi saymıyorum) şimdiye kadar böyle oldu böyle devam edecek diye korkuyorum. Bu sabah uyanınca duvarlar üzerime geldi resmen. Çirkin bir kız değilim orta güzellikteyim, itici değilim sohbet etmeyi seven biriyim hobilerim var vs. (Üniversite veya iş hayatım yok) Ama hala yapayalnızım, ne yapmam gerekiyor kendimi bildim bileli böyleyim?
Kendimi bildim bileli yalnızım, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla