Bir ortamda yalnız kaldım ne yapmalıyım sizce?

Arkadaşlar bu sene bulunduğum sınıfta yeni bir başlangıç yapıp iyi arkadaşlıklar kurmak istiyordum fakat geçtiğimiz günlerde sınıfımda kimlerin bulunduğunu öğrendim. Kızların çoğunu tanıyorum ve iyi anlaşamıyoruz. Hepsi önceden çok yakın arkadaşlar herkesin en az bir yakını var sınıfta birkaç erkeğin dışında. Başka sınıftan arkadaşım olsa tamam ona gidip gelirim ama başka sınıftan tanıdığım da yok yani tüm gün tenefüste öylece oturacağım sizce ne yapmalıyım kendimi çok yalnız hissediyorum
Bir ortamda yalnız kaldım ne yapmalıyım sizce?
Cevapla