Biraz uzun ama fikir verin? Bu da mı tek gecelik yoksa birkaç ay kredisi var mı?

Hayatımda biri var , 11 yıldır aramız bozuktu ama artık konuşuyoruz. Bana ara sıra yazıyordu ve genellikle sohbet hep karı kız muhabbetlerine geliyordu ( gözümde tam bir şerefsiz imajı çizmişti)
Sonra birkaç gece 2 -3 gibi yazmaya başladı ama art niyet değil hal hatır sormak için.
Şimdi ise dün geceden beri aralıksız bana yazıyor. Önceki iliskilerimi sorguluyor ( çok yazan var mı, sevdiğin biri var mı? Neden ayaktasın kimden mesaj bekliyorsun vs?) Ve ben sohbeti sonlandırmaya çalıştıkta resmen konuşmak için çabalıyor ( banka hesaplarından tutun okuduğum kitaplara kadar girdi sohbet yaratmak için) ve yazdığım kimse yok dedi ( bana
Takıldığını ve ciddi birinin olmadığını söyledi) düşünceleriniz neler?

Not : benim hiç ciddi ilişkim olmadı tüm ilişkilerim tek gecelikti, o ise fazla flört eden bir tip. Yaşlarımız 23 ve 25.
Güncellemeler
+1 yıl
Birlikte olduğum insanlardan haberi yok. Tek gecelik düşündüğüne emin misiniz?
Biraz uzun ama fikir verin? Bu da mı tek gecelik yoksa birkaç ay kredisi var mı?
Cevapla