Hayatımda biri var , 11 yıldır aramız bozuktu ama artık konuşuyoruz. Bana ara sıra yazıyordu ve genellikle sohbet hep karı kız muhabbetlerine geliyordu ( gözümde tam bir şerefsiz imajı çizmişti)
Sonra birkaç gece 2 -3 gibi yazmaya başladı ama art niyet değil hal hatır sormak için.
Şimdi ise dün geceden beri aralıksız bana yazıyor. Önceki iliskilerimi sorguluyor ( çok yazan var mı, sevdiğin biri var mı? Neden ayaktasın kimden mesaj bekliyorsun vs?) Ve ben sohbeti sonlandırmaya çalıştıkta resmen konuşmak için çabalıyor ( banka hesaplarından tutun okuduğum kitaplara kadar girdi sohbet yaratmak için) ve yazdığım kimse yok dedi ( bana
Takıldığını ve ciddi birinin olmadığını söyledi) düşünceleriniz neler?
Not : benim hiç ciddi ilişkim olmadı tüm ilişkilerim tek gecelikti, o ise fazla flört eden bir tip. Yaşlarımız 23 ve 25.
Sonra birkaç gece 2 -3 gibi yazmaya başladı ama art niyet değil hal hatır sormak için.
Şimdi ise dün geceden beri aralıksız bana yazıyor. Önceki iliskilerimi sorguluyor ( çok yazan var mı, sevdiğin biri var mı? Neden ayaktasın kimden mesaj bekliyorsun vs?) Ve ben sohbeti sonlandırmaya çalıştıkta resmen konuşmak için çabalıyor ( banka hesaplarından tutun okuduğum kitaplara kadar girdi sohbet yaratmak için) ve yazdığım kimse yok dedi ( bana
Takıldığını ve ciddi birinin olmadığını söyledi) düşünceleriniz neler?
Not : benim hiç ciddi ilişkim olmadı tüm ilişkilerim tek gecelikti, o ise fazla flört eden bir tip. Yaşlarımız 23 ve 25.
Güncellemeler
+1 yıl
Birlikte olduğum insanlardan haberi yok. Tek gecelik düşündüğüne emin misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer