
Sizce kadın milleti neden üniforma hastası?

Maaşları fazla olduğu için olabilir. Bir polis şu an 9599 TL maaş alıyor. Bu şu demek alışverişe çıktığımda eşim istediğim her şeyi alabilecek kapasiteye sahip. Bu sadece benim varsayımım tâbi. Belki bu tez yanlıştır orasını bilemem. Belki de başka bir nedeni var. Ya da üniforma çekici geliyordur 🤷
hiç alakası yok bence. Bir sürü kişi istemiş gitmemiş polise mi gidecek.
Ayy, ben de üniforma hastasıyım neden bilmiyorum aşırı hoşuma gidiyor karşı cinsin üniforma giymesi... hastalık gibi bir şey bu, çözemiyorum sırrını.:D)))
Yaa bu üniformalar mavilileri olduğundan da aşırı yakışıklı gösteriyor kesinlikle:)
nickin gözüküyor bu arada
Sadece mavi mi yeşil olmaz mı 😁
Cevap
7Cevap
Kadın bildiğin emniyete sipariş vermiş evlenecek Koca aranıyor diye 😂
Az bir şansı varsa onuda kaybetmiş artık😃
Ne Orjinal kadın ya... : )
Ne utanç verici..
Nerelere yollandı o mektuplar bu nedir ki :D
Böyle kızlar tam bir geri_zekalı ya
Çok utanç verici bee
Bu gercek olabilir mi
bilmem olabilir de ekşide gördüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?