Nişanlım düğünde ablamın gelinliğini giyer misin dedi bu normal bir şey mi?

Geçenlerde ablası demiş ki düğünde benim gelinliğimi giysin zaten bedenlerimiz aynı sayılır kesin olur demiş. Nişanlım da geldi bana söyledi bunu giymek ister misin diye soruyor. Çok sinirlendim ve çok kırıldım nasıl ablası böyle bir şey söyler onu da geçtim nasıl nişanlım yargılamadan yadırgamadan gelip bana sorar. Aklım almadı ya. Cidden kendimi çok değersiz hissettim. Sonuçta gelinlik bir defa giyilecek bir sey. Satın alınacak diye bir kural yok ama kiralanabilir ve her genç kızın hayalidir yani. Ben mi yanlış düşünüyorum?
Nişanlım düğünde ablamın gelinliğini giyer misin dedi bu normal bir şey mi?
Cevapla