Kız kardeşe düğünde ince bileklik takmak ayıp mı?

Arkadaşlar ben yeni evliyim ve bebeğim var kendi paramı kazanmıyorum kız kardeşimin düğünü var eşime sadece çeyrek takmak istemiyorum hatıra olarak takcağı bileklik istiyorum dedim 750 tl verdi borcu çok var bişey diyemedim ama o fiyata gösterişli bileklikler yoktu bende zarif bir şey aldım ama bi yandan da abla olarak güzel olmadımı diye düşünüyorum aslında fiyatı 900 tl idi 750 ye düşmüş sizce ayıp olur mu?
Kız kardeşe düğünde ince bileklik takmak ayıp mı?
Cevapla