Kız Arkadaşımın Arkadaşı İle Dudaktan Öpüstük, ne yapmam LAZIM?

Kar yağdı dedik mangal yapalım karda. Neyse gittik 6 KİŞİ. Ben sevgilim, onun 2 arkadaşı, dayısının kızı filan. Kız arkadaşıma dedim çalı çırpı toplayalım ateş yakalım. Neyse herkes bir yere gitti. Kız arkadaşım başkasıyla gitti ben arkadaşıyla gittim. Ormanlık alana girdik. orada kaydım istemeden düştüm. Sonra bu arkadaşı güldü kahkaha attı. Delisin sen ya nasıl düştün filan dedi Ayağa kalkmam için elimi tuttu. Ayağa kalktım ama sonrasında elimi bırakmadı bi 5 saniye sadece dudaktan Öpüstük sonra birbirimizden özür diledik. O günden sonra sürekli yazıyor bana. Seviyorum aşığım demedi ama yakın davranıyor sanki benden bekliyor. Tam olarak ne yapmam lazım benim şimdi
Kız Arkadaşımın Arkadaşı İle Dudaktan Öpüstük, ne yapmam LAZIM?
Cevapla