22 yaşındayım, aşık olduğum kişi 35. Çok mu saçma olur?

Ben 2000'liyim, aşık olduğum kişi 87'li.

Çok mu absürt?
22 yaşındayım, aşık olduğum kişi 35. Çok mu saçma olur?
Cevapla