Güncellemeler
+1 yıl
şaka gibi soruyu sordum ve ayrılık derecesinde tartıştık erkekler neden mal hemde her yaşta
seviyorum , önemsiyorum , eğleniyorum o da beni seviyor izin versem kapımda kul köle olucak neden yaş farkını bu kadar kafama takayım ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
16 yaş var aranızda bence çok değil dış görünüşünüz uyumluysa sorun olmaz bencede
Evlimisin
Yoo ne alaka awk
Olgun seviyorsun demek ki
Yoo sevgilim bendne 3 yaş büyük
Hımmm peki
Takmıyorsan bu spru niye?
farklı insnaların görüşünü merak ettim
Saçmalık değil daniskası
: ) güldürdün neden sen 18 yaşında biriyle olmaz mısın
Olmadım hiç ama hadi diyelim oldu benim onunla aramda 9 yaş olur senin 16 yaş var, neredeyse baban yaşında hani 😃
babam 56 yaşında , oğlu bende 2 yaş küçük : )
Al işte buyur 😂
bence burada garip olan şey 41 yaşında adamın 23 yaşında çocuğu olması
E tabi işine geldiği gibi 😏
seviyorsan sorun etme
yaş farkı normal
Max 10 yaş olmalı çok bence
Hayır değil kanks baba şefkati hasreti
Eee napalım şimdi, devam et o zaman.
dewamke
Ok
Sugar dady mi yaptın
bilmeeeem
Takmıyorsan neden soruyorsun
sen cevapla diye
Kimseyi ilgilendirmez
Meslegi neee senin meslek ne
konuyla alaksı ne : ) , demir ithalat işi yapıyor , bende tasarımcıyım
Hic iyle sohbet ne kadardir cikiuorzunuz
Yani yasi buyuk
Tel duzeltmis ne kadardir cikiyorsunuz? Tasarimci derken mimar falan mi
grafik tasarımcıyım 3 yıl olucak
Saçmalık
kime göre neye göre
Var olan gerceklere gore
neden bu kadar abarttın
Abartmadim ki. Abartmam gereken bir sey yok beni baglamaz.
Ama ilk baslarda toz pembe olanlar zamanla toz zehir olur
gerçekten bildiğin ve ders vericek bir hikayen varsa ciddiyetle dinlerim , zaten bunun için sordum bu soruyu
Yaş aralığı arttıkça enerji farki hayata bakış acisi farkıda artar. Hayatin gerçekleri o pembe bulutların arkasından boy gösterince çatışmalar çıkar
Yani hakketten yuhh diyorum
abartıyorsun bence