2 buçuk senem, emeklerim... Çok sevdim. Üniversite de tanıştık 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa. Kavga ettik. Hassas olduğum konuda kavga çıktı. Karma spor salonuna gidiyordu kıskanıyordum. Akşam kız yok diye akşam gitmeye söz vermişti. Bi gün gündüz aniden spora gitti. Normalde salondayken yazardı o gün yazmadı. Şüphe ettim. Çirkin sözler dedim. Aldatıyor musun falan ikinizi de bulucam falan dedim. Ama çok hassas olduğum konuydu ve sinirden dedim. Sonra sosyal medya dan resimleri falan sildi. Bitti dedi. Dün Bursa dan kalktım İstanbula gittim. Belki düzelir diye. 15 20 dk konuştuk. Bitti dedi. Çektim gittim yanından arkamdan gelmedi. Sonra aradı ve seni görüyorum çek git artık dedi. O yolu göz yaşları içinde geldim. Sadece yolda ağladım. Canım çok yanıyor. Emek verdim uğraştım didindim hediyelerimi çöpe attığını söylüyor. Kalbim acıyor... 2 saat yolu göz yaşları içinde geldim annemle tanışıyordu çok kez evime geldi. Ben tüm ailesini tanıyorummm
2 buçuk yıllık ilişkim çok kötü bitti canım yanıyor herkes gider mi?
Ya okuduklarım kadarıyla zaten saygılı bi ilişki değilmiş :( nasıl desem çok üzücü ya kanın bozuk falan ne demek? Sana hakaret etmesine izin verme sen de kendini toparla. Bak bende birçok saçmasapan insanla tanıştım ama bi insanı gerçekten ayrılınca tanıyorsun. Öyle biri çıkar ki karşına bazen ayrılsanız bile senin acır diye ağır konuşmak istemez. O yüzden üzme kendini şimdi boş geliyor ama gerçekten çok fazla üstüne yüklenmiş
Benimde senin gibi kiskanc bir sevgilim vardi 2 bucuk sene devam ettik ilk sene hayatinda sorunlari var die devam ettim yarim yil arkadastik zaten sonraki yil dayanamadimi bole olmicani anladim ve ayrildim iliskilerin yapi tasi guvendir sevgiline guvenmiyosan ne kadar seversen sev hep kavga etceksiniz birilerinin huzuru bozulcak hep kimse bole bir iliskisi olsin istemez spor salonu olayinda hata yapmmissin ustune gitmissin yapcak bisey yok sen kiskanc biriysen hep ayni olcaksin degismiceksin kendini kandirma sana uycak birini bul bende ayni seyleri yasadim yipraniyo insan bir gun yazmadim die cikan kavglar onlar bunlar huzur birakmiyo insanda
Analiz edebildigim kadariyla ilk olarak senin onu hobisinden kisitlamak istemen cok yanlis bir hareket cunku her insan hiçbirinin elinden alınmasını istemez. Belki gündüz insan çok iken daha fazla motivasyon veya zevk alıyor spordan? Ikincisi olarak onun sana bu çirkin sözleri kullanmasına nasıl izin verebiliyorsun? Kendine hiç saygın yok mu? Ve üçüncüsü olarka da neden yalvarıyorsun ve kendi değerini 0 a indiriyorsun? Olmamış sağlık olsun de geç ve hayatina devam et. Bak her ayrılık zor evet ama üstesinden geçemeyecek kadar zor değil.
Kızım sen napıyorsun ya cidden büyük takıntıların var spor salonuna nasıl bir hassas mevzu koyuyorsun. Spor salonuna gece gitti diyelim iş ne olacak, okul varsa o ne olacak, hiç bir kız ödev sormayacak mı mesela. Herkes senin b*klu sevgiline mı yürüyor. Bu nasıl mantık? Özgüvenli ol ya. Aldatılmaktan korkma. Neyden çok çekinirsen o mutlaka başına gelir bunu sakın unutma.
cocuk ilişki isterken bunu göz önünde bulunduracakkkk senin bir suçun yok orta da çocuğun gururunun kirilacagi bir durum da yok egoist malinn teki sende sakin yazma suna macfit ne bir kere beyni için spor yapsin kas yapan tipler genelde egoist oluyorlar başkalarini gorduyse de senin o sozlerine seni itici bulmuştur
parfüm şişesi koklamak falan o kadar detay girme o kadar değer verdiğini gösterme keşke hiç üstelemeseydin çünkü sen ısrar ettikçe o daha çok bunalıyor müsaade etseydin zaten 2 senedir berabermişsiniz özler yazardı büyük ihtimal