Günümüz kadınları/erkekleri arkadaşlarının fikirlerine oldukça fazla önem veriyorlar. Arkadaşların o kişiyi yanına yakıştırmazlarsa, beğenmezlerse sevgilinden ayrılır mısın?
Sevgili olduğunuz kişiyi arkadaşlarınız yanınıza yakıştırmadı diye ayrılır mısınız?
Hayır ayrılmam. Arkadaşlarım eğer benim ilişkim için bu tür yorumlar yaparsa rahatsız olurdum ve onlarla sohbeti dahi kesebilirdim. Sevgilim ben sevdiğim sürece yanıma yakışır ve hakkımızda boş boş konuşan insanları önce uyarırım daha sonrasında ise halen aynı şeyleri yapmaya devam ederlerse, hayatımdan çıkarırım o tür insanları.
Ayrılmam. Arkadaşlarım da üzerine vazife olmayan bu tür özel konularda düşüncelerini belirtmez doğrusu. Diyelim ki belirttiler; ben seviyorum, yanıma da yakıştırıyorum. Kime ne ki? Derim. Arkadaşım da olsalar çizgiyi aşmamalılar. Kolaylıkla insanların etkisinde kalabilirim ama bu demek değildir ki onların her söylediğine hak verip o doğrultuda kararlar alayım. Benim ilişkim beni bağlar. Ve ilişkim söz konusu olduğunda başkalarının söyledikleri sinek vızıltısı gibi gelir bana.
Ben o kişiyi sevmişim kalbime yerleştirmişim özelim olarak hayatıma almışım ona bakarken her anımın güzelleşmesi onun ile mutluluğu ve hayatı yeniden tatmışım ona benm baktığım pencerenin onu güzelleştirmesi ve bana ait hissetmişim sırf birileri benm yanıma onu yakıştıramıyor diye vazgeçeceğim yok artık bu kadar basite alınacak meseleler değil bunlar. En azından benim için öyle yıldızım o kişiyle barıştıktan sonra kimsenin ne dediğinin önemi yok.
Hayır kimse için hayatımı sekillendirmem. Ben begendiysem sorun yoktur arkadaşlarım da begenmeyiversin bi zahmet. Arkadaşlarım değil zaten ben yasayacaksam o aşkı onlar sadece yorum yapabilir. Kimse benim hayatıma müdahale edemez, karışamaz. Ben kendi kararlarını alabilen, özgür bir insanım. Manipüle olmam olacağımı zannedenler yanılır.
Hayır. Hayatıma aldığım insan hakkında bu şekilde yorum yapamazlar. Beğeni kısmı sadece beni ilgilendirir, üçüncü bir kişinin haddi değil. Tabi ki ayrılmam.
onlari ilgilendirmez. ben gercekten seviyorsam aklimda zaten soru isaretleri olmaz. ha yanlis hareketi olur beni uzer arkadaslarim uyarabilirler. bi insan bazen cok asik olunca partnerin kotu yanlarini goremez belki. ama oyle bi problem yoksa hic kimseyi ilgilendirmez. ki sen bu soruyu soruyorsan o kizi gercekten sevmemissin demekki.
Önemli ve içinden çıkamadığınız kararları alırken dostlarınıza danışabilirsiniz ama sevdiğiniz kişi herkesten önce ve önemlidir. Onlar değil ben beğendim, fikirleri umurumda değil