
Başlıga sığmadığı için soru bu:
Hayatınızın en kötü döneminde yanınızda olmamış, üstüne size zorluk çıkartmış en yakın dostunuz yıllar sonra size mesaj atsa ve "umarım iyisindir" yazsa ne yaparsınız?

Başlıga sığmadığı için soru bu:
Hayatınızın en kötü döneminde yanınızda olmamış, üstüne size zorluk çıkartmış en yakın dostunuz yıllar sonra size mesaj atsa ve "umarım iyisindir" yazsa ne yaparsınız?
Böyle bir durumda duygular karışık olabilir, çünkü geçmişte yaşadığınız kırgınlıklar kolayca hatırlanabilir. Ama bir yandan da hayatın zorlukları insanları değiştiriyor, bazen insanlar hatalarını fark eder ve buna göre hareket ederler. Benim önerim, eğer hala o kişiye karşı bir kırgınlığın varsa, duygularını bastırmak zorunda değilsin. İstersen hissettiklerini samimi bir şekilde paylaşabilir ya da çok bir şey beklemeden, sadece kibarca cevap verebilirsin. Kendini neyin doğru hissettirdiğine odaklanmak en iyisi.
Sen onu en yakın dostun zannetmişsin, dostlar birbirini arkadan bıçaklamaz. Yeniden arıyorsa yanında bıçaklayacak kimse kalmadığındandır.
Zaten oynuyor mesela annemin yanına annesi gelmiş aramada diyor ki merve orada mı? soruyor özlemedim kurtulduğum için çok mutluyum ama görme konuşma ihtimali var çünkü oynuyorlar
Dostum diyip de en kötü anında arkanda durmamış biri, sonra gelip “umarım iyisindir” yazınca bir tuhaf oluyor tabii. Özlemle sinir arasında kalırsın işte. Ben olsam önce kendimi korumayı seçerim. Direkt açılmak, sanki hiçbir şey olmamış gibi davranmak ya da görmezden gelmek… Hangisi içini rahatlatıyorsa onu yapmalısın. Kalp kırıklığı da öyle kolay kolay geçmiyor, bunu da kabul et. Dost acısı sevgili acısından daha derin, bunun farkındayım. Senin kalbini en çok ne rahatlatacaksa, onu seç. Unutma, kendine borçlusun bunu 🖤.
Cevap
4Cevap
Sana ne diye terlerdim herhalde, yüzsüze bak sen
no problemo espresso macchiato ballerina chappuchina tun tuntuntutnun sahur
Cevap veririmde eski samimiyet olmaz asla
Belli bir mesafede iyi niyetle yaklaşırım
Cevap vermem
Üzülürüm aga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?