Selamlar.. Bazı insanlar kıskançlık krizine girince gözü dönüyor ve ağzından çıkanı kulağı duymaz hale geliyor.. Sen kıskanınca nasıl bir hale bürünüyorsun? Keyifli akşamlar.. 🍷🖤
Aşırı kıskanç biri olarak çıldırıyorum resmen. Olayı yediremeyip daha da çok sinir krizi geçiriyorum. Ağzımdan çıkanı kulağım duymaz o an. Birkaç saat aynı konu üzerinde kalıp karşımdakinin ömrünü yerim. Çünkü kuruntulu biriyim, çok farklı farklı şeyler düşünebiliyorum kıskandığım zaman da. Asla sakin kalamam. Ortamdayken tabii ki sesimi çıkarmam ama yalnız kaldığımız da allah yardımcısı olsun.
Delirircesine tepki göstermem. Kıskançlığım söz konusu olduğunda sakinlikle reaksiyon gösterebiliyorum. Fakat içten içe de kendimi kaybediyorum. Dışarıya yansıtmamaya özen gösteriyorum sadece. Dışa vurursam eğer gerginlik çıkar biliyorum. Kim çıkarmaz ki zaten... Gerçek anlamda kıskanç olan bir insanın öfkeden gözü döner. Kırıcı, yıkıcı, toparlaması zor davranışlar sergiler. Geri dönüşü olmayacak davranışlara zemin hazırlamak yerine, duygularımı içimde bastırmaya çalışmak daha doğru. Sakinleşince ortada yanlış bir durum varsa uygun bir dille dile getirir, kendisine çekidüzen vermesi gerektiği konusunda kendisini uyarırım.
Valla ben kiskanmayi bile unuttum. Sevmeyi unuttum. Burnunun diregini sizlatan özlemi unuttum. Heyecanla mesaj yazmayı, yanıtın gelmesini beklemeyi... Epey oldu yaşanmayali. Alıştık çoktan... Normalde çok kıskanç bir insandim kiskaninca canım da belli etmezdim. Şimdi sadece kediler kıskanıyor beni. Ne kıskanan ne kıskandıran.. Film erken bitti lütfen tekrar dene diyor bir ses, bakalım😂
Gözüm döner. Aslında başlangıçta sakin kalmaya ve konuşmaya çalışırım fakat akabinde bu sakinliğime aldığım yanıt beklediğim kadar sakince değilse kendi kendime (o zaman boşuna sakin oluyorum) gibi bir tavra bürünüp hızlıca konuşmaya ve hissettiklerimi söylemeye başlarım. Olması gereken bu mu? Hayır tabii ki fakat çok kıskancım maalesef
Sakince tepkimi konuşarak belirtirim. Sert bi davranış daha da inatlaşıcı boyuta getirebilir. Sakince konuşmaktan hiç kötü bi sonuç olduğunu görmedim. Sakinlik iyidir
O dediğin şey kıskanmayla tiksindirme arasındaki ince çizgiyi ayarlayamamak ya da dengeleyememektir kıskanan insan çığrından çıkmaz olması gerektiği sakin reaksiyonda etik reaksiyonda tutum sergiler