Sevgilisine engelletenler, rakip görenler.. Kimsenin tavuğunu da kışkışlamadım oysa.. 😄

Sevgilisine engelletenler, rakip görenler.. Kimsenin tavuğunu da kışkışlamadım oysa.. 😄

Beni kimse kıskanmaz.. kıskanan olursa da iki cinsten de olur. ama kim kıskanırsa kıskansın umurumda bile değiller zaman israfı olduğu için uğraşmam boş insanlarla
Cevap
13Cevap
Kıskanan yoktur diye düşünüyorum. Olmaması lazım normal şartlarda çünkü 😃
Hemcinsler.. Sadece benim için değil, herkes için böyledir..
Tehdit de edildin mi kardeşim pp kaldır diye😄
Pp'mi herkes kaldıramaz.. 😂
Hahah hemcinslerim tabiiki, bana durduk yere küfür edenler gördüm gizliden gelip burada, çok değişik figurler var burada 😄
"Rezillik ötesi"siniz inanın.
Rakip gördüğüm için engelletmem paylaşamadığım için engelletirim Hanfendiler bi'tarafını tutamayıp zırt pırt mesaj attıkları için engelletirim Engelledim diyorlar engellemiyorlar gerçi ama olsun
İşte diyorum yahu tavuğuna mı kışt dedim 👀 bana gülüyorlar demekki haklıyım 😬 maalesef çoğunlukla hemcinslerim kıskanıyor.
İnsanların tavuğuna kışt deme 🙄tiryakinim 😬
Cok fazla kirmizi cizgim oldugundan kimse benden rahatsizlik duymaz. Bu zamana kadar duyana rast gelmedim. Kiskanilmiyorum.
Hayatım boyunca iki taraf da karşılıklı ölüm kalım mücadelesindeymişçesine kıskandı.. Galip gelen yok fakat tarumar etmeye çalışan çok..
Kızlardan çok erkekler kıskanır olmuş.😂
Adamlık ölmüş, mertlik bozulmuş.🚬
Bizi kendi cinslerimiz kıskanır olmuş kardeşim
Beni hemcinslerim daha çok kıskanır, karşı cinsin kıskanmasına pek müsade etmem zaten.
İş o ki, insan kendini bilip kıskanılacak hal içine girmesin.
Ben kitap okuyorum evde. Kıskanılacak bir durum yok
Hemcinslerim kıskanmaz benim karşı cinsler çekemez..
Hemcinslerimle pek uyuşamam arkadamdan konuşurlar genelde.
hemcinslerim tabii ki de. kadın kadının her zaman her halükarda düşmanıdır.
Kadınlar birbirine daha kıskanç kesinlikle..
Erkek düşmanım daha fazla neden çünkü kullanamadıkları için
Kesinlikle kendi cinsim. Birçok örneğini gördüm.
Kadın kadının kurdudur boşuna dememişler, tatlı kıskançlıklar erko tarafından gördüm genelde ama asıl kötü niyetli olanlar kadınlardı.
Hemcinslerim bu konuda anlamsız şekilde kıskanç olabiliyor..
Hemcinslerim.
erkeklerden iltifat aldığım doğrudur görmezden geliyorum napiim ki ((:
Erkeklerin kendi arasında kıskanç olduklarını düşünmüyorum bence kızlar daha kıskanç ve hemcinslerini daha çok kıskanıyorlar
Hiç kimse kıskanmasın zararsızım.
Genelde hemcinsler birbirini kiskanir
Kimse kıskanmaz
Hemcinslerim kıskanır.
Daha çok hemcinslerim kıskanıyor.
hemcinslerim oluyor genelde
Her iki cinste çünkü mükemmelim
Hiç dikkat etmemişim 😎
Kadına kadından daha büyük düşman mı var?
Hemcinslerim. Anlamıyorum ki naptım 😅
Daha çok hemcinslerim kıskanır
Hemcinsim kıskanır babadan zenginim
Aşk bu engelletiyor bazen :D
Hemcinslerim
hemcinslerim
Hemcinslerim
Hemcinslerim
Hemcinslerim
karşı cins bence
Eltim
Ne zamandır kiskaniyo seni
Kocamla aramız kötü olduğundan beri bana kötü davranıyor
Kötü gününde bile yanında olmayan bir elti ne diyebilirim ki tipik ve bilindik kıskanç elti
Bu arada
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊 şimdiden teşekkürler 😎👍
Haklsın. Ama insan üzülüyor işte.
hemcinsim
Kocam kıskanır
ikisini de
Tabi ki hemcinsimi
Hemcinsim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?