Ohoo sen bunları düşünüyorsan diyecekseniz hiç yazmayın sizce ben bu ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım m detayı oku?

O lise mezunu ben üniversite.. Ve iyi bir üniversite de okuyorum güzel bir geleceğim var akademik kariyer de yapmak istiyorum.
Neyse diyorum ama işi de yok. Geliri 4 bin tl falan.
İliskimiz evlilik asamasına gitse ikimizin maaşı güzel bir hayat geçirmemize yetmez ki. Kötü bölümlerden mezun olan kızlar tipi, karakterini umursamayıp zengin erkekleri bulup kapıyor.
Ben seviyorum ama sevgi karın doyurmuyor. Napcam ben fikir verin lütfen
İş bul çalış dedim. İstemiyorum diyor. Ailem işsiz birisiyle evlenmeme izin vermezz
Ohoo sen bunları düşünüyorsan diyecekseniz hiç yazmayın sizce ben bu ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım m detayı oku?
Cevapla