Haklı olarak ayrıldıgınız bir ilişkide barısmak için yazar mısınız?

Haklı olarak ayrıldıgınız bir ilişkide özlediğinizde barısmak için yazar mısınız?
Söylediklerimi dikkate almıyor konusma dediğim kişiler ile konusuyor yapma dediklerimi yapıyordu. Bende ayrıldım. O kendini haklı gördüğü için özür bile dilemedi ben ise özlüyorum
Haklı olarak ayrıldıgınız bir ilişkide barısmak için yazar mısınız?
Cevapla