AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Sen aldatmış olsaydın onun tepkisi ne olurmuş çok merak ettik doğrusu?
Empati kurması için söyledim ama yok seni öldürürüm falan diyo
Kocaniza yeterli ilgiyi verseydiniz bunlar basiniza gelmezdi
Ne diyosun sen ya
@mümkansızz İşte tipik hödük kafası
Kardeşim evliliğimin içindeymiş son gibi bilip bilmeden konuşma gereken ilgiyi sonuna kdr verdim gönlüm rahat o böyle bişey yaptıysa da onun karaktersizliği senin gibi bu şekilde düşünenler için sizi gerçekten seven sadık olan kadınları kaybediyorsunuz
Sen ilgiliysen ama o yinede yaptiysa onun şerefsizligi.. genelde ilgisizlikten erkegin gozu disari kayar
@mehmette855 Öyle artis karşıma çık falan böyle klavye delikanlılığına gerek yok sen evlilik gibi önemli bir konuda bilip bilmeden yeterli ilgiyi verseydiniz diyorsun tipik kafa işte herkesin söylediği şey.
@mehmette855 Yaşım 31 yıllardır buradayım bir tane bile mesaj attığım kadın kız bulamazsın :) Kız avına çıkanlara söyle dostum sen onu
@zoraki45 senden buyugum benimde tecrubelwrim var. Evlimisin sen?
@mehmette855 aynen dostum evliyim muhabbet uzamasın doğrudur senin tecrübelerin daha fazladır saygılar.
@zoraki45 nedemek istedigimi anladin sen. iyi gunler sana
İlgisiz falan değilim halden de anladığın yok boşuna yorum yapma herşeyde ilgi değildir boş boş konusmuşsun. Sen bu parlak zekânı kendine kendi iliskine sakla
Se nin evlilik çoktan bitmiş. evdede böyleyse yandik. yorumlara bile tahammulun yok. sanki küfur ettik sana
Tek gecelik ilişkiler yaşıyor olabilir cinsel hayatınız kötümü peki
Belki ama bu konuda kötü gittiğini düşünmüyorum ama çocuğundan ve benden çok uzaklaşmış çok durgun eskisi gibi çocuğuyla ilgilenmiyo
Ozaman hayatında baska bir kadın var maalesef
Siz ne kadar süredir evlisiniz ve cinsel hayatınız nasıl
Peki vazgeçer mi bunu yapmaktan
Cinsel hayatınız düzelirse ve onun her istediğini yapar san düzelir
Niye sustun
Bişey sorcam
Hayırlısı olsun üzüldüm erkek eşi çoğu oldu hal nedeni başka kadın gider
Gerçekten bilmiyorum heleki Karşıdaki sana sadıksa
Zor insan arar bulamaz sen gibi insan üzülme takma kafana rabbim hayırlı ne olsun dua ediyorum olcam dertleşmek istersen dinlerim seve seve
Allah razı olsun kardeşim Rabbim gönlüne göre versin bazı insanlar elindekini kıymetini bilemez gidince anlar bende gitmek istiyorum işte oğluma bakınca 1 şans da olsa onun için vermek istiyorum
Dua et rabbim ümit k silmez doğru bulur hata anlar dertleşmek isterim cok çektim acı
İmtihan dünyasındayiz bende çok sıkıntılı bı hayat yaşadım hala yaşıyorum insAllah bizede hakettiğimiz mutluluğu yaşamak nasip olur sanada her namaz kildigim da dua edicem kardeşim Allah yardımcın olsun
Amin 🙏 dertleşmek isterim yanlış anlamazsan içimi dökmek istiyorum
Bi avukatla konuş istersen o sana nasıl davranacağını ne yapman gerektiğini anlatır ama eşinin haberi olmasın avukat ile konuştuğundan
Öyle yapacağım
Cok uzuldum bu yasadiklarin icin peki Şu an ne hissediyosun
Keske hemen cocuk yapmasaydiniz
Hemen yapmadım aslında 1 yıl bekledik ama bana sorsan bu evlilikten iyi ki yapmışım dediğin şey ne diye çocuğum iyi ki oldu ona bakıyorum ondan güç alıyorum o benim herseyim biterse eğer eşimle bir gün kendimi çocuğuma adiycam bidaha evlenmek mi tövbeler olsun
Çocuk tabiki nese ve guc getirir keske farkli bir adamdan olsaydi ve yuvaniz hic dagilmasaydi anlaminda söyledim. Ayrıca siz galba cok gençsiniz umarım karşınıza düzgün bir insan çıkar hayata küsmeyin🤷🏻♀️
Bu saatten snra bu kdr cabalamama rağmen yuvam kurtulmaz ise bidaha evlenmek istiyceğimi sanmıyorum 24 yaşindayim
sen de gercekten bekledin yani
Ne yapmamı beklersin evli misin halden anladığını pek düşünmüyorum da yaşında küçük
bekle sen bekle
Allah cezasını versin İnşallahh.
O bebeğin ne suçu var 🥺
Valla beddua bile etmiyorum ama Allah'a havale ettim o kızında eşimi de bide bunu yapan hem cinsim
Allah hiç kimseye yaşatmasın cidden kötü üzücü iğrenç bir durum :(
Gerçektende insan yaşamadan bilmiyo bana dua edermisin💞
Tabi kii dua ederim. İnşallah düzelir bu durum Allah doğru yolu göstersin sana 💞🤲
Amin insAllah çok teşekkür ederim💞🙏
Bu içinizde ki şüphe mi yoksa kanit var mı?
Gözümle gördüm yani kızla konuşuyor eminim ama inkar ediyor
Benin yanlis anlamani istemiyorum
Ama sana göre aldatılmak
Kocanın baska birisiyle sevismesimi yoksa baska birini sevmesimi?
İkiside
Bu haksizlik
Bir tanıdığına soyle takip edip fotoğraflasin
Tekstilde bı arkadaşım var ona söyledim bugün benim için arastiricak ama dışarda onu takip ettirebilecegim bı yakınım yok oturduğum şehirde maalesef
İşyerinde ettirsen yeter zaten
Öyle yapicam ama bu kadın evli olduğunu biliyosa bunlar herkesten ilişkisini gizli tutuyorsa olabilir çünkü çok yeni bı ilişki bu arada teşekkür ettim yorumun icin
Rica ederim kolay gelsin 👍
Belki bulmustur cebine koymustur bilemezsin
Sanmam başkasının kolyesini neden alsin
Verecektır unutmustur
Karın kolyesi ama
tamam düşmüştür almıştır cebıne kpymuştur sahıbını bulunca vercektır hemen art nıyet arama
erkeklerden nefret etme sebebi
Kesinlikle
Askerde arkadaşım tekstil genelev gibi bir yer derdi hep kızlar erkekler şakalaşmalar ilerisi. Kendi tekstil in önünden arkasından geçenden uzak dur derdi. Bence sende onunla birlikte çalış isten eve evden işe cocuğada artik biri baksin olmadı bakıcı baksın gerçi böyle hayatmı gecer ya
@hanzadek gerçekten de ortamı çok pis iğrenç insanlar var bende eşimin oraya gitmesini istemedim mecburiyetten girdi birazda normalde çalışmama çok karşıydı ama şimdi bana diyor senide alicam oraya çocuk büyüsün falan benim bebeğim 9 aylık bana ihtiyacı var anneme birakinca bile aklım kalıyor bakiciyada hiç birakamam
O adam aldatmaya meyilli ise zaten tekstil de zemini...
@hanzadek öyle tabi
Boşanmak bence düzeltir onu net tavırlar yok ben çekecem dersende çektirir. her şey kadinda biter aslında
@hanzadek öyle ben ona söyledim böyle bişey yapıyorsan vazgeç bı edepsiz için yuvanı yıkmaya değmez bugün senle konuşan yarın başka evlilerle de konuşur oda inkar ediyor ama söyledim biter diye sadece şu an biraz alttan alıyorum tepki vermiyorum ki delilim olsun kızı bulmam lazım çünkü
Adatıyorsa eminsen ayrık yeminle diyorum
Ayrılırım ayrılmasına 9 aylık bebeğim var onu düşünmek zorundayım
Rabbim yardimcin olsun
O itin ağzına sic
Hem de çok net bir şekilde
Aklın varsa ayrılırsın bence
Eee erkek milleti böyle
Başka bi hat alacak çok saçma boşan bence
Evdeki evde dışarıda ki dışarıda diyor
Dava aç.. otel kayıtları iste tek celsede boşarsın
Uygun birisini bulacaksın ayrılacaksın
Ver avukata gitsin neyini oyalanıyorsun ki
Selammm. Oyalamasina izin vermeyin
Saglam bir avukat tut
41düğüm at evinden başka hiç bir şeyi gözü görmez
O nasıl oluyo bacım 😁
Sende sanalda aldattin
Herkes sizin gibi edepsiz degil iste. O pis fikrini kendine sakla.
Sen bana bunu söyleyemezsin kendine gel haddini bil beni tanimiyosun hakkımda konuşamassin kayboll
Çok iyi tanirim
He he
Kendine yazık etmişsin
maalesef bilemezdim böyle bı insana donüşüceğini böyle biri değildi çünkü
Üzüldüm umarım çok mutlu olursun ama bu adamdan sana fayda olmaz gururunu ayaklar altına alma
Bende çocuğum için 1 şans verdim böyle ihatle yaşayamam bırakıp bize dönerse oğlum içinde olsa affedicem ama bidaha yaparsa veya devam ederse bitiricem
Hata edersiniz ben inanıyorum ki çocuğunuza hem anne hem baba olacak kareterdesiniz böyle ruhsal sıkıntı çekersiniz işte dünyalık evlilik yapan erkekler uslanmaz gene yapar keşke ahiretlik evlilik yapsaydınız
Keşke ilk aşkimdi o yüzden ondan başkasıyla evlenmek istemedim çok sevdim oda sevdi ama ben onda bitmişim ha şunuda soyliyeyim görmeme rağmen inkar etti itiraf etmedi ama biliyor ki ben inanmadım sadece ona diyorum öyle bişey yapıyorsan bile bırak yoksa ben bunu kaldiramam giderim senden yok diyo saçmalama diyo yalan söylüyor
Elinin altındasın o yüzden ama hata yapma her şey senden önemli değil sağlığın daha önemli yapan kişi daima yapar kendine haksızlık etme rabbim yardımcı olacaktır sana
Ztn ne yoyebiliyorum ne içebiliyorum çöktüm resmen bende bunlara katlanmak istemiyorum ondan nefret ettim ama delil elime geçsin ztn bırakıp gidicem böyle devam ederse bide
Hemen ayrıl derim sana.
Neden hemen çocuk var
ayril da gel..
Ablam boşan terk et adamı
Bacım ztn çocuğum için bı şans tanıdım o kabul etmiyor aldattığını ama böyle devam ederse ben birakicam ztn
Asıl çocuğun için boşan, sana değer vermeyen bir adamla aynı evde çocuğunu ne kadar iyi büyütebilirsin ki
Çok haklısın ama çocuk içinde olsa şu an bı süre beklemek istiyorum bakalım
Donuna kadar alacak sağlam avukat bul bence
Öyle yapicam
Emin misin
Neye?
Aldattığına
Evet
Nası
sakın boşama kolay kolay evlenemezsin bir daha
Evlenmek istemiyorum ki kendimi bebeğime adar onunla mutlu olurum ben
Zor bi durum Allah yardimcin olsun güvenme bence
Amin Allah razı olsun Güvenmiyorum
Saçma
Pardon saçma olan ne? Yorum yapmak için yazma.
Anlamadan neyin ne olduğunu bilmeden yazanlar maalesef saçma dediğim durum eşinin san ayaptığı seni oylaması maelsef keşke anlasaydın nysen
Üzüldüm senin adına.
😞
Asma yüzünü. Bir çaresi olmalı. Aslında olması gereken boşanmak ama çocuğun küçük.
Kendine bakmayıp yaptıkları işler boylarını aşıyor bazılarının. Kocanda öyle
3 gün nedir onu anlamadım. Ama bekle bu günü de
Napayım kardeşim Allah kimseye yaşatmasın ama o kdr kötü bı durum ki çocuğuma bakıyorum icim yaniyo onun için sabrediyorum 1 şans verdim ama o böyle devam ederse dayanamam bitiririm bana şöyle söyledi 3 gün senin hareketlerine bakicam istemediğim bişey yaparsan yani bana karisirsam benle tartışansan gibisinden sminstagram ve whatsappa evlilik tarihlerinizi seninle birlikte olan fotolarimizi koymam şifremide vermem dedi ama huyundan gidersen 3 gün sonra bunları yapicam dedi ama eğer yaptıktan sonra benimle zorlaşır kavga edersen tekrardan herşeyi silerim dedi yani bugün yapması gerekiyor bende şöyle düşündüm ya kızdan ayrılmaya çalışıyor ya da ayrıldı ya da bahane üretip kıza başka vaadler veriyor olabilir sence kardeşim sen bı erkeksin sanki eline yüzüne bulaştırma ama işin içinden çıkamıyor bide çok durgun acıklı sarkilar dinliyordu dün çok soğuktu bana karşı
canım olan kendisi ve yine de sana 3 gün suyuma git diyor. Eline yüzüne bulaştırmis evet sana üzüldüm ben.
Seninle kavga etmenin yolunu da artıyor olabilir. Sadece bir çıkış yolu arıyor bence. Seni bırakamaz.
Neden bırakmaz mesela ama bu kızda her kimse onu bırakmıyor ve o kızı bulup dersinide vericem 3 bende bekledim ki telefonunu bana versin dokümanlarını çıkartayim diye belli olur ztn kardeşim sence kızdan ayrilmasa nasıl telefonunu bana vermeyi kabul etsin
Eminim sende güzelsin. Hata yaptiginin farkına varacaktır. Çocuğunuzun olması da ayrı konu.
Ama farkedemez ise işte o zaman kesinlikle işler değişir.
Aynen inşAllah iş işten geçtikten sonra pişman olmaz
Evet bu da olabilir. Aslında çok şanslı bir adam ama nasıl farkında olmaz anlamıyorum. ona değer veren bir esi varken bunu yapması, saçmalık
Durum nedir?
Benle vakit geçirdi hafta sonu telefonu pek eline almadi şüpheleneceğim hicbisey yapmadı eskisi gibi aramızda bı soğukluk da yoktu
Senin adına sevindim. Umarım iyi olur
Teşekkür ederim insAllah 🙏
Nasıl peki simdi umduğun gibi mi. O konuyu açtı mi hiç sana.
Pazar günü yemeğe götürceğini söyledi bekle o zmn vericem dedi bende bekliyorum
Ne verecekmiş pazar günü
Şifresini falan verdi telefonunu istediğim gibi elime alıyorum sosyal medya hesaplarına da fotoğrafımızı tekrar bıraktı sözünde durdu ama neden 1 hafta oyaladı kızdan mi ayrıldı acaba
Evet kızdan ayrılmak için istediği bir süre gibi geldi bana da senin anlattıklarından. Ama zaten kadın evli olduğunu biliyordu. O 1 hafta garip olsa da, ailesine dönmesi önemli olan.
Ya yolda bulduysa
Sanmam şüphelenmesin diye de kolyeyi hiç sormadım görmemiş gibi yaptım
En iyisini yapmissin
Hemen kötüye yorma
Öyle ama kızla msjini da yakaladım ister istemez o şekilde düşünüyorum
Kaç yıllık evlisin
2,5 ama sevgilimle beraber 6 yildir
Konuştun mu kendisi ile
Haberi var mı bildiğinden
Evet ama inkar etti biliyor inanmıyorum ona bende inanmış gibi yapiyorum kendini salsın diye
Tamam kendisiyle güzel bir şekilde konuş bunun çok yanlış bir şey olduğunu aynısını senin yapman takdirinde nasıl hoş bir şey olmayacakta kendisinin de bu konuda dikkatli olması gerektiğini ve bir daha böyle bir şey yapmayacağını sana söz vermesini isteyebilirsin
İyi güzel diyosun da kardeşim kızın mesajını görmeme rağmen dedi sana atacağım yönlendirme mesajiydi diye inandırmaya çalıştı yeminler etti kabul etmiyor ki etse konuşurum etmediği halde konuştum hatta aynısını ben yapsaydım ne yapardım empati kur dedim seni öldürürüm falan dedi ben seni aldatmiyorum diyo
Boynuz time gibi görünüyor
Yakaladım ztn kızla mesajını
Geçmiş olsun öyleyse
vay serefisz herif
Seninde maşallahın varmış he
Çok güzelsin biseksüelim senin gibi karı nasip olur mu bee 😍🤭
olur insallah bebisimm
Ciddi misin ya
Boşan
tutt bırakma
Biran önce boşan bari
Boşanma davasını sen aç
vay be helal olsun kocana aferim işi götürüyor :D
Sen avukata ver
Direk dava aç hata evde kalman
boşan aklın yok mu
Zor bir durum sana bir şey sormak istiyorum
?
Al d.. nu boşan 🙂
Öyle olucak ztn böyle giderse eğer
Ayrilsana
Bebeğim var 9 aylık onun için bekliyorum kendini duzeltirse bı şans vericem ama yok böyle devam ederse ayrıcam ama şu an delil toplamak zorundayım da
bir kere aldatan bir daha aldatır
Sana almistir
Bana alsaydı verirdi iş önlüğü cebinde olmazdı gotik kolyesi gibi yani belki beğenip almıştır kendiside takar öyle kolyeler ama kızla msjini yakaladım inkar etti
İş gorusmesidir
Sanmam
Sıkma insanları
Ayril...
9 aylık bı bebeğim var onu düşünmem gerekiyor ayrılamam
Zır bir durum
Oha neden
Sordun mu sebebini