Arkadaşımla mesajlaşırken bana sürekli bebeğim, bitanem diye yazıyor bu kelimeleri arkadaşlarına kullanan var mı?

Arkadaşımın bana karşı bir şeyler hissettiğini düşünüyorum, bu hitap şekilleri herkese kullanılır mı?
Arkadaşımla mesajlaşırken bana sürekli bebeğim, bitanem diye yazıyor bu kelimeleri arkadaşlarına kullanan var mı?
Cevapla