Eski yakın arkadaşım hamileymiş. Ortak yakın arkadaşımızın bunu söylemek için mesaj atması saçma değil mi?

Bide diyor ki "sanada söylemek istedim yanlış mi düşündüm bilmiyorum" "saglikla kucagina almak nasip olsun" dedim bende

Eski yakın arkadaşım hamileymiş. Ortak yakın arkadaşımızın bunu söylemek için mesaj atması saçma değil mi?
Cevapla