Eşimin arkadaşı mesaj yazmış ben mi abartıyorum?

Eşim hastaydı 15 gündür işe gitmiyor. Bayan iş arkadaşı da mesaj yazmış bayağı ilgili. İlk aklıma geldi ağır grip olmuştunuz ondan olabilir mi? Temiz hava alın kendinize dikkat edin vs. Kadın hastahaneye gelememe sebebini de bayağı uzun uzadıya açıklayıp anlatmış. Bende görünce sinirlendim eşime bu kadar samimi olma haddini sen veriyorsun karşı cinse dedim. O da önce tiye almadı dalgaya aldı sonra iyice sinirlendim bende ben böyle çekemem sne bu haddi veriyorsun felan dedim. Adamın umrunda değil sinirlenmem aksine beni suçladı yine. Geçen günde yine Bayan arkadaşları gelmiş eşime hastaheneden çıkıp cenazeye gitmişsin keşke eve de gitseydin diye birşry dedi. Yani bunları duyunca iyice sinirleniyorum ben. Haksız mıyım?

Eşimin arkadaşı mesaj yazmış ben mi abartıyorum?
Cevapla