İlk sevgilim ve çok yakınlaştık. İçim hiç rahat değil, ne yapacağım?

24 yaşındayım ve bu zamana kadar kendimi hep korudum. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı. Hep iyi olanı, sevgimi hakedeni bekledim. Ve o kişi geldi 7 aydır sevgiliyiz ailelerimiz biliyor. Ama ben bu çocukla çok yakınlaştım. Tam anlamıyla ilişki yaşamadık ama ona yakın şeyler yaptık. Bu tarz şeyler için evlilik olmadan olmaz kafasında değilim. Değen biriyle yapabilirim diye düşünüyordum ama içim hiç rahat değil. Çünkü evlenmek için çok erken ve ben bunu bu şekilde nasıl devam ettireceğimi bilmiyorum. 1 haftadır üstümde bir ağırlık var. Mutlu değilim yaptığım şeylerden pişmanlık duyuyorum. Bu saatten sonra sevgilime olmaz da diyemem. Ne yapacağım?
İlk sevgilim ve çok yakınlaştık. İçim hiç rahat değil, ne yapacağım?
Cevapla