24 yaşındayım ve bu zamana kadar kendimi hep korudum. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı. Hep iyi olanı, sevgimi hakedeni bekledim. Ve o kişi geldi 7 aydır sevgiliyiz ailelerimiz biliyor. Ama ben bu çocukla çok yakınlaştım. Tam anlamıyla ilişki yaşamadık ama ona yakın şeyler yaptık. Bu tarz şeyler için evlilik olmadan olmaz kafasında değilim. Değen biriyle yapabilirim diye düşünüyordum ama içim hiç rahat değil. Çünkü evlenmek için çok erken ve ben bunu bu şekilde nasıl devam ettireceğimi bilmiyorum. 1 haftadır üstümde bir ağırlık var. Mutlu değilim yaptığım şeylerden pişmanlık duyuyorum. Bu saatten sonra sevgilime olmaz da diyemem. Ne yapacağım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBir kere şu düşünce yapısını artık herkesten açmasını istiyorum Evlenmeden olmaz tamam bazen Evlenmeden yapıldığı zaman seni ortada bırakma ihtimali çok yüksek Bunu çok iyi anlıyorum ki öyle gerçekten şerefsizler çok fazla ama günümüzün ilişkilerinde Artık bunlar çok normal hale geldi yani artık ilk günden bile yakınlaşıp uzun süre ilişkisi koruyan insanlar da var şimdi seni ilişkin böyle gidecek de demiyorum öbür türlü gidecek de demiyorum Bunun için bir şey söylemek çok doğru bir şey değil En iyisi sen gidişata bir bak bakalım İlerleyen zamanlarda sana olan tavırları nasıl olacak Eğer İlerleyen zamanlarda sana tavırları değişirse Yani bu yönde o zaman ayrılma zamanı gelmiş demektir
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
İstemiyorsan bidaha yapma zorunda değilsin saygı duymak zorunda
Ama buna devam edersen de kendine dur diyemezsin birdaha anladığım kadarıyla evliliğe uzak bakıyorsun olmadı ayrıldın akıtırsan kendini gelecekte konustugun lada yaşarsın pişmanlık varsa birdaha yama kaybetce fiziksel zararı olmaz tam olmadığı sürece ama maneviyat gün gelir ayrıldın biri evlenince karşına çıksa beklentili olur.01 Yorumla
+1 yılÇocukla arana mesafe koy. Ona onunla bir daha ilişkiye girmek istemediğini söyle. Sınırlarını korumak istediğini söyle. Eğer söylemezsen sürekli seninle cinsellik yaşamak isteyecek. Bu durum seks yapmaya kadar gidecek. En iyisi bir yerde durmasını bilmen. Yoksa senden sürekli ona vermeni isteyecek.
00 Yorumla
İnsan yaradılış gereği cidden gayrimeşru ilişki yaşayamıyor. Fıtratını takip etsen çok rahat edeceksin. Vicdanının rahat olmadığını ama onu sevdiğini kendini ona saklamak istediğini söyle. Evlenene kadar birbirinize süre tanıyın. Anlayış gösterecektir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
59Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılİçin rahat değilse rahat olduğun şeye yönel
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe hissettiğini anlayabiliyorum. Ama 24 yaşına kadar kendini tutabilmen bile büyük bir şey. Gerçekten söylüyorum. Cinsellik bir ihtiyaç hepimiz için. Bak ben 26 olucam hiç sevgilim olmadı hiç bir şey yaşamadım o kadar üzgünüm ki. Yaşasam da senin dediğin gibi güvendiğim sevdiğim biriyle yaşardım. Bilmiyorum yani insanız gerçekten bunlar bir anda olan şeyler. Karşı tarafa hissettiklerini söyle. Böyle hissettim kendimi diye de açık ol. Bakalim o ne diyecek sana rahatlatacak mı? Sınır senin nereye kadar izin verirsen o kadar olabilir. Ama karşındaki kişi iyi bir adamsa da suçluluk hissetme bu içerden gelen hisler. Benim olmadı ama ben çok zorlanıyorum
33 Yorumla- +1 yıl
ne kadar güzel ifade etmişsin kendini.
- +1 yıl
Yorum Harika
Soran+1 yılBugün konuşacağım.. teşekkür ederim 🙏🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 972 cevap paylaştı.
+1 yılBu devam eder ilerler daha ciddi şeyler yaşanır ayrılık olmaz evlenirseniz bu anlamda üzülmezsin ayrılırsanız ben ne yaptım diyip üzüleceksin. Çünkü içindeki huzursuzluk inancından ya da psikolojik yapından kaynaklanıyor. Bu her türlü seni mutsuzluğa itecek. Temasa alışabilirsin ama buna değer mi diye bi düşün. Çocuğa da bi bak bakalım istemediğinde seni zorluyor mu trip atıp baskı oluşturuyor mu
22 Yorumla
Soran+1 yılBugün konuşacağım. Söylediklerime karşı tavrı herşeyi düzeltir diye düşünüyorum. Anlayış göstermezse derdi belli zaten.
- +1 yıl
Bakalım :))
- Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı.
+1 yılİnançlı biri olarak bu huzursuzluğun günah işlemekten kaynaklandığını sanıyorum.
Belki günah diye , ya da bilinç altımızda bu düşünceler olduğundan yanda psikolojik de olabilir.
Belki ilk defa yaşadığın için de olabilşir, alışık değilsin.
Zamanla aşarsın sanırım.22 Yorumla
Soran+1 yılHer ikiside var tabi. Ama ben alışmak istemiyorum. Durdurmalıyım kendimi
- +1 yıl
Çok seviyor ciddi düşünüyorsanız nikah kıyın.
+1 yılBakin sisteminizde isleyen bur mekanizma var diliniz evet olabilir dese de ruhen bunun dogru olmadigini bilirsiniz ve eger dogru olsaydi yaptiginiz seyler hani iyilik yaptiginizda hissettiginiz o hafiflik duygusu bunda da gecerli olurdu.
Neden olmaz diyemezsiniz? Bu sizi rahatsiz etmis ve etmeyede devam edecek defalarca defalarca pisman olacaksiniz. Baslangicina karar veren kisi bundan sonrasi icin de ne yapacagini biliyordur.11 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız. Umarım erkek arkadaşım buna saygu gösterir. Göstermezse biter zaten
Bazı şeyleri hayal edip planlayamazsin ancak evlilik olmadan olmaz kazfasinda değilim değen biriyle yaparım diyosun ama şimdi pişmanlık duyuyosun. burada aklıma takılan sen partnerinin buna değmedigini mi dusunuyosun? Yoksa evlilik olmadan olmaz kafasında dediğin görüşünden mi yanildin? Yani hem degiyo hem de o kafada değilim diyosan bu pişmanlık mutsuzluk neden o zmn? Bilmiyorum ortada bı sorun var ya senin dusuncenle alakalı ya da partnerinle alakalı önce sorunun ne olduğunu anlamalisin sonra çözüm bulunur
113 Yorumla
Soran+1 yılBir şeyler yaşayınca kafa yapım değişti aslında çünkü daha önce üstümde böyle bir yük yoktu evlenmeme daha çok var. Ve o zamana kadar bunları yaşayabilecek olmak beni üzüyor. Tabi bazen karşı koyamıyorum çünkü ben de bir insanım ve benimde bir nefsim var. Hayatıma birini almadan önce bu tarz konularda bi çizgim vardı hiç bir şey yaşamamıştım ama şimdi sevdiğim adamlayım ve irademi o kadar koruyamıyorum.
Soran+1 yılÇelişiyorum bayağı haklısın🤦🏼♀️ Kafam çok karışık ve mutlu değilim
- +1 yıl
Bence kafanın karışıklığı daha önce böyle bi şey yaşamamış olmanın sonucunda böyle bı şey yaşadıktan sonraki duygusalliga hazır olmamandan kaynaklı :) eğer o kafadaysan zamanla geçer ama bence de evlenmeden yapma yanlış anlama namus bekçiliği için değil söylediğim ben bunun bacak arasında olmasına inanmıyorum ama o duygusalligi da evleneceğin kisiyle yaşaman için diyorum sonuçta kimse ayrılmak için bir ilişkiye baslamiyo ama ayrılıklarda var elbet sonra böyle ruh haline girmektense evlendigin kişiyle yaşaman bana göre doğru olan karar senin
Soran+1 yılÇok haklısın demek istediğini çok iyi anlıyorum. Çok teşekkür ederim beni anlayıp yardımcı olduğun için 🙏🏻
- +1 yıl
Rica ederim az bı şey katkım olduysa rahatlamana benim için harika bi sey :) sadece o kafada değilsin yaşayabilirsin de ama yaşayıp olaki ayrılık olursa bunu çokda o kafa yapinla uyusabilecek duygusallık da olmadığını düşündüm sadece daha büyük boşluklara ve hayal kırıklığına sebep olabilir sende ki anladığım bu olduğu için öyle bir kanaat oluştu bende seninle ilgili
Soran+1 yılBeni gerçekten çok iyi özetledin. Hiç tanımamana rağmen. Empati kurabilen insan halinden anlayan insanlara çok saygım var. 🙏🏻
- +1 yıl
Saygılar bizden empati hayatımız için her alanda her kisiiye karşı kurmamız gereken bir şey bunu basarabilirsek bazı şeyleri anliyorzu yoksa karşımızdakini suçlamadan başka bı şey yapamayız. Aslinda insan da kendini çok iyi tanıyor elbette hepimiz böyle benim gibi düşünebilir bir başka ilişkiyle ilgili ama işin aslı kendi ilişkimiz olunca duygusal anlamda da işler için işine girince mantık dışarıda kaliyo sanirim
Soran+1 yılEvet benim gibi. Mantığımı kullanamadığın için bu haldeyim zaten.
- +1 yıl
Kendini suçlama rica ederim bu konuda benim konuştuğuma bakma sen böyle :) belki bende öyle bir ilişkide olsam senin gibi derdim :) biz başka ilişkilerde uzmaniz ama diyorum ya iş kendin olunca duygusallık konusu işin içine girince maalesef sonuç hep aynı o yüzden senin suçun değil bu herkes aynı
Soran+1 yılAnlıyorum. Haklısın ben de çevremde herkesi iyi yönlendiririm bi kendime faydam yok 🤷🏼♀️😂
- +1 yıl
Faydan yok değil işte duygu mantığın önüne geciyo maalesef ve şu konuda mükemmel birisin en azından sonradan da olsa farkındasın ya da birisi bir şey dediğinde idrak edebiliyosun o kadar insan bunu bile yapamayıp körü körüne hem bı şeyler yapiyo hemde bı şey diyosun ama anlatamıyosun :) senin en azından böyle bir huyun yok anladığım bu
Bu kadar kasma ya boş ver yaşa. Yarına hislerini ona da söyle. Türkiye’de yaşıyoruz seni seviyorsa sorumluluk alır seni zorlamaz veya rahatsız etmez. Baktın seni taciz ediyoe ayrılırsın. Abartma seks doğal bir şey. Yapınca kirlenmiyorsun. Başka insanla da yapabilirsin. Bunu kadınların beynine işleyenler biz istediğimi her boku yapalım ama kadın saf olsun el değmemiş olsun diye düşünen erkek dini ve zihniyeti. Tebrikler seni de çok iyi yönetiyorlar bak. Seksi erkek için görüyorsun.
44 Yorumla
Soran+1 yılSeksi erkek için görmüyorum. Sadece herkesle yapamam ben duygusal biriyim ve bu tarz şeylere duygusal bakıyorum. Ben kendimi evleneceğim adam için veya ailemden utandığım için bu kadar zaman tutmadım. Sadece bedenimi herkesle paylaşamam. Yapı meselesi.
- +1 yıl
Ben de ısrar eden niye niye ya sana bunları yaptık şöyle seviyoruz böyle arzuluyoruz diye ağlayan zırlayan kapıma dayanan erkekler oldu. Gayet net dedim istemiyorum ya da aşık değilim sana ya da sevmiyorum istiyorum diye. Bu kadar basit yani. Ben sana zaten ne diyorum. İstemediğin insanı kes at uzatma diyorum. Ama seksi de erkeğe verilen ve sadece erkek için olan bir şey gibi görme diyorum. Yani hoşlandığım istediğin insanla da yaşa yani kasma diyorum. Kasma demek herkesle yat demek değiş. Bazı kadınlar o kadar kasıyor ki masumlar apartmanı dizisi gibi aşık olduğu adama bile dokunamıyor. Ben sana onu diyorum.
+1 yılBu pişmanlığı bnde yaşadım ve kendine sorman gereken şeyler şunlar;
Onu gerçkten seviyomusun
O seni gerçkten seviyo mu
Seni bırakmicagına emin misin
İlkin ve sonun olucak mı
Ayrılsan bile onunla yakınlştıgına değecek birisi mi
Eğer bunların hepsine olumlu bir cevap verebiliyorsan onunla yaknkştgnda kndini gevşetmelisin ve daha snrasında duş al temizlenmiş hisset ve o anı güzllikle düşünmeye çalış pişmanlıkla değil20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 975 cevap paylaştı. her şey o anın atmosferibe göre değerlendirilir sevdiğin şbsanla yaşamışsın pişman olma. Karşına al bu tazdıklrını ona fa söyle
10 Yorumla
+1 yılOlmaz diyebilirsin, niye kendini şartlandırıyorsun ki? Bundan rahatsızlık duyuyorsan geri dur.
10 Yorumla
+1 yılBiraz uzaklaşmak sana iyi geleceğini düşünüyorum böylece daha rahat bir karar vermiş olursun
10 YorumlaŞimdi bir işi yapıyorsan ya tam yapacaksın ya tam yapmayacaksın ne o ya işte yok yüzeysel bilmem ne bence saçma eğer gerçekten istiyorsanız yapın ya da yapmayın. Davul patlamamış ama tokmağın değmediği yer kalmamış gibi bir söz de var durumu en iyi özetleyen bu bence.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Neden her zaman opmaz diye bilirsin ama birkez cinsellik penceresi açıldı mı başka mevzular zorlaşıyor.
bir de tam verme de ne yapraan yap02 Yorumla
Soran+1 yılİşte bana o çok saçma geliyor. Zaten her şeyi yapmışım. Bi o kalmış. Tamam herkesle yapacağım şeyler değil bunlar ama utanıyorum ya kendime yakıştıramadığım şeylerdi
Aşk İlişkileri konusunda 549 cevap paylaştı. ilk basta hesap edecktin bunlari artik cok gec. Oglan seni eline gecirmis istedigi gibi kulanmaya calisir bundan sonra. Cünkü ona o firsati sen verdin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlan olmuş, bir daha yapma ve evliliği bekle. Senin gibi olan çok kız var. Bir sabah kalktığında bambaşka hislerle olabilirsin ama evlilik hisleri kontrol etmek için fren gibidir. O yoksa kişi isteği yöne kayabiliyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz diyebilirsin hayır demeyi bilmezsen her yapmam dediğini yapmış olacaksın gidip konuş onunla henüz hazır hissetmiyorum diye
00 Yorumla
+1 yılEvlenmek için geç değil. Neden çok erken? 20 yaşında çocuklu bayanlar var ve genç iken daha çabuk çocuk bakılıyor
00 Yorumla
+1 yılvajinal hariç herşeyi yaşadınız olarak anladım. doğru anlamış mıyım?
02 Yorumla
Soran+1 yılYok tam öyle değil
- +1 yıl
eğer anlatmak istersen dinlerim. özeline ve duygularına saygı duyarım ayrıca. iyi birine benziyorsun
+1 yılNeden olma diyemeyesin abicim senin içine sinmiyorsa istemiyorsan söyleyebilirsin zorla o işi yapmak zorunda değilsin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılİleri gitme bir daha da yapma bak doğru olmadığını biliyorsun bir daha yapma evlenene kadar bekle
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılSenin hayatın canın nasıl istiyosa öyle yap 7 aylık sevgililikte bu yakınlaşmalar bence gayet normal
10 YorumlaBence çok abartı şeyler değil ilk defami yaptın biriyle
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrıl bence rahat değilsen huzurlu değilsen anlamı yok çünkü ilerisi olacaktır
10 YorumlaAynı şekil yüzeysel takıl. Devam. Umarım evlenirsin.
00 Yorumlacocuk ciddi düşünüyorsa seninle bir nişan falan takın için cok rahat edicek emin ol
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. sende çok istiyorsun yapmayı sanırım kendine hakim olamıyorsun istek çok olunca
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden diyemezsin ki? Diyebilirsin sevgilin sevgi, eğer hislerini ona ifade edemeyeceksen neden sevgilin olsun ki?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik için erlen değil 24 yaşına gelmişsin evlenebilirsin yoksa sonunda alışır gidersin evlenmeyi düşünmüyorsan yapma bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşın geçicek bir bakmışsın 30 olmuşsun. Bence rahatla biraz
33 Yorumla
Soran+1 yılAma içim rahat değil. Utanıyorum Allahımdan
Cevap sahibi+1 yılÜzgünüm ama biz insanız ve maalesef nefsimiz var. Ateşle barut yanana duramaz. Eğer gerçekten böyle sert duvarların varsa evlilik yaşına yakın biriyle olmalısın çünkü o insana da haksızlık sen yapmazsan. Genç güzel yıllarımızın tadını çıkarmalıyız çünkü yaşlanmaya başlayınca şimdiki kadar mutluluk vermeyebilir
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Muhtemelen bir kere bu kadar yakınkaşınca Ordan geri gidiş olmuyor ileri gidiş oluyor genelde.
10 Yorumlane guzel sana verilen aski muhabbeti sohbeti muhafaza edebilmsisin. nefsine maglup olman kotu olmus. eger istemiyorsan soylemelisin cunku karsi taraf daha sonra cok aci ceker bu gerek yok
00 YorumlaBu tarz bahsettiğin durumlarda kalırsan ben biraz ara vermek istiyorum senin için sorun olmazsa biraz daha ilerleyene kadar bu durumları en azda tutmak istiyorum diyebilrsin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılOlmuş bitmiş düşünme artık
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Yolu açmışsın. Bundan geri dönemezsin. Bekaretini vereceksin. Erkek ister.
00 Yorumla
+1 yılYakında verirsin oda seni terk eder sonra nasıl bir axamıs dersin hep öyle olmuştur
00 Yorumla
+1 yılKötü psikoloji her zaman seni ve yanındakkni aşağı çeker bunu bence ikiniz kendi aranızda münakaşa etmeniz lazm bu şekilde daha iyi olur emin ol
00 Yorumla
+1 yılçok aşık olmak aptallığa sebebiyet verir yanlış anlama bende yaşadım ama ustesinden gelebilirsin sadece kendini ona bırak o ne yapacağını bilir
00 YorumlaBir süre daha devam et erkeğe de anlat fakat daha sonra kendin gaza gelirsin zaten böyle giderse ben diyim
00 YorumlaBirbirunii ciplak gordunuzmu sadece ic camasirimi kali surtundunuzmu
00 Yorumla
+1 yılMutlu değilsen söyle Bi ömür mutsuz olmaktan iyidir
00 Yorumla
+1 yıleyer yaptıgın şeyden zevk alıyorsan devam et almıyorsan bırak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılAyrılıyorum diyeceksin. Olacak bitecek
02 Yorumla
Soran+1 yılBeni seven birini nasıl bırakayım. Bende seviyorum
- +1 yıl
1 haftadır üstümde bir ağırlık var. Mutlu değilim yaptığım şeylerden pişmanlık duyuyorum. Bu senin cevabın. Bekleyeceksin…
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılÖlçüyü kaçırmadan devam et
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılMesafeli olmaya çalış sen de
00 Yorumla Olmaz de bisiy olmaz yani zorla yapacak halinyokya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAnal ve vajinal birleşme gersi sıkıntı olmaz
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeden olmaz demelisin
00 Yorumla
+1 yılAbartmışsın. Gayet doğal şeyler bunlar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. 24 yasındasın rahat ol kasma bence olan oldu artık
00 Yorumlapaçayı kaptirdin bir kere 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılkafasını sürtmüş belliki :)
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Anal seks mi yaptınız?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sevgilin mi zorladı seni yoksa sen mi istedin?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlerisi ilişkiye girmeye kadar gidecek
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.
+1 yılhadi geçmiş olsun knka yolu açmışsın :D
00 Yorumla
+1 yılAman boş ver o an zevkini düşün
32 Yorumla- +1 yıl
o andan sonrası önemli :-)
+1 yılDertletlesmek istermisn düzgünce knk. i
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Bu durum artarak devam edecek biliyorsun değil mi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılVerme sende, malzeme sende sonuçta
00 Yorumla
+1 yılÜzülme
10 Yorumla- Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İlk sevgilim ve çok yakınlaştık. İçim hiç rahat değil, ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer