Sevgilimle aramiz iyi ama icim hic rahat degil. ne yapabilirim?

Sevgilimle iki gun once arkadas cevrem erkekler yonunde daha fazla buyuyor diye tartisnistik. Dun baristik cunku iste ozur diledi sen haklisin ben olayi yanlis degerlendirdim vs gibi seyler soyledi. Ben de bi sans daha verdim kendimce cunku cok iyi niyetli tatli biri oldugunu dusunuyorum ama hala onun icin icim tam olarak eskisi gibi rahat degil yani onu aldatmasam da ona karsi yanlis bir sey yapmasam da arkadaslarimla konusurken ona haksizlik yapiyormus gibi hissediyorum (kendisi ders calisiyor sinavi icin o yuzden onunda fazla aktivite yapamiyoruz zaten uzak mesafe iliskimiz var max yazisabiliyoruz) yani 7 ay oldu ama artik biraz farkli hissediyorum nedeninden hala emin degilim sanki artik iliski sorumlulugunu almak istemiyor gibiyim ama sevgilimi seviyorum ondan vazgecemiyorum boyle onu oyalamis gibi olmak da istemiyorum belki bu hislerim duzelir diye akisina birakiyorum sizce dogru mu yapiyorum?
Sevgilimle aramiz iyi ama icim hic rahat degil. ne yapabilirim?
Cevapla