Sevgilimle iyi gidiyoruz ancak pek durumu yok ne yapmalıyım?

Yargılamadan dinleyin.. Sevgilimi çok seviyorum o da öyle. Paragöz bir kız değilim ama orta bile değil durumu ne yapmalıyım? Ben öğretmenim o ise fırıncı ancak getirisi pek yok ne yapacağımı bilemiyorum ilerde rahat yaşamak istiyorum..
Sevgilimle iyi gidiyoruz ancak pek durumu yok ne yapmalıyım?
Cevapla