2 kız mı yoksa bir kızla erkek mi daha iyi geçinip anlaşır, arkadaşlığı muhabbeti yardımlaşması vs.
2 kız
Bir kız ve bir erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kız ve erkek daha iyi anlaşır ama ilerleyen zamanlarda hep şöyle olur çocuk kızdan hoşlanmaya başlar içten içe ama bişeyde diyemez belli etmeye çalışır. İki kızı neden seçmedim söyleyeyim çünkü kızlar her ne kadar birbirini çok seviyo gibi görünselerde arkalarından konuşurlar hep çekememezlik olur kıskançlık olur
Cevap
0Cevap
iki erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?