+1 yılYa kizim bi git ayni yastayiz senle bende yapica olgun biriyim ama 17 yas nedir baban yasinda adamla nie cikiyosun evlencek olsan adam seni 20 sinde alir karisi yapar 21 inde cocuk beklet sende anne olmaya es olmaya hazir dilim dip zirlarsin buraya soru atarsin kac kadin var biliyomusun 10 yasdan fazla biriyle evlenip cocuk istiyor ama ben genclimi yasamak istiyom dien kac kadin var biliyomusun sen burada simdiye kadar 10 kisiye yanit verdim askin yasi yok sozu yalan herkes kendi denginde biriyle olmali sonra yok benim yasim genc cocuk istemiyorum yasim 20 ama esim 40 yasinda o istiyo falan zirliyolar burada zirlamayanlarda 30 una gelince kocalarini benmiyo yasli diyor etrafimdakiler babanmi die soruyor diyor ne dim ne desem dinlemicen Allah akil fikir versin o adamin da senden beklentileri olucak bi surw sonra 18 oldun icin sana belli etmesede citir gozuyle goruyor o yasda adamin senle olmasinin tek sebebi cinsellik kusura bakma kullanip aticak seni haberin olsun kafani tastan tasa vurmadan ayril sevgili yapana kadar oku meslek edin bilezin olsun elinde aileni gururlandir
02 Yorumla
Soran+1 yılOrtada bi cinsellik yokkki
- +1 yıl
Suanlik yok seni elinde tutmak icin sana cok iyi kusursuz yaklasiyor ilerde gorceksin gercek yuuznu hic bir erkek bu kadar iyi yaklasamaz
En İyi Cevaplar
Öncelikle merhaba canım. Bazı insanlar boşluk insanıdır. Nasıl diyeceksin? Bazı insanlar bazı insanların boşluklarından, yalnizliklarindan, iyi niyetlerinden temiz kalpliliklerinden bir çıkar elde etmek ister. Oyuzden biz o insanlara Boş tabirini veriyoruz. Ailesinde problem yaşamış genç bir kızsın hayatın bazı zorluklarıyla karşılaşmış hayatin belli bir olgunluğa eristirdigi düşünceli bir kızsın. Çevrenle paylaşamama sebebini guvenebilicegin kimsenin olmaması olarak görüyorum. Beni tanımıyorsun ve bana güvenebilirsin. Aile problemleri ile büyümüş bir kiz olarak yazmak istedim. Bir iki güzel kelime ile gözleri boyanmış insanlar genellikle ailesinde problemi olan insanlardır. Seni anlayabiliyorum. Sana güzel sevgi dolu cümleler söyleyerek yaklaşmış bunu hangi genç bir kiz istemez ki. Şimdi ben sana bir sürü güzel iltifatlar sayayım hepsini tek tek güzel tatlı akıllı diye saya saya dizerim. Onemli olan benim onu gerçekten içten yürekten söyleyebiliyor olmam. 18 yaşında genç bir kız masum saf düşünceli iyi kalpli gibi gorunen bir insana tutulmuş yaşi 35 belkide gerçekten oyle bilemeyiz. 35 yaşındaki bir adam bey abi diyelim biz ona 18 yaşında ki bir genç kızdan ne beklentiye girebilir evlenmek istediğini farzedelim 18 yasındaki bir genç kız ile evlenen yarin belkide çok daha başka birisini daha getirecek. Evlenmedi seninle diyelim suanki gerçek yüzü bambaşka bir hale dönüşecek. Kişiyi tanımıyorum tamamen sen odaklı düşünüyorum. Hicbir büyük insan 18 yasındaki genc bir kızdan bir menfaat elde etmeden birliktelik kurmaz. Senin dostun iyi dediğin insan o değil tamammi. Sana dost olacak olan inancliysan allah degil sende inandigin bir obje. Zaman gectikce belki okul belki daha farkli bir yerde kendine arkadasliklar edeceksin Şu an senin yaşıtlarınla okul zamanındi evde bulasik camasir yikayip bebek bakma zamanın degil ablacım. Mutsuz bir ailede buyuyen genc bir kiz bence okumuyorsa da kendi ayaklari ustunde once durmali Benim tahmimimce cok guzel bir kizsin sakin yasadigin hayati birine sığınarak atlatmaya çalışma olur mu kendi kendinin bastonu olmaya çalış bizim mutlu olabilmemiz için herhangi birisine ihtiyacımız yok kendimize bakıp da mutlu olabiliriz. Yaşca büyük insanin kurduğu planlar kafa yapısı biraz daha sinsice olabilir. Bence biraz daha düşün derim.. hayatın çok daha güzel olabilir. Umarım olur. Kendine iyi bak
53 Yorumla
Soran+1 yılSadece gözlerim doldu tek kelime edemiyicm. burada 100 tane insan cevap verdi bi sen anlamışsın
+1 yılDaha 18 yaşındasın ne işin var 35 yaşında herifle tepki al bir zahmet aklın başına gelir. Olgunum diyor bir de. Olgun olsan karşındakinin sübyancı olduğunu akıl ederdin.
93 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum 👍
- +1 yıl
++++++
+1 yılkötü babaların mirası bu bence
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılHer ne kadar sevgili olmasakta biz KS gibi bir yerde bu farkla tepki aliyorsak siz normalde bu tepkiyi alacağınizi göze alarak beraber olacaktin. Aşk, iliski, sevgi her ne ise cesarette gerektirir. Hem neden umursuyorsunuz insanlarin düşüncelerini bu kadar. Hayata bir kez geliyorsun dilegin gibi yasa. Gece başını yastigina koyunca o insanlar olmuyor insanin yaninda. Yine senz düşüncelerin, duygularin oluyor.
03 Yorumla
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun sonuçta onlar benimle mezara girmicek. İyi veya kötü ne yaptıysam bedelini ben ödicem
- +1 yıl
Bedel ödeyecek bir durum yok. İki resit insan sevgili olmussunuz. Fazla abartmadan, kasmadan, düşünmeden devam edin.
Soran+1 yılOlur teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılSen biraz daha büyü bence yaş farkı sorun değil ama düşüncelerin oturmalı
22 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik vs için 1-2 sene beklicem. Şimdiki düşüncelerim birkaç sene sonra aynı olmayabilir emin olmam lazım yanlış karar vermemek için
- +1 yıl
40 yaşında olucak sen 25 yaşına girince o 50 olacak sen 40 girinceo 65 olacak
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. yaşça çok küçük biriyle anlaşılmaz
06 Yorumla
Soran+1 yılAdnan Oktar fotoğrafı kullanan sen mi söylüyorsun bunu
Soran+1 yılçokta aklı başında mantıklı bi insan gibi durmuyorsun
Soran+1 yılBu fotoğrafı profil yapan birini ciddiye alamam şahsen
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılE insanlardan tepki alacağını düşünerek kimseye söyleyemiyor olman normal.
Tamam da...
Siz neyin beraberliğini yaşıyorsunuz?
Sizin hedefiniz ne?
Ne güveniniz var, ne temeliniz var ne başka bir şey...
Hadi hedefiniz evlilik diyelim.
18-35
28-45
38-55
48-65
Sen daha genç yaşta iken, o yaşlanmış olacak.
Planınız programınız ne, hayatınızı nasıl sürdüreceksiniz.
Sen onu bize övmüşsün ama ne yapacağını bize soruyorsun. Bize sorduğuna göre karambole yürüyor bu ilişki. Senin ilişkine biz yön veremeyiz.
cut.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErgenlikte bizde kendimizi olgun zannederdik. Ama o zamanlar ne kadar savunmasız ve toy olduğumuzu yaş aldıkça anladık. Seni tanımıyorum ama cidden iyiliğini istiyorum yaşıtın biriyle sinemaya git, beraber eğlenin, para biriktirip hediyeler alın birbirinize. Babadan kaynaklı ya da ailenle ilgili bi durumdan dolayı baba, abi figürü arıyor olabilirsin. Ama 25 yaşımda olmama rağmen bana göre bile 35 yaşındaki birini istemem yani en fazla 29 olsun isterim. Aynı hayatı yaşamadık, ebeveynlerimiz, zevklerimiz tabiki de farklı olucak ama o kişiyle hadi en iyi ihtimal evlendin diyelim yatak odasında yaşı ilerleyince sıkıntı yaşayacak, dışarda o sakin sessiz yerleri isterken sen eğlenmek isteyeceksin.
03 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten o sessiz sakin yerleri şu an istiyorum. Öyle yaşıtlarım gibi aklım bi karış havada geziyim tozuyim eğleniyim kafasında değilim
Cevap sahibi+1 yılBu eğlence anlayışı aklı bir karış havada olmak değil ki. Benim annem kaç yaşında kadın ama hala canlı müziğe gider eğlenir. Babam annemden 1 yaş küçük enerjileri aynı. 22 yaşına kadar ergenliğin bitmicek. Zevklerin, seçimlerin, geçmiş travmalarının farkındalıkları sonradan gelicek. Umarım mantığın mutlu eder seni yaşa ve gör
Soran+1 yılTek istediğim kendi evimde düzenli bi hayat
Gizli Üye(30-35)+1 yılPeki yaş farkı kadar yıl sonra arkadaş 52 yaşında olduğunda sen 35 olacaksın olur mu sence? Erken evlense sen yaşında kızı olurdu nerdeyse, ama ben böylekerini bilirim çevremde çok örneği var evlenene kadar çok iyi olurlar evlendikden sonra evden çıkartmaz karnına çocuğu koyar istediklerini yaparlar ses çıkardınmı şiddet ile snei bastırmaya çalışırlar sonuçmu boşanırsın gencecik yaşında kocaman sorumluluk ile gençliğin hayatın gider oda kaldıgı yerden hayatına devam eder yazık olur, bak çevremde örneği en az 5 tane.
05 Yorumla
Soran+1 yılGencecik yaşımdan girdiğim sorumluluklar çok oldu benm. Zamanında evlenseydi benim kadar çocuğu olurdu bunu onun yüzüne de söyledim. Bende canım değilim tabi evleniyim çocuk yapıyim 3 gün sonra boşanırsam ortada kalırım diye bende düşündüm. Ama maddi durumu yerinde evin yarısı benim üstüme olcak altın vs derken boşansam bile kendimi kurtarırım
Cevap sahibi+1 yılBenden sana tavsiye uzak sur yaşıtlarından bulmaya çalış sen daha şimdiden bu planları hesapları yapıyorsan zaten fazla sürmez, hani ben böyle kadınları gördümmü gerçekden üzülüyorum önünüzde kocaman hayat var zindana çevirmeyin lütfen benden sana tavsiye yanlış anlama çevremde örneği çok oyüzden yazmak istedim
Soran+1 yılTavsiyen için teşekkür ederim. Ama yaşıtlarımın benden tek beklentisi cinsel yönde
Cevap sahibi+1 yılHer insan aynı olamayabilir beklentiler farklı olabilir bence uzunca bi düşün, bu insanında belki amacı odur bilemessin neler görüyoruz neler duyuyoruz, umarım dilediğin gibi olur🙏
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun umarım sen yanılırsın. Ama emin olmadan yanlış birşy yapmam zaten
karı kız ile işi yoksa siz transeksüel mi oluyorsunuz.
52 Yorumla
Soran+1 yılDerdi yatıp kalkmak değil onu demek istedim
Aşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı. 2 aydır tanıdığınız adamlar için ne rahat konuşuyosunuz işten eveymiş de karıyla kızla işi yokmuş da. karıyla kızla işi olmayan koca adamın kızı yaşında bir çocukla ne işi var Allah aşkına bi şunu sorgula? kaç yıllık evliler eşimi tanıyamamışım deyip boşanıyor sen hiçbir hayat tecrüben olmadığı halde 2 ayda adamı sökmüşsün ne emin konuşuyosun maşallah ya insan sarrafı sanacak gören de.
114 Yorumla
Soran+1 yılKimseyi tanıyamayız diye de kimseyle görüşmeyelim o zaman ne kadar mantıksız bi cümle
Soran+1 yılBenim tecrübem olup olmadığını sen nerden biliyorsun bnmle birlikte mi yaşadın
- +1 yıl
ben sana kimseyle görüşme demedim farkındaysan. daha 2 ay öncesine kadar hayatında olmayan biri için tanıdım şöyledir diye kesin hükümlerle konuşma dedim. biraz aklını kullan o kadar bahsettiğin gibi düzgün biri olsa gider kendi yaşına yakışır birini bulur ne yaşayacaksa düzgün yaşar.
Soran+1 yılBen bu adam 100% böyledir demiyorum gördüğümü söylüyorum
Soran+1 yılHayat hikayemi mi anlatıyim şimdi ergen olmadığımı anlaman için
Soran+1 yılKarı kızla işi yok derken amacı yatak değil onu anlatmak istedim
- +1 yıl
ben sana ergensin demedim, ama şu cümleler bile ergenliğini kanıtlar. sen ne yaşamış olursan ol sadece yaşadıklarının değil yaşının da sana kazandırdığı bir hayat görüşü bir tecrübe bir bakış açısı vardır. 25 yaşındaki senle 18 yaşındaki sen aynı olmayacaksınız. bu yüzden kendini 35 yaşındaki adama denk görmen saçma bu bile daha olgunlaşmadığını gösterir. o adam senin gittiğin yollarda 10 tur attı. ve şuraya yazıyorum net eminim de senden başka kaç kız daha vardır hayatında seni ayakta uyutuyor
Soran+1 yılSanki onunla sen birlikteymişsin gibi konuşuyorsun
- +1 yıl
daha 2 aydır hayatında, ilk günden mi sana benim amacım yatak diyecekti. bi bekle yakında göreceksin amacının ne olduğunu. koca 35 yaşında adam, niyeti ciddi ilişki evlilik falan olsa senle işi ne biraz mantıklı düşün? kendi yaşına, kendi hayat tecrübesine, kendi aklına olgunluğuna yakın, fakültesini bitirmiş, belli meslek sahibi ayakları yere basan bi kadınla mı birliktelik düşünür yoksa daha üniversite çağında, eğer öğrenciyse okulunu bile bitirmemiş, eğer öğrenci değilse okumamış, kendisi kadar iş tecrübesi bile olmayan kızı yaşında biriyle mi birliktelik düşünür? bi kendine dön sor bu adamın bu kadar ciddi ilişki için çevresinde alternatifleri varken senle işi ne diye
- +1 yıl
bişeyleri görmem anlamam için onunla birlikte olmama gerek yok. ben 25 yaşında kızım 35 yaşında adamla ne işim olur ayrıca ablam 35 yaşında eniştemle adam arasında 4 yaş fark var? 40ına yaslanmış düzgün adamın da benle işi olur zaten amacı belli. burada bu kadar yorum yapan insanlar sa*lak değil, objektif yorum yapıyor sen göremiyorsun duyguların oldugu için
Soran+1 yılBiriyle ciddi düşünmesi için illa okumuş fakülte bitirmesi mi gerekiyor. Okuyorum ve zaten bi mesleğim var.
- +1 yıl
heh ne güzel dedin işte. adam ciddi düşünüyor olsa daha okulunu bile bitirmemiş biriyle mi düşünür yoksa çoktan üniversitesini bitirmiş, kendi düzenini oturtmuş, belli birikime sahip olmuş yaşına yakın bi kadınla mı düşünür? biriyle ciddi düşünmen için her anlamda sana denk olması gerekir, ve karşındaki 35 yaşında hem ilişkiler hem de hayat konusunda çok tecrübesi olan bi adam. ben aşık oldum diye kör kütük bişeylere atılma yaşını çoktan geçmiş. artık mantığıyla düşünen karar veren ve ilişkilerine o şekilde yön veren bi adam var karşında ergen yok. biriyle ciddi düşünecekse de bu sen olmazsın, çünkü denk değilsiniz ve o da bunun farkında
+1 yılHayat senin. Nasıl yaşayacağına sen karar verirsin ama bana sorarsan aranızdaki Yaş farkı çok fazla ayrıca sen daha çok gençsin eminim ileride karşına yaşına uygun, daha iyi kişiler çıkar bunu unutma. İkincisi adamı henüz 2 aydır tanıyorsun buna biz cicim ayları diyoruz ve bu zamanlar her zaman insanlar iyilik maskesini takınırlar aradan bir kaç yıl geçsin o zaman görürsün iyi mi değil mi..
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yıl
O sırada aile fertlerin ve toplum
Aslında sen
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok güldüm gerçekten
- +1 yıl
![Sevgilimle aramızda 17 yaş fark var. Tepki alırım diye kimseye söyleyemiyorum, ne yapacağım?]()
Bir daha gül lütfen
Soran+1 yılÇok izlerdim bunları 😂😂
- +1 yıl
![Sevgilimle aramızda 17 yaş fark var. Tepki alırım diye kimseye söyleyemiyorum, ne yapacağım?]()
Bende seni izliyorum
sırf şuna yorum atmak için üye oldum normalde insanların yaptıkları şeylere güler geçerdim ama siz kafayı sıyırmışsınız ulan adam 35 yaşına gelmiş 18 yaşında bir genç kız ile birlikte oluyor ve alkol sigara kumar yok he birde nazikmiş kızım aç gözünü bu devirde böyle erkek bulamasın bu adamın altında nedense gizli bir şeyler var gibi öyle her dediğine inanma insanların bir tanıdığına danış bu konuda veya insanlara bu olayı başka biri yaşıyormuş gibi anlat tepkilerini dinle mümkünse bunu sosyal medyadan yapma
04 Yorumla
Soran+1 yılBanada bu devir için fazla iyi kalpli saf gibi bunun altında birşy çıkıcakmış gibi geliyo ama bilmiyorum görücem
Soran+1 yılYok öyle değil görüşüyoruz sık ama bana da biraz fazla iyi geliyor. Ama illaki bi kötü tarafı vardır heralde onu da zamanla görücem demek istedim
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılSakın güzel kardeşim dışarıda bir tanıdığın sizi görmesin ve ailen durumu farkederse ya babanın başı belaya girer ya da ailenin şikayeti ile bu çocuğu sübyancılıktan içeri alır savcılık yani kısacası bu olayı incelemeye alırlar kesinlikle.. bence ne ailenin ne de kendi başını derde - üzüntüye , sıkımtıya sokma sakın. Çok fazla değil çünkü 2 sene sonra büyük hata yaptığının farkına varacaksın..
020 Yorumla
Soran+1 yılYazın 19 a giricem. Niye savcılık vs olsun ki.
- +1 yıl
Bir anne ve baba asla böyle bir şeye müsade etmez.. ailen duyarlarsa şayet sokağa çıkma cezası bile alabilirsin. Çocuğun yaşını duydukları anda ailen direkt hastaneye dahi götürebilir seni ve sonrasında da ardından savcılık şikayeti..
- +1 yıl
Bir abin olarak gerçekleri yazmak istedim sana, hiç bir şekilde olayları çarpıtmadan hemde. Ailenin bu şekilde düşüneceğine emin olabilirsin.
Soran+1 yılKardeşm abartma istersen. Annem yok. Babamda yok gibi birşy. Sonuçta reşitim istersem şimdi gider evlenirim kime ne
- +1 yıl
Kardeşinin değil , Bu bir abinin nasihatı idi. Tabii ki doğrusunu ailen bilir. Kesinlikle abartmadım inan ki. Bu çocukçağız seni ailesi ile bile tanıştıramayacağına emin olabilirsin. Çünkü ailesi bu duruma şok olur ve baya bi fırça yer ailesinden bu çocuk. Zaten bu cesareti göstereceğini de hiç sanmam..
Soran+1 yılAilelerin haberi yok henüz
- +1 yıl
Neyse tabbi ki doğrusunu siz biliyorsunuz , biz yaşam tecrübeli ablalar - abiler sadece doğru yolu yazmayı tercih ediyoruz. Karar sizin yine de..
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Ailelerin haberi yoksa annene açıl öncelikle..
Soran+1 yılAnnem babam ayrı benim annemle görüşmüyoruz
- +1 yıl
Ya annenle yaşıyorsundur ya da babanla o zaman. Ailende en iyi dert ortağın kim ise önce onumla dertleş , ona açıl öncelikle..
Soran+1 yılAbicim kimse yok diyorum niye anlamıyorsun. Arkadaşım dostum yok. Babamlada konuşmayız zaten
- +1 yıl
Dertleştiğin seni dinleyecek bir büyüğün yok mu? İlla annen - baban olması gerekmiyor tabii ki. Olmaması ve bu konuda yalnız olman oldukça üzücü o zaman...
Soran+1 yılEvet biraz öyle
- +1 yıl
Çok üzücü gerçekten. Bi büyüğünle yüz yüze dertleşmen çok iyi gelecekti sana.
- +1 yıl
Herşeyin hayırlısı olur inşallah..
Soran+1 yılBilmiyorum bazen şey düşünüyorum. Bu zamana kadar kimse arkamda durmadı sahip çıkıp elimden tutmadı (ailem dahil) belkide bunun verdiği eksikliği o tamamladığı için böyle yapıyorm
- +1 yıl
Büyük bir şevkat gördüğün için bu durum oldukça çekiyor seni. Seni değil , aileni hatalı buluyorum çok hemde..
Soran+1 yılYaşıtlarımla birlikte olunca beni gerçekten sevdiklerine inanmıyorum hep art niyetliler. O yüzden daha büyük biriyle birlikte olmak beni rahatsız etmiyor açıkcası
- +1 yıl
Hayırlısı olsun, ne diyelim.. 19 yaş, oy kullanabilen bir bireydir. Yaşam tecrübesi de yaşanıldıkça kazanılıyor, hata yapıp aynı hataya tekrar düşmemeyi öğretiyor..
+1 yılşu an da anlamıyorsun ama ileride onunla vakit geçirerek kaybettiğin zamana üzüleceksin. Yaş farkınız çok, sevginin yaşı yoktur diceksin ama biraz daha büyüyünce anlicaksin ne demek istediğimi. Daha önünde cok zaman var üniversiteye gidiceksin arkadaşlar ediniceksin bir bakmışsın 35 yaşındaki sevgilin yüzünden kisitlaniyorsun. Hayır oyle biri degil deme. Öyle. Çünkü kuşak farkı 1 , düşünce yapısı 2 . Yine de senin kararın tabi ama evlilik cağına geldiğinde ailen olumsuz bakarsa lütfen ailene arkani dönme ve onları dinle. Hatta bu tarz şeyleri annenle konuşabiliyorsan bu durumu anlat ve neler dicek onu dinle.
05 Yorumla- +1 yıl
bir şey daha ekleyeyim. Bu tarz adamlar kendinden yaşca küçük hanımlarla olmayi seçerler çünkü kandırmak cok daha kolay olur. Kendine de dikkat et sana zeval vermesin
Soran+1 yılArkamı dönüceğim bi ailem yok annem yok. Üniversiteyi açıktan bitircem. şu an lisedeyim martta mezun olucam. Ben hiçbir zamn yaşıtlarımın yaşadığı gibi yaşamadım zaten. Onlar arkadaşlarıyla eğlenir gezerken. Ben it gibi çalıştım eve kardeşlerime baktım okudum. Kuşak farkı konusunda daha bi sorun yaşamadım ama illaki bi zaman sonra problem olucak bunun farkındayım. Bu durumu anlatıp da tavsiye alabilceğim kimsede yok arkadaşım yok
- +1 yıl
Seni çok iyi anlıyorum merak etme ama illa ki akıl alabileceğin danışacağın güvendiğin bir büyüğün vardır. Bu akraba olmak zorunda değil öğretmenin bile olabilir. Ve gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum mutlu olamazsın onunla bir geleceğiniz yok çünkü usulca kimsenin kalbi kırılmadan ona alışmadan ayrıl. Yaşıtların cıvıl cıvıl onlarla konus flortles.
Soran+1 yılGerçekten danışabilceğim kimsem yok. Şimdi benden ayrılsa zerre üzülmem ben öyle ergenler gibi aşk acısı falan takmam yani arkamı döner giderim umrumda bile olmaz. Yaşıtlarımın tek derdi yatak
- +1 yıl
Tek derdi yatak olmayan yaşıtların da var biraz çevre edin kendine sosyalleş cok daha iyileri çıkar karşına ki daha küçüksün illa ki sevgilin olmak zorunda da değil şu an. burada her ne kadar insanlar sana birşeyler dese de bir kulağından girip otekinden çıkacak ama sana burada tavsiyede bulunanlari kulak arkasi etme lütfen geleceğine yazık etme güzel dostum.
- Aşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yıl17 yaş çokmuş be ama evlenen 17 yaş fakla ve hala evli olan insan tanıyorum ama o çok zengin dudak uçuklatacak şekilde bir de onlar urfalı normal. Seniin durumunu bilemedim ;)
Adamın zevkine hayran kaldım ama ben de istiyorum 36 yaş ablan var mı?
19 - 20? Emin ol ben ondan 10 kat anlayışlı kibar ve beyefendi bir adamımdır ;)00 Yorumla Şu büyük sevdasını gerçekten çözemedim. O 17 yaşında genç iken sen daha belki doğmamıştın. Tamam iyi biri olabilir. Yarın o bir gün bu adam yaşlanırsa bulanıma girip şikayet edersen nolacak?
Keşke kendinden en fazla 5 yaş kadar birini bulsaydın. Neyse yine de saygı duyuyorum. İyi düşün, ileri de verdiğin karardan pişmanlık duyma.00 Yorumla
+1 yılYa yanlış anlama ama. bir zman sonra sıkıntıları büyük olucak ve çok pişman olursun kendi akranında düzgün birini bul derim 17 gerçekten fazla yaş farkı ve etrafımda yaş farkı olup. evlenen kişiler çok ve hepsi kusura bakma ama hepsi baba evine döndü kimi boşandı kiminin psikolisi bozuldu bir zaman emin ol ki çok pişman olursun ve tepkilerde fazla olur sonuçta karşısındaki. kisi senin dengin değil unutma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2 aylık bir sürede nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Yaş farkından söz etmiyorum bile. Baban yaşında resmen ve bu normal değil kesinlikle. Genelde büyük yaşa olan ilgi psikolojide aileyle ilgili sevgiyi alamadığından gelişiyor. Gencecik kızsın ne yapacaksın kart adamlarla?
03 Yorumla
Soran+1 yılHerkese aynı şeyi yazmaktan yoruldum. Ben %100 eminim demiyorum gördüklerimi söylüyorum
Cevap sahibi+1 yılPsikolojide babanla aranda sağlıklı bir sevgi olmadığından büyük adamlara ilgi duyarsın gibi bir şeyler var.. Bence senin ilgin tam olarak böyle bir şey. Üzgünüm ama araştırmanı öneririm.
Soran+1 yılBende bazen bunu düşünüyorum acaba ailemin bana veremediği şeyleri (sevgi, şefkat vs) o bana verdiği için mi böyle yapıyorum
Bebeğim biz buna pedofili diyoruz. Ünlüler yapınca kendileri bir şekilde meşrulaştırmaya çalışıyor ama onlar da öyle. Arada bu kadar yaş farkı çok fazla. O senin yaşındayken sen daha yeni doğmuşsun. Baban yaşında adam. İyi niyet göremiyorum ben burada. Seni kolayca kandırabilir. Görmüş geçirmiş sense hayata yeni atılıyorsun. Ne tipler gördüm melek gibi görünüp şeytanın ta kendisi olan o yüzden uzak dur bence.
243 Yorumla
Soran+1 yılPedofili olsa bana nasıl yaklaşırdı sence
- +1 yıl
Sana yaklaşması yeter. Olgunum demişsin ama bunu kavrayamayacak kadar çocuksun. Daha iki aydır tanıdığın üstelik senden 17 yaş büyük olan birine kolayca güvenmeye başlamışsın. İlişkinin başında herkes iyidir. Ya sonrası? İleride kıskançlıkları başlar sonra bir bakmışsın bu abartıya kaçmaya başlamış sonra saplantıya en son da bir kadın cinayeti. Akılsızca hareket etmeyin. Belkide evli sana hissettirmiyor bile böyle olaylar yaşanmıyor mu sanıyorsun?
Soran+1 yıl1. 100% güveniyorum diyemem
2. Müdahele edicek veya danışabilceğim kimsem yok
3. canım değilim evli olsa anlarım yani- +1 yıl
Benim arkadaşımda senin gibi yaptı babasi kizi vermedi kizda kacti ve kizi dovmuş eziyet etmiş neler yapmış babasida almadi geri eve ortada kalldi bence bunu duşunmen bille yanliş
Soran+1 yılS a l a k değilim
Soran+1 yılÖyle birşy yaşasam bile ortada kalmam
- +1 yıl
Ahahaj evli olsa anlarmış. canım mısın bilmem ama saf olduğun kesin. Adam gelip sana evliyim mi diyecek? Nereden anlayacaksın? Geçtiğimiz senelerde bir arkadaşım böyle bir olay yaşadı ailesiyle bile tanıştırmıştı kız. Sonrasında evli olduğunu öğrendi adam karısını kuzenim diye tanıştırmış üstüne bir de konuşturmuş. Emin ol anlarsın 😂😂
- +1 yıl
ama hayat senin hayatın hem sen evllenecek ollduktan sonra niyettin dogru ollduktan sonra ne insanlar var billiyormusun sabah işe akşam evine giden sen niyetini ve kallbini temiz tut yeterki ama karar senin o adamla ilişkin oldugunu baban duysa ne olur duşundun mu hic bak cahillik yapma evvlenmek istiyorsan annene de temiz birini bullsunlar sana sabah işine akşam evine giden gelen birini yuvami kur mutlu ol ama seninde o adamla evlenip benim arkadaşimin kardeşi gibi cesedini bullallmayallim yeter artık
Soran+1 yılTm siz çok biliyorsunuz 50 kişiye cevap verdim daha fazla kendimi anlatamicam yoruldum gerçekten
- +1 yıl
Tamam sallak degillsin ama haşin Kucuk ve cahillsin
- +1 yıl
Ben 23 yaşindayim benim kadar bu hayata ezilmiş ve bu dunyada gorduklerimi yaşadiklarimi bi billsen inanki akklin kalkmaz
Soran+1 yılDoğrudur
- +1 yıl
Hayat senin hayatın tamam ama hattını guzelleştırmekde mahvetmekte senin elinde umarim pişman olacagin şeyler yapmaszin
Soran+1 yılSenin o toz pembe dediğin hayatı ben 13 yaşına kadar yaşadım.
Soran+1 yılBirini suçlamak yargılamak gerçekten çok basitmiş 1 kere daha anladım
- +1 yıl
Bak ben askerim gecen gün Kizin biri ollu bulduk ve Kizin üzerinde Yanik dayak darp izleri varmiş kocasi 45 yaşinda kiz 17 yaşında ollu bullduk kocasi onu kandirmiş hergun dovuyormuş icip gelliyormuş Kizin üzerindeki yaniklari ve morlukları bi görsen sok olursun biza neller yapmiş kizi kendi ailesi bille taniyamadi
Soran+1 yılKardeşim bana çatal fırlattı diye isyan eden sen mi söylüyorsun bunları. Komik
- +1 yıl
Kimse senin kotullugun istemez bak haberlerde goruyorsun bak benneler goruyom zaten o 35 yaşindaki baban yaşindaki adamda sana nasıl yaklaşiyor anllamiyorum kizi cocugu yaşindasinn
Soran+1 yılÖyle bi yaştayım ama hiçbir zaman bi kız çocuğu gibi yaşamadım
- +1 yıl
Sana bir tavsiye ne olursa olsun pişman olacagin hic birseyi yapma
- +1 yıl
Senden bırsey rica edebillirmiyim
Soran+1 yılBuyur
- +1 yıl
Ay kıyamam ben sana sen oturup benim profilime mi baktın 😂😂 İşte senin gibi aklı bir karış havada onunda napalım. Mecburen çekiyoruz. Sen bence bilmediğin şeyler hakkında da bu kadar konuşma. Burada senin iyiliğine konuşuyoruz. Çok mu istiyorsun? Git gör bakalım dünya kaç bucakmış. Başınıza illa bir şey gelmesi gerekiyor zaten belanı bulduğunda umarım çok geç olmaz.
Soran+1 yılBana vericeğin aklı kendine kullanmanı tavsiye ederim
- +1 yıl
Bana yazarmisin
Soran+1 yılHiç böyle seviyesiz tartışmalara giremiyecm
Soran+1 yılTamam abla
Soran+1 yılTamam
- +1 yıl
Bana yazarmisin rıca etsem
Soran+1 yılİsteği kabul etmemişsn
- +1 yıl
Pedofiyle basladın, kandırcagını yazdın sonra kadın katili yaptin tanımadıgın kişiyi..
Soran+1 yılBeni yaşımdan dolayı kimse s iklemiyo sen konuş anlarlar belki
- +1 yıl
Aslında seni dikkate almamda, söylediģin sacmalıklara dayanamadım.
Soran+1 yılEe senin görüşün nedir o zman
2 ay tanımak ve bu kadar net konuşmak için çok erken. Ama seviyorsan arkasında durup rahatça söylemelisin. Sonuçta bu senin hayatın, senin kararların kimseye de bir şey düşmez.
15 Yorumla
Soran+1 yıl2 ayda birini %100 tanımak imkansız tabi öyle emin konuşmuyorum sadece gördüğüm kadarını söylüyorum
- +1 yıl
Yeri geliyor 10 yıllık dostunu tanıyamıyorsun o yüzden söyledim. 18 yaşında evlenen biri olarak da söylüyorum bunu sana biraz daha bekle evlilik için acele etme derim. Okuyabiliyorsan oku okuyamiyorsan da meslek edinme kursları gibi yerlerden girip bir meslek sahibi ol derim evlenmek için çok erken.
Soran+1 yılFotoğrafçıyım okulumu da devam ediyorum. 1-2 sene evlilik düşünmüyorum henüz
Soran+1 yılSenin kararın tabi saygı duyarım
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSen 30 sevgilin 45 olsa olabilir derdim de ama sen daha yolun başındasın... olmaz bu yaşlarda bu yaş farkındaki aşk falan kendini kaptırma
23 Yorumla
Soran+1 yılDaha yeniyiz zaten. Öyle aşk falan yok
- +1 yıl
Sen küçüksün şimdi zamanla kaptırırsın kendini falan dikkat etm
Soran+1 yılTamam
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakmada Bi sanatçı kendinden 17 yaş küçük biriyle olunca herkes veriyor küfürü. Aranızda resmen kuşak farkı var adamın çocuğuyla arasındaki kadar Bi yaş farkı var neredeyse tepki çekmen normal değilmi
00 Yorumla Yol yakınken dön yoldan. Ailen en büyük sıkıntı olur size hep yadirgarlar aileni karsina almayi düşünüyorsan bilemem yaş farkı çok. Sana şu an normal görünebilir ama sonraları çok pişman olabilirsin 3 5 yaş olsa neyse.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. 2 ay içinde ağzından küfür duyman zaten imkansız. Sizin ilişki sürecinizi çoğu kişi flört evresi olarak bile saymıyor. Bence ilişki için acele etme derim yaş mühim değil o kısma millet alışır bir noktadan sonra.
00 YorumlaSenin yaşadığının aynısını yaşadım 1 yıl çok heycan dolu bı aşk oldu asla unutulmaz şeyler yaşadık hergunumuz ayrı heycanli geçiyordu ama sonunda bitti şu an hayatımda en değerli kişi başım sıkıştıgnda yine aradığım birisi fakat daha ilerisine gidemedik smdi seni üzmemek için sana uygun davranıyor ama illaki farklar çok oluyor şu an fark etmiorsunuz ikinizde ama edeceksiniz yaşamış birisi olarak sana tavsiyem lütfen 1 yılı doldurmadan iyce alışmadan kendini teslim etme..
018 Yorumla- +1 yıl
Evli miydi yoksa
- +1 yıl
Kendini teslim etme ne demek ya. Kız 18 yaşındaymış bence hic uygun bir kelime değil daha yaşi kucuk bu tur seyler konuşmamalısın. Kaldi ki adamin da niyeti belli zaten.
- +1 yıl
Anladım evliymiş
- +1 yıl
Ve evet kesinlikle evlidir o adam.
- +1 yıl
Utanmaz başı sıkıştığında arıyomuş ya ordan anladım işin içinde p’slik olmasa ayrıldığı adamı gururlu hiçbir kadın aramaz
- +1 yıl
@wonderfulady sen yanlış anladıysan ben ne yapayım kendini teslim etmek tabiri caiz hemen aklınıza kötü şeyler geliyor çok aşık olur saplanır kızın yaşı küçük de arasında 17 yaş olan bir adamı seviyor ben yaşamış birisi olarak onu dosta uyarıyorum sizin kalbiniz kötü
- +1 yıl
Kendini teslim etmemişsin vermişsin kardeşim çırılçıplak
- +1 yıl
Kim bilir sen evliliğinde neler yaşayacaksın ne yaşasan müstahak gerçi evlenebilir misin anca bi genişle açık evlilik
- +1 yıl
Yok artık kalbim kötüymüş. Daha neler @qwmrvpro
- +1 yıl
Utanmıyorsun ki ayrıldığın adamı arıyorsun hem de başkasının kocasıyken. Evet dost kaldınız aynen o yüzden verdin zaten
- +1 yıl
Daha dur hayat tokatlayacak seni gurursuz ezik. Bekar olsa bile ayrıldığı erkeği aramaz kadınlar ama havalı kadınlar
- +1 yıl
Çok ustune gittin sende kızın 😂 @feyziiihüsnü
Soran+1 yılAdam evliyse onu araması bana da yanlış geldi ama diğer konuya birşy diyemem
- +1 yıl
@wonderfulady ne diyecektik böyle bi şey okuyunca
- +1 yıl
Haklısın tabi yanlış yaptığı ama cahillik etmiş @feyziiihüsnu
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen mi olgunsun? Bence çocuk bile akıl eder bunu. 17 yaş ne iyi misin pedofili gibi tepki alır adam ki haklılar zengindir kesin. O senin güzelliğine sen onun parasına aşıksın hepsi bu. Asla aşk olduğuna inanmıyorum.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 684 cevap paylaştı.
+1 yıladamın agzindan tabiki küfür duyamazsin adam son kozlarını oynuyor sen de olmazsan elinden başkasını göremez😃
04 Yorumla
Soran+1 yılBak bu çok mantıklı bu açıdan hiç düşünmedim
- +1 yıl
gerçekler acıdır 17 fark ta az degil sen 23 oldugunda o 40 olacak yatakta sana yetecegine inaniyormusun
Soran+1 yılO konulara hiç girmeyelim birşy diyemem çünkü
- +1 yıl
evleneceksen her konuyu uzun evliligin sırrı yatak odasından geciyor kızlar eskisi gibi degil artık tatmın olmak istiyorlar oda yoksa hergün pire yüzünden yorgan yakılıyor sebepsiz meselelerden yani
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıl2 ayda bir insanı tanıyamazsın
17 yaş çok fazla şu an doğru düşünemiyorsun
ilerde pişman olacaksın demedi deme01 Yorumla
Soran+1 yılTanıdım demiyorum gördüğüm kadarını söylüyorum. Emin olmadan yanlış bi karar vermem zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen 25 olunca beyefendi 42 olur. Sen 30 olunca.. diye devamını getirmiyim. Yaşınız çok genç bu ilgi, alaka şu an hoşunuza gidebilir ancak ileride yaşıtlarınızla yaşayamadığınız iliski icin üzülebilirsiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılYaşıtlarımla yaşamadığım ilişki için değil yaşıtlarımın hayatını yaşayamadığım için bile üzülüyorum aslında
Siz birbirinizi sevdikten ve anlaştıktan sonra yaşın hiçbir önemi yok. Kimsenin ne dediğine çok önemli değil
01 Yorumla
Soran+1 yılAğzma sıctılr burada
+1 yılAhahhahahahaha çook komik ya.
Bir aslan yine yavru bir ceylanı avlamış.
Akıbetin belli güzelim.
Gördüğüm tek şey göz yaşı 😅 sana kolay gelsin.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılMutluluklar diliyorum
Çevrene yaşını daha az söylersin
Siz güzel bir aile kurduktan sonra imrenirler02 Yorumla
Soran+1 yılAyn şimdi herkes laf ediyor. Ama onların rüyasında bile göremeyeceği hayatı yaşadığım zaman yaş farkını hemen unutuyorlar. 20 li yaşlarda tek derdi yatak alkol sigarası olan biriyle birlikte olmaktansa 40 yaşında adam gibi adamla birlikte olurum daha iyi
- +1 yıl
👏👏👏
+1 yılarasında 40 yaş olan utanmıyor sen neden utanıyorsun ki.
12 Yorumla
Soran+1 yılUtanmıyorum ama şu yazılanlara bak adam öldürsem bu kadar tepki almam heralde
- +1 yıl
Elalemin sözüyle hareket edeceksen at kendini boğz körüsünden aşağı...
Neredeyse çocuğu yaşında biriyle konusuyor olduğunu es geçiyorsun ama. Aklı başında olsa zaten kendi yaş gurubunda biriyle birlikte olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 562 cevap paylaştı. Aranızdaki yaş farkından ziyade sen çok küçüksüm o yüzden olmaz
12 Yorumla
Soran+1 yıl20 li yaşlarda olsam belki bu kadar tepki almazdım
+1 yılDaha büyüğü yokmuydu sen bunu sevgili aşk olarak mi görüyorsun
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle görüyorum
- +1 yıl
Ama sana kötü bir haberim var bu ne aşk ne sevgi bu tamamen cıkar ilişkisi ve fazla yaş farkı hiç bir zaman aşk doğurmaz
Soran+1 yılBen aşığım ölüp bitiyorum ona demiyorum zaten
- +1 yıl
Valla siz kadın milleti ne yapıyorsaniz yapın valla evlenince aklınız basınıza anca geliyo
+1 yılBib10 sene yaşarsın sonra artık seni tatmin edemez zaten
04 Yorumla
Soran+1 yılNe anlamda?
- +1 yıl
45 inden sonra bizlerden bise bekleme yani anladın mı daha acayim mi
Soran+1 yıl10 sene sonra belki benden de birşy beklenmicek belli olmaz
- +1 yıl
28 yaşında olcan istekli olmicak kardeşim sen biraz buyu ondan sonra gel sen şu an tozpembe goruyom dünyayı
Gizli Üye(30-35)+1 yıl26 yaşındayım kafamız uyuşmaz diye 32 yaş ve üzerinden uzak durmaya çalışıyorum sizinki iyi cesaret. O olgun sen küçük tamda kanının kaynadığı vakitler anlaşabileceğinizden emin misin? Yani herkes köprüyü geçene kadar ayıya dayı der unutma
00 YorumlaAbartmıssınız yas olayını adam ergenlıge gırdıgınde sen yokmussun oyle dusun:=
04 Yorumla
Soran+1 yılAdamın iyi yönlerini değilde sadece yaşa takıldılar
Soran+1 yılEvet biraz fazla bende farkındayım
+1 yılEvet tepki alırsın tabii ki. Çok fark var kabul ettirmen zor olabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılKabul ettirmem gereken biri yok
+1 yılNe güzel işte. Daim olsun. Erkeğin büyük olmadı iyidir.
04 Yorumla- +1 yıl
Bakma sen milletin dediğine. Erkek kadından geç olgunlaşır. Büyük olması güzel. Kafanız uyuyorsa devam edin. Ne güzel sigarası alkolü falan da yok temiz bir insansa neden yaş farkına takılasın ki. Kadın daha erken yaşlanır. şu an tam denksiniz aslında. Kaçırma sevgilini
Soran+1 yılFarkın biraz fazla olduğunun bende bilincindeyim ama senin dediğin gibi geç olgunlaşıyorlar. 20 yaşında bi baltaya sap olamamış adamdan ev geçindirmesini karısına çocuğuna bakmasını beklemem. Ama olgun olunca sorumluluk ne demek iyi biliyorlar.
- +1 yıl
Kesinlikle sana katılıyorum. Ben 20 yaşındayım şu an hiç bişeyim yok. Evlilik olur mu olmaz her şey para. Erkeğin kendini yaratması gerekir ve zaman lazım. Kendini zamanla yaratır. İş olsun kültür olsun. Ben de evliliği 35 yaşında düşünüyorum evlenceğim kişi de 8-10 yaş farkı olması isterim en az.
Soran+1 yılKarşımdakini parasına göre seçmiyorum ama bi süre sonra sıkıntılar olur aşk karın doyurmuyor. Adam eve ekmek getirmedikten sonra sevginin bi anlamı kalmıyo. Benmki sabah işe akşam eve. Alkol kumar sigara yok. Maddi durumu yerinde arabası var birikimi var bu sene ev eşya alcaz. Ama işte yaşıtlarım bana bunları yapamaz kimse anlamak istemiyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. anlasiyorsan evlen gitsin...
evlenme aklin basinda olsun diyenlere bak 30 a yaklasmislar hala bekarlar 😏00 YorumlaKardeşimin arkadaşı da senin gibiydi evlendi çocukları bile var. Birbirlerini de ok seviyorlar bell
06 Yorumla
Soran+1 yılAllahtan birşy söyledim sanki herkes 4 4 lükmüş gibi linçlediler burada. Çok şükür sevgilimin bi kötü huyu yok. Ciddi düşünebilirim ama şu yazılanlara bakınca aklıma giriyorlar
Soran+1 yılİnşallah öyle olur hayırlısı artık teşekkür ederim anlattığın için
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Haklı
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Şayet aklı başında biri olsaydın 15-20 yıl sonra aranızdaki olacak yaş farkını biliyor olurdun:d
05 Yorumla
Soran+1 yılŞimdiki fark 15-20 yıl sonrada olacak ne anlatıyorsun sen boş boş
Soran+1 yılSayısal okuyorm ayn
Soran+1 yılDaha yeniyiz zaten bi b o k l u k varsa bnde zamanla öğrenir vazgeçerim
Umarım troldur. Gerçekten 18 yaşında olupta ne istediğini bilen biri var mı? Hayır.
13 Yorumla- +1 yıl
Ben bile 18 yaşında meslek değiştirdim ne istediğimi bilmiyordum yani geçen sene ama bu yaştaki bir insan ne kadar da kendinden emin konuşuyor demi?
- +1 yıl
Aynen
Aşk İlişkileri konusunda 751 cevap paylaştı. Arınızdaki yaş farkı ilerki zamanlarda çok sorun olur 🙂
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDünya da başka erkek mi kalmadı. Gerçekten aranızda büyük yaş var. İleride pişman olma ihtimalin yüksek yani bence ayrıl gitsin acele etme sevgili yönünden. Ben 20 yaşındayım daha sevgilim olmadı hiç. Önce bir işin gücün olsun zamanı gelince o kendiliğinden seni buluyor zaten
00 Yorumla
+1 yılDaha yeni reşit olmuşsun ve 35 yaşında bir adamla mı birliktesin ee yuh
00 YorumlaSen daha çok gençsin o orta yaşlı birbirinizin hayatına ayak uydurabilecek misiniz bilemem
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Çok fazla. Seninkisi aşk değil böyle şeyleri aşk sanıyorsunuz
00 YorumlaAkıllı oynarsan o yaş farkı seni çok mutlu edebilir 😉
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yıl21 yaşından önce bu kadar büyük biriyle beraber olmak biraz risk
00 Yorumla
+1 yılBence bir geleceğiniz olmaz sadece şimdilik güzel bir ilişki olabilir
00 Yorumla
+1 yılOlmaz. 18 35 olmaz. gerçekten olmaz. bambaşka dünyalar bak
00 Yorumla
+1 yılDoğuda olsa linç edersiniz aw
140 Yorumla
Soran+1 yılburada da ediyorlar bi fark yok
- +1 yıl
Hayır yani niye okadar yaş farkı olan biri? Vizyon, kültür, kuşak her türlü fark var aranız da kafalar nasıl uyuşuyor abi? O adam Hülya Avşar, Seda sayan posterleriyle ergenlik geçirmiş biri o ergenken sen daha portakal da vitamindin çok saçma geliyor bana
Soran+1 yılAslında dağlar kadar fark var doğru söylüyorsun ama kafalarımız uyuşuyo anlaşabiliyoruz
- +1 yıl
Ya da sana öyle geliyor
- +1 yıl
Belki de senden faydalanabilmek için rol yapıyor
Soran+1 yılOnu da zamanla görücem artık varsa öyle bir şey yolu veririm. Art niyetini görmedim 2 aydır
- +1 yıl
2 ay da belli etmez hemen
- +1 yıl
Bende sana tavsiye hiç uğraşma şimdiden yol ver gitsin davul bile dengi dengine
Soran+1 yılNe insanlar gördüm 1 saate tanışıp eve götürmek isteyen
Soran+1 yılYinede tavsiyen için teşekkür ederim
- +1 yıl
Daha ne gördün ki sen?
Soran+1 yılNe görmedim ki
- +1 yıl
Dediğin gibi olsaydı eğer böyle bir şey yapmazdın yaptığına göre tecrübesizsin
Soran+1 yılSenin düşüncen ne diyim ki
- +1 yıl
Bişey demene gerek yok ama dediğim gibi bu konularda tecrübeli olan kişiler en mantıklı kararları verebilirler
Soran+1 yıl%50 mecburiyet %50 kendi tercihim
- +1 yıl
Ne gibi bir mecburiyet?
- +1 yıl
Bir de şöyle bir şey var sen 30 yaşında olsan sevgilin 45 olsa etik olur du ama sen daha çocuk sayılabilecek bir yaştasın ama o senin 2 katın yaşında bence bu yüzden etik değil sen daha olgun olsan yaş farkı sorun olmazdı
Soran+1 yılZaten olgun bi insanım.
- +1 yıl
Saygı duyuyorum ama olgunum demene neden olcak ne yaşadın merak ediyorum mesela ben 20 yaşındayım ama herkes yaşımdan çok daha olgun olduğumu söylüyor çünkü yokluk içinde büyüdüm 12 yaşında babamı kaybettim çocuk yaştan beri hep çakıştım hem okudum hem çalıştım ve hala da çalışıyorum ve okuyorum
Soran+1 yılAnnem babam boşandığında ben 14 yaşındaydım. 3 kardeşime ben baktım evin yemeği çamaşırı bulaşığı temizliği. Kardeşlerimle ilgileniyordum toplantılarına gidiyodum ödevlerini yardım ediyordum velisi olmuştum artık. Bi yandan lise 1. Sınıftım okuyordum okulum zordu tabi denizcilik lisesi güverte bölümü. Hafta sonu köpek gibi çalışıyordum. Annemle zaten görüşmüyorduk. Babam öyle evine bakan bi insan değil. 5 tl ekmek parası bırakır gider kumar oynar haftanın 3 günü eve gelmez
Soran+1 yılKardeşlerimin çorabından tut okul harçlığına kadar ben karşılıyordum
Soran+1 yılBu zamana kadar arkamda 1 insan bile durmadı.
- +1 yıl
Peki ikna oldum
- +1 yıl
Ama yine de yetmez istediğim kadar olgun ol yetmez bir şeyinde bir oluru vardır
Soran+1 yılDaha çok şey varda anlatamam o kadar sadece bu hayatı erken yaşadım bunu bil. Yaşıtlarım mekan mekan gezerken ben onlara servis yapıyordm. O zaman büyüdüm işte
- +1 yıl
Benzer şeyler yaşamışız duygulandım açıkçası seni tanımak isterdim böyle insanlar görünce kendi anılarım geliyor aklıma
Soran+1 yılAma yaşadıklarıma şimdi iyi ki yaşamışım o kadar eziyeti iyi ki görmüşüm diyorum her şey tecrübe oldu benim için
- +1 yıl
Ne güzel bak aynı fikirdeyiz
Soran+1 yılYazılanları sende görüyorsun ergen muamelesi yapıyorlar bi b o k bilmeden
- +1 yıl
Bilmezler ki nerden bilsinler insanlar önyargılı
Soran+1 yılAynen
- +1 yıl
Takma kafana boş ver
Soran+1 yılTamam
- +1 yıl
İnşallah yanlış yapmıyorsundur ve inşallah mutlu olursun
- +1 yıl
Bu arada ismin neydi
Soran+1 yılMelis
Soran+1 yılTm sağol
- +1 yıl
İyi geceler kendine iyi bak
Soran+1 yılİyi geceler sende
Gizli Üye(36-45)+1 yılnormal bence seviyorsanız evlenin dedim Aşkın yaşı yoktur bende 31 yaşındayım sevgilim 47 yaşında onu çok seviyorum
00 Yorumla
+1 yılOlmaz bence çok yaş farkı var ilerde de sorun olur şimdide sen ondan gemç olduğun için seni kısıtlar ve kıskanır hem acelen ne daha 18 yaşındasın önune daha ıyı yaşına uygun insanlar çıkabilir bu adam ıyı biri olsa senın yaşında bırıyle işi olmazdı
00 Yorumla
+1 yılAcaba şey diyorum seni kendine böyle tanıtıp alacağını alıp gitmesin. Seçtiğin Kelimelere bir göz gezdirsene. Bir de ne tür konular konuşmak istiyor bunlara da bir göz at. Hemen güvenme
06 Yorumla
Soran+1 yılBen izin vermediğim sürece benden bir şey alamaz. Genelde açılan konular ciddi düşünme işte ne biliyim mobilyaları şurdan alırız sen seçersin beğeniriz evi alınca şöyle olsun böyle olsun. Ben işe giderim senin çalışmana gerek yok yemek yap yeter başka birşy istemiyorum der
- +1 yıl
Ama erkekler ilk böyle başlıyor akla girmeye kendine alıştırmış seni kuzum sen yinede dikkatli ol hemde çok.
- +1 yıl
2 ayda kredi vermiyorlar da kim kimi 2 ayda evlenicek kadar mobilya konusuna gecer ki. Hayal kurarsın şunu bunu alalim diye güzeldir ama doğru kişiyle.
Soran+1 yılAlışmışlık yok çünkü yaşıtımda olsa birine öyle bağlanamıyorum. Severim ama aşık oldum hallerine girmem. Şimdilik sadece bi amacı var mı diye gözlemliyorum
Soran+1 yılHayal değil gidelim dedi ben gitmedim
- +1 yıl
Güzelim ben sana adam hayal kurdu mobilya alalım dedi demiyorum gerçekten söylemiş zaten sana sunu bunu alalım diye. Ben sana farkli bisey söylüyorum. Şu an da mobilya bakip almak yerine yasitinla beraberligin olduğunda hayaller kurarsiniz diyorum yanu dogru kisi oldugunda. Anlamak istemiyorsun ama elimden bu kadar geliyor
+1 yılee küfür edenlerin nesi varmış?
Bazen yerinde edilen küfürler bile şiir gibidir peehh00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen matematik hesabı yapamayan bir çocuksun ne olgunu?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılSübyancılara Allah lanet etsin. Tecavüzcüler kadar tehlikeliler
20 Yorumla - Devamını Gör (84)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

