erkek arkadaşım benden 14 yaş büyük ve 3. ayımızdayız ailem bilmiyor açıkçası korkularım var doğal olarak kabul etmeyecekler ama onu çok seviyorum… erkek arkadaşım aileme söyleyeyim diye çok ciddi bir baskı yapıyor durumu anlatsam da sevsen söylerdin diyor ne yapabilirim çok zor durumdsyım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılÖncelikle, ilişkinizi açıklamak için gerçekten hazır olup olmadığınızı kendinize sormalısınız. Ailenizin tepkisinden endişe etmeniz anlaşılır bir durum, özellikle de aranızda 14 yaş fark varken. Ancak bu kararı baskı altında değil, gerçekten içinizden geldiği zaman almanız önemli. Erkek arkadaşınızın “sevsen söylerdin” demesi ise haksız bir baskı yaratıyor. Sevgi, bir şeyi hemen ilan etmek ya da her şeyi başkalarına açıklamak zorunda olmak anlamına gelmez. Ailenizi tanıyorsunuz ve onların tepkisini önceden tahmin edebiliyorsunuz, bu yüzden çekinmeniz çok doğal.
Ancak şu da önemli: Bu ilişki sizin için gerçekten sağlıklı ve uzun vadeli bir gelecek vaat ediyor mu? Erkek arkadaşınızın size olan sevgisini, sabrını ve bu süreçte sizin hislerinize ne kadar saygı duyduğunu iyi değerlendirmelisiniz. Eğer gerçekten sizin iyiliğinizi düşünüyorsa, ailenize açıklama sürecinizde size destek olmalı ve sizi sıkıştırmak yerine, kendi hızınızda ilerlemenize izin vermeli. Sevgi, birinin sizi anlaması ve desteklemesiyle de ölçülür.
Ailenizle paylaşma konusunda acele etmeyin ama sonsuza kadar da saklayamazsınız. Bu yüzden, önce ilişkinizi ve hislerinizi iyice tartıp, gerçekten uzun vadede mutlu olup olmayacağınızı kendiniz için netleştirin. Eğer bu ilişkiye güveniyorsanız ve ciddiyse, o zaman bunu ailenize açıklamak için en doğru zamanı belirlemeye çalışabilirsiniz. Ancak bu süreci sağlıklı yönetmek için karar sizin olmalı, erkek arkadaşınızın baskısıyla değil.
Sevgiler.
12 Yorumla- 1 yıl
En İyi Cevaplar
1 yılYaş farkını nasıl açıklayacağınızı, hangi noktalara vurgu yapacağınızı ve olası sorulara nasıl cevap vereceğinizi önceden kararlaştırın. Ailelerin tepkilerini öngörmeye çalışın ve partnerinizle birlikte nasıl bir yaklaşım sergileyeceğinizi planlayın. İlişkinizin gücüne ve değerine inanın. Yaş farkı önemli olsa da, sevgi, saygı ve uyum gibi unsurlar ilişkinizin temelini oluşturur. Aile üyelerinin bir araya geldiği, rahat ve samimi bir ortamı tercih edin. Özel bir akşam yemeği veya hafta sonu buluşması uygun olabilir. Aile üyelerinin yaş farkıyla ilgili endişelerini dinleyin ve anlamaya çalışın. Onların sorularını sabırla cevaplayın ve kaygılarını gidermeye çalışın.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılHanımefendi burada mesele yaş farkı değil. Birbiriniz ile uyumlu iseniz, sevgi-saygı varsa sorun olmaz. Burada mesele erkek arkadaşınızı sizden 14 yaş büyük olduğu halde henüz olgunlaşmamış olması. Ailene söyle diye baskı yapması, bencillikle suçlaması, sevseydin söylerdin demesi, ters psikoloji yapması sorun. Onun evlilik yaşı gelmiş olabilir, kendinden emin olabilir ama ilişki tek yaşanmıyor sizin de ne hissettiğiniz önemli.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. 9 de geç yani inanılmaz içinden çıkılmaz bir duruma girmişsiniz gibi. Eğer gerçekten karşılıklı seviyorsanız, onun tarafında da başka bir sıkıntı yoksa, eminsen, herkesin gönlünü yapacak orta bir yol bulursunuz
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Aşk yaşı, mesafe, zorluk bilmez! 💜 Eğer kalbin onunla mutluysa ve ilişkinizde gerçek bir sevgi varsa, bu çok güzel bir şey. Ama, böyle durumlarda iki taraf da birtakım zorluklarla yüz yüze kalabilir. Ailene durumu anlatma kararını aceleye getirme; doğru zamanı bekle, ne söyleyeceğini önceden düşün ve sevgilinin bu baskısına kendini kaptırma. Bu ilişkinin ilerleyişi de önemli, 3 ay birbirinizi daha tanıma süreci aslında. Kendi hislerini ve ailenin tepkilerini göz önünde bulundurup en sağlıklı kararı vermelisin. Sevgilinle başka konularda uyumunuz nasıl peki? 🫶
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
79
Cevap
76Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yılEski sevgilimle ayrılma nedenim. Benden sonra gitti kendi yaşıtı birini buldu benim de durumum fena değil ama çocuğun karavanı falan var diye mi bilmiyorum artık çocuğu ailesine anlattı. En son çocuk bunu terk etmiş çünkü kız sürekli bana bağlıyornus konuyu t söyle t böyle t böyle yapardı t bunu söylerdi diye çocuk dayanamamış sen unutmamışsın demiş ayrılmış. Size gelince birbirinizi daha iyi tanıyın hemen aileye bildirmek sıkıntılar yaratabilir, seviyorsanız seviliyorsaniz zaten mutlu son eninde sonunda gelecektir. Ama henüz ciddi bir şey bile yokken aileye bunu anlatmak ikinizi de sıkıntılı bir sürece sokabikir
39 Yorumla
Soran1 yılaynısını ona da diyorum bana zaman ver destek ol ilk defa böyle bir ilişkim var yani benden yaş olarak büyüksün gibi gibi söylüyorum seven insan söyler diyor senin ciddiyetin yok bencilsin diyor bana
Cevap sahibi1 yılBunun sevmekle bir ilgisi yok üç gün sonra bitme ihtimali de olan bir şey için aileyi karşına almana gerek yok, evlilik teklif etmediyse, yakın zamanda evlilik düşünmüyor işe bunu aileye yansıtıp anne baba kardeşler ile kavga etmeye gerek yok
Soran1 yılişte yakın zamanda evlilik düşünüyor o yüzden söylemem için baskı yapıyor bende onu çok seviyorum ama biraz bana zaman vermesi lazım değil mi 2-3 ay çok yeni yani
Cevap sahibi1 yılYakın zamanda evlilik düşünen adam güzel bir evlilik teklifi yapar evet cevabını alır zaten kıza git ailene anlat demesine bile gerek kalmaz kız bunu zaten artık açıklaması gerektiğini bilir ortada söz yok yüzük yok ben erkek evladım yaşım olmuş 3# anneme anne ben x ile çıkıyorum dediğim anda kadın başlıyor kafada kurmaya seni kullanır o daha öğrenci sen doktor adamsın paran için peşindeler falan e cidden bakıyorsun bir ay sonra bitiyor aileyi karşına almaya değmiyor. Bence sen doğru olanı yapıyorsun ama konuşurken direkt yaş farkını bahane etme atıyorum bizim aile ilişkiye karşı yaşla alakası yok benle yaşıt da olsan söyleyemem falan de
Soran1 yılonu da dedim karşılar ikna etmeye çalışıyorum bana zaman ver akıllarına giriyorum yavaş yavaş dedim ki gerçekten öyle ortada yalan bir şey de yok ona rağmen seven insan söyler bana bahane buluyorsun seven insan çekinmez falan filan diyor benim amacım evlilik yaşım 3# oldu bana göre depil bunlar gibisinden acele ediyor ama ben daha 22 yaşındayım yani
Cevap sahibi1 yılSizin beklentileriniz farklı. O evlilik istiyor adı konulsun istiyor ama bu yönde bir adım atmak yerine ailene açıklamani istiyor. Sen ise daha çok tanımak ve aileni karşına alacaksan bile iyice emin olduktan sonra almak düşüncesindesin. Okuyor musun bilmiyorum eğitim durumunuz nedir onu da bilmiyorum, anma ileride ailene açıklasan bile kişinin statüsü çok önemli. Belki sana baskı yapmak yarine kariyeribe odaklanır bir üst basamağa tırmanır ailen yarın bir gün duyup sok olunca en azından x mezunu x işini yapıyor der. Yani mutluysaniz olayı aceleye getirmenin bir anlamı yok, zamana yayin daha 22 yaşındasın benim 99 lu kız kardeşim var, bak ben Ankara gibi Bi yerdeyim eğitimim iyi çevrem iyi ama 99 lu kardeşim gelip ben 14 yaş büyük adama aşık oldum dese ağzına ederim yani.
- 1 yıl
14 yaş fark var hiç bir aile izin. Vermez. Ayrıca üç ayda koza bencilsin sen diyip manipuleci sözlerine baslamis bile ne beklersinki akıllı kadın kendinden büyük erkekle olmaz. Ben kızımı neden kendisinden çokça yaşi olan bir ekege vereyim ? Aşk diyeni sonrası altını bezler.
Cevap sahibi1 yılYazmayı düşünmüyor değilim aslında 😀
Gizli Üye(25-29)1 yılannem ve babam arasında tam 14 yaş var ve arada kuşak farkı var bildiğin. babam benim yaşıtımdaki insanların neredeyse dedesiyle aynı yaşta ve bu yüzden daha geri kafalı daha baskıcı fakat bu karakterle alakalı tabi. eğer kafalarınız uyuşuyorsa olursunuz fakat sen şu an kaç yaşındasın bilmiyorum ama 30 olduğunda o 44, 40 olduğunda 54 olacak. şu an yirmilerindeysen o da otuzlarındadır muhtemelen ve farkı anlamazsın ama bu ciddi bir yaş farkı ve açıkçası üzerinde bu kadar baskı kurması da bundan kaynaklı. ilişkiniz ciddiye binse de bu devam edecek. kendini senden daha akıllı görecek, kendi istedikleri olsun isteyecek hep.
31 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 548 cevap paylaştı. Daha 3. Aydasınız ve aranızda uçurum gibi bir yaş farkı var. Bu tarz bir olaydan sonra eğer ayrılırsanız ailen sana iyice cephe alır. Böyle bir adamla oldu bize savundu üstüne ayrıldılar diye. Daha büyük bir sorumluluk ve ağırlık seninle olacak şimdilik onu geçiştir ve ilişkine odaklan. Sevmeni anlasamda iyice gözlemlemen tartman gerekecek. Bu tarz olaylarda yaşanan hatalar kötü sonuçlar doğurabiliyor.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılÇok fazla bu ya, bilemedim.. aşıksan yapacak bir şey yok. Annene söyle alıştıra alıştra, önce şakalar eşliğinde söyle kadının yüreğine inmesin 😅 kafana masa yemesen oldu bu iş shsh o da kocasına söyler zaten, en zor kısım bu. Baban kıskançsa sevgiline şimdiden acıdım sjsj burnundan getirecekk😂
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı.
1 yılKorkunc bir fark. en fazla 3-5 yaş olmalı. 14 nedir? yasin küçükse çok ciddi sıkıntı. 30 yaşından büyük hiçbir erkeğin sağlıklı olarak kendinden çok küçüklere bakması normal değil. Aşkın yasi var kesinlikle. Ama iki kişi arasında yasi var. Seni iyi manipüle ediyor. Gelme oyununa
10 Yorumla
1 yılBence hiç söylememelisin
Sadece olgun erkeklere zaafı olan birisin
Bu da çocukluğunda babanla aranızdaki ilişkinim eksikliğine yetersizliğine dayanıyor.
Bu yüzden bence ilişkini tekrar gözden geçir
Ve gerçekten evliliği düşünebileceğin birini
Ailenle tanıştır sadece00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıl. Cogumuzun gençlik döneminde olgun erkek fantazisi vardı çok sevdik diyorduk ama iş aileye kadar ondan sonrasi ise normale donuo yasimiza uygun olabla evlendik ancak ileri yaşlarda ise bu sefer küçük erkek fantazisi başlıyor haberin olsun çoğu genç erkek olgun kadınla oluyor buda bir çeşit fantezi.
21 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten ysınız kac
Gizli Üye(30-35)1 yılBence çok fazla bir yaş farkı hadi en fazla 10 yaş olsun ama 14 çok çok fazla gençken göz ardı edilebilir ama maalesef 40-50 yaşlara geldiğinde aslında çok büyük bir yaş farkı olduğunu görüyorsun sen bambaşka düşünüyorsun o bambaşka düşünüyor. Sen şimdi kesin 20lerinde daha açmamış bir çiçeksin oda kesin 40larında evlenmek istiyor aile kurmak istiyor bu normal ama senin için çok erken
10 Yorumla
1 yılAyril kesinlikle. Senden 14 yas buyuk ama buna ragmen asla olgun degil. Senin ailenden yana olan korkunu ve cekinceni anlamak, destek olmak, ailene kendini sevdirmek ve kanitlamak icin ugrasmak yerine sana "boyle yapmiyosun cunku beni seeeemiyoçun :(" yapiyor. Öyk. Manipule ederek istedigini almaya calisan cocuksu dana
32 Yorumla- 1 yıl
+1 imza-kaşe-mühür
1 yılYa aşkım bi kere aşk yas dinlemez cart curt olaylarını bırak, benle kocamın arasında 9 yas var evlenince hiçbir şey eskisi gibi olmuyo keske yaşıtım olsaydı diyosun fazla yani çünkü sana yetmiyor senin enerjine sahip olamıyo bende çok seviyorum ama çok sıkıcı olmaya başladı yani haberin olsun lütfen daha yakın yas çevrenden seç canım
34 Yorumla- 1 yıl
Ay ne diyosun sen be yaşayan bilir aklınız fikriniz canım canım detaylarda ben yağmurda yürümek istiyorum desem popom başım ağrıyor diye başlar bilmeden konuşma
- 1 yıl
Ahahahhahah hastanelere git bak bir istersen, hastaların %85i kadınlardan oluşuyor. Sanarsın dağ bayır kamp yapıyorsun. 50 yaşındaki bir adamın enerjisi sende yoktur.
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılİlk olarak annenle konuş ağzından gizlice laf al ilişkilerdeki yaş farkı hakkında ne düşündüğüne dair. Daha sonra baktın olumlu konuşuyor yavaş yavaş alıştıra alıştıra söyleyebilirsin. Annen de babanla konuşur zaten
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
1 yılSübyancı biriyle ne işin var. Sen 14 yaş büyük olsan o kabul eder miydi seni. Hayır. Erkolar böyledir büyükle kart diye dalga geçerler, kendileri kartlasmayacak gibi utanmadan küçük isterler
20 Yorumla
1 yılNiye baskı yapıyor bence hiçte olgun birisi değil senin kendini hazır his etmeni beklemesi lazım baskılamasi tuaf
12 Yorumla
Soran1 yılevet aksine doğru zaman için beni desteklemesi lazım depil mi bende öyle düşünüyorum
- 1 yıl
Bence yanlış anlama ama olgun birisi olan bu durumu idrak eder bak sevgi öyle basit bir şey değil hemen ilgi açıldığından dolayı ona kendini adapte etme bence iyice bir tanı ben 29 yaşındayım çoğu şeyi gördüm geçirdim emin ol sen sen ol daha hemen gönlünü birisine verme
- Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı.
1 yılSana niye söyletiyor, gelsin istetsin. Bulmuş çıtır. Parasıda varsa anan baban verir merak etme.
31 Yorumla
1 yılSenin gibi çirkefleri çok hanım ettim önce kendine gel terbiyesiz git ailenden terbiye alamıyorsan biraz kitap oku örümcek kafalı klavye delikanlısıymış ben kendimi gizlemiyorum senin gibi 3 kuruş ucubelere laf yetiştirmem terbiyesiz olmayan aklını sssss
01 Yorumla- 1 yıl
Sakın bir daha yazmaymış defol git sen kimsin senden mi öğrenicem yazıpmyazmamayı
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Benim de eski sevgilim benden 17 yaş büyüktü aslında çok güzel bir kadınımdı çok seviyordum ama olamadık çünkü kadın evliydi bence senden en fazla 5-6 yaş büyük birisiyle birlikte ol
00 Yorumlaailen kesin kabul etmiycekse aileni önde tut derim ne kadar sevsende. Aslında yaş önemli olmaz bu konuda ama onun da yaşı büyük olduğu icin ailene demeni istemesi normal işi ciddiye bindirmek istiyordur ama sen ailenden eminsen çok uzatma derim ailen önde gelsin karşına daha birçok insan çıkar
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKshdjdjs sevsen soylerdin mi diyor. o adam bilmiyomu sanki senin soylememe nedenini de, seni sevmemekle sucluyor. İyi manipule ediyor seni.
(Sen 14 yas buyuk diye ailene soyleyemiyorsun yoksa sevmediginden degil) <<<--- bunu sevgilin biliyor ama yinede sana " sevsen soylerdin " diyor.
hayirli olsun jajsjsj
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAilenin yapısını senden iyi kimse bilemez, neye onay verip vermeyeceklerini bilirsin yani burada biz ne desek boş. Ben şahsen kabul etmezdim bir anne olarak ve kızımın üzerine daha çok düşerdim bu farkı göremiyorsa kızımda bir sorun var demektir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYa ben çok şaşırıyorum bu kızlara. Benim hayatım benden küçükler ile geçti. En fazla 2 yaş büyük hep denk geldi. Size nasıl böyle yaşlı amcalar denk geliyor? Cidden anlamıyorum. Yani hangi ortamlara giriyorsunuz da yaşlılar ile sevgili oluyorsunuz?
16 Yorumla- 1 yıl
Yazdıklarını okumadın her halde ya da anlamadın yaşlımamca demişsin soruyu soran arkadaş 24 yaşında benden 14 yaş büyük diyor yani çocuk 38 yaşında nesi yaşlı amca oluyor. Ne tuhafsın sadece yorum yapmış olmak için yazıyorsun
Cevap sahibi1 yılBana bak dede. Yaşlı diyorsam yaşlı. Amca diyorsam amcadir. 14 yaş büyük abi olmaz. Koca hic hic olmaz. Ama amca olur. Dayı olur. Bak mesela ben 30 sen 44. Sen bana yan gözle bakarsan. Senin o g. oz. l. eeri. ni o. ya. rim amca. Kendinizi 15 yaş küçüklere yamamaya çalışmayın. M. oruksunuz. Ha sen 75 yaşına geldiğinde 60 yaşındaki kadın için yine amcasin. M. r. uksun m. ruk. p. s spk. Sakın bir daha yazma. Vala daha önce bir sapigin dotune demir sokturmuslugum var. Klavye delikanlısı olmak ne kadar kolay dimi. Ah arınma gecesi olsa ilk temizleyecegim sen ve senin gibiler olur. S. la. k.
- 1 yıl
Pis çirkef acun gibi birini bulsan yaşa başa bakmazsın
- 1 yıl
Onunla ilgili bi sorunum yok yukarıda yazılanlara baksana nasıl çirkeflik yapmış ben bunun gibilete ucube der geçerim bakma burada atıp tuttuğuna 3 kuşluk adam bulsa yaşamanla bakmaz emin ol ayrıca kim ne yapıyorsa yapabilir benim sorunum değil herkes kendinden sorumludur
- 1 yıl
kadın haklı gayette yamamaya çalışıyonuz kendinizi küçüklere
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılYaşıtın dururken dayın yaşındakini napcaksın bacım kafan mı güzel
14 Yorumla
Soran1 yılbabamdan tam anlamıyla sevgi göremediğim için sanırım benden büyük olgun insanlardan hoşlanıyorum 😟
- 1 yıl
Normal değil tedavi ol, öyle insanlarla nasıl sohbet edebiliyorsunuz ki anlamıyorum çok sıkıcılar anca boş dayı emojileri yollarlar ayyy büyük hata bırak pisman olursun
Soran1 yılyok o konuda sıkıntı yok ya random falan atıyo
- 1 yıl
Hahaha allahım 😂😂😂😂😂😂
Gizli Üye(25-29)1 yılCidden artık saçmalıyorsunuz bu aşk sevgi vs değildir cidden bu başka bi boyut ya 3-4 yaş olur anladık onu da hadi 6-7 yaşı da anlayalım da 14 yaş nedir cidden ya
21 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum hocam 14 nedir dayı yeğen gibi. 37 erkek 29 kız kurtarır mı peki sence?
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Reşitsen ve sevgine karşılık ve değer veriyorsa bu yaş farkı çok normal. Çekinme birlikte söyleyin.
00 Yorumla
1 yılElbette ki bu çok değil öyle bir sevgili, eş ben de istiyorum yani benden oldukça küçük olmasını yani yaaaa😍
00 YorumlaSeviyorsan güzel bir dille sevdiğini söyleyerek anlat. Çok fazla korkuyorsan da biraz yaşını az söylersiniz ne olacak.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBence yaş farkı sıkıntı yaratıyor, benden 11 yaş küçük kızla konuşuyordum, uymuyordu, çocuk bakıcılığı yapıyormuşum gibi hissettiriyordu bana 😂 daha olgun kadın istediğimi fark ettim ve bitirdim.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılNormal ben 20 yaş farkı ile birlikte oluyorum çok uzun süredir sorun olmuyor.
Tamamen size bağlı , sevginize güveninize göre mutlu olursunuz.
Ailene bir şekilde söyle, sorun olmadığını anlat.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl1. incisi sen kaç yaşındasın erkek arkadaşın kac yaşında
2. incisi erkek arkadaşınla cinsel ilişkiye girdiniz mi?
3üncüsü erkek arkadaşın neden sürekli ısrar ediyor. Ailenle tanışmak için
00 Yorumla
1 yılArkadaşım 13 yas buyul biriyle evlendi çok mutluu evlen gitsin seviyorsan yinede 3. Ayda ciddi düşünme olgun insanlar zamanla degisiyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı. Kabul etmeseler haklılar ilerde sende pişman olursun zatenn
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSöyle, sonra ilişkiniz bitince muradına erer düdük. Aileni senden iyi mi bilecek ya bariz kaşınıyor, yani kaşımak lazım. Sal babanı üzerine görsün ebesininkini.
10 YorumlaOlmaz bacım 14 yaş yani bence biraz farkına var
10 YorumlaFark çok fazla sağlıklı bir evlilik göremiyorum abicim.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıl3. ayınız daha. Ailenin bilmesini gerektirecek bir şey yok üç ay nedir ki. Biraz daha zaman geçir baktın ciddisiniz açarsın ailene. Ama taş farkı fazla uzak dur derim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Senin yaşın kaç? Önemli faktör o. Sen 18 sen 14 cok
00 YorumlaSence tek sorun ailene nasıl söyleyeceğin mi?
00 Yorumla
1 yıl14 yaş? yaşın 20 olsa adam 34 yaşında? Sence de adam sana göre biraz fazla büyük değil mi?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBenden de ayrılan oldu. Oysa çok iyi anlasiyorduk. Tercih meselesi. Ne diyelim.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Beyfendi'de büyüklüğünü olgunluğunu gösterip üzerinde baski yapmazsin!!
00 YorumlaUsta benim 6 yaş erkek olduğum halde ailem sorun çıkartır gerisini sen düşün
00 Yorumlaana beni 14 yıl önce doğursaymışsın yaşıt olurduk falan de. suçu ailene at
00 YorumlaYani fazla gibi. Bence iyi analiz et. Eğer yaşın 18-20 ise kesinlikle sonra fikrin değişir.
00 Yorumla
1 yılKabul etmeyecekler nasıl söylesen farkedecek
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı. O gerçekten sevse zaman verir anlayış gösterir daha çok erken
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı. çok normal bir durum endişe etmeden rahatca söyle
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sen 20 yaşın üstündeysen fazla değil bişey olmaz 35 tam iyi işte büyük sayılmaz
00 Yorumla
1 yılEnerji yaşlarınız eşitse yaş tamamen sayıdan ibarettir.
00 YorumlaBulmuş genç kızı yapıştı tabi hiç aklınız yok mu sizin 4 yaş daha olsa baban yaşında adam.🤮
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. sen 25-26 o 39-40 ise bence sikinti olmaz ama sen 17-18 isen bu bir sorun..
00 Yorumla
1 yılYaşın 18-20 yse 14 fazla
Yaşın 30-35 se bi ihtimal olabilir.
00 Yorumla
1 yılOlmaz çok fazla ailen de kabul etmez ama tatlı dille anlat belki kabul eder
00 Yorumla
1 yılNiye bunu ciddiye aldınız bu sitede yaş farkı soruları kurgu ve dikkat çekmek için muhtemelen ailesinden sevgi gormemis 18 yaşında ergenin sorusudur bide adam akıllı sallayamamista 3. Ay demiş ahahah
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSen olgun ve anlayışlı biri isen sorun olmaz önemli olan anlaşmak , eşimde benden 13 yaş büyüktü.. 21 sene gayet güzel anlaştık...
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılDaha 3. ayın olduğu kişiyi ailene nasıl söyleyeceğin stresine mi giriyorsun hahah.
24 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBazen pembe yalanlar olabilir ama Mademki tanıştıracak kadar işi ilerlettin karşındaki kişiyi iyi tanı o pembe yalan kara bir yalana dönmesini sonra.
00 YorumlaFark gerçekten fazla yani senin gözün tek onu görebilir ona aşık olup bağlanabilirsin ama onun kendinden 14 yaş küçük birine karşı aynı şeyi hissetmesi pek de mümkün değil
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim esimle aramda 15 yas fark vardı ailemi dinlemedim evlendim 1 sene sonra da boşandım
14 Yorumla- 1 yıl
Nedenn boşandinnn
Cevap sahibi1 yıl@mervexcxcx yaş farkından dolayı kendisi herşeyi yaşamış görmüş yemiş içmiş sicmis... Bana gelincede ne sevgi nede ilgi kalmamıştı o yüzden boşandık
Cevap sahibi1 yılAynen @dud4gzxy çok doğru yazdıkların şimdiki aklım olsaydı asla evlenmezdim. Hayatima biri girdiginde de ailem evlenmiş boşanmış kabul etmez diyip yol gösteriyor bana
- Aşk İlişkileri konusunda 468 cevap paylaştı.
1 yılDemekki senle ciddi düşünüyor ailene söyle sende seviyoruz birbirimizi de
00 Yorumla
1 yılben ayrılmıştım 13 yaş vardı uzatmadım ayrıldım bizim 22 -35 olmaz olmuyor çok aşıktım ama gözüm açıldı sonradan
27 Yorumla- 1 yıl
yazık etmesin diye dedim her zaman böyle ilişkiler sağlıklı yürümüyor @mekekkk
- 1 yıl
@mekekkk yapmayın böyle şeyler
- 1 yıl
Gözün ne konuda açıldı
- 1 yıl
@mervexcxcx olmaz güzelim bak gençsin hayatının baharındasin enerjini böyle tüketme o senim gibi birini tabii ki bulamaz ama senim hak ettiğin insan hala bi yerde seni bekliyor aşk diye anlamlar yüklüyor insan tabii ki olmaz kapılmayın böyle şeyler onlara heyecan geliyoruz biz
Aileni az çok sen tanıyorsun kabul edip etmeyeceklerini biz bilemeyiz ama 14 yaş ileride sıkıntı olabilir karşındaki insan anlayışlı olmazsa sıkıntı çıkabilir
00 Yorumla- Devamını Gör (95)
Devamını Gör(140)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimle aramızda 14 yaş fark var. Aileme bunu nasıl söyleyebilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer