Arkadaşlar nişanlım benden 7-8 büyük olmasına rağmen ben ondan kat kat olgunum o ise resmen çocuk gibi nasıl aşarız bunu?

Arkadaşlar nişanlım benden 7-8 büyük olmasına rağmen ben ondan kat kat olgunum o ise resmen çocuk gibi nasıl aşarız bunu?
Arkadaşlar nişanlım benden 7-8 büyük olmasına rağmen ben ondan kat kat olgunum o ise resmen çocuk gibi nasıl aşarız bunu?
Cevapla