Aramızda 5 yaş var. Fazla mı küçük kalıyorum onun için :(?

Hoşlandığım kişiyle aramda 5 yaş var. O 27 yaşında ben 22yim. O çalışıyor, işi falan var ben daha üniversitede okuyorum. Küçük kalıyor gibi hissediyorum, sonuçta onun iş çevresi falan var :( sizce de öyle mi :/ öyle görüyor olabilir mi beni
Güncellemeler
+1 yıl
Ben küçük olduğumu düşünmüyorum zaten arkadaşlar, adam benim küçük olduğumu düşünüyor
Aramızda 5 yaş var. Fazla mı küçük kalıyorum onun için :(?
Cevapla