Sevgilimle olan yaş farkı yüzünden anlaşmamaya başladık, ne yapmam lazım?

ben 20 o 34 yaşında bana fazla bağımlı gibi hissediyorum ayrılmak istediğimde sürekli kendini affettirdi fakat artık sıkıcı geliyor ne yapacağımı bilemiyorum

Sevgilimle olan yaş farkı yüzünden anlaşmamaya başladık, ne yapmam lazım?
Cevapla