Sevgililer gününü kutlamam, çünkü sevgilim yok😂😂 Ayrıca bu gibi günler bana saçma geliyor. Sadece tek bir gün sevdiğin kişiyi mutlu etmeye gerek yok ki. Her gün mutlu etmen lazım
Böyle özel günlerde olmasa insanlar birbirini hatırlamayacak... Bence, özel günlerin olması gerekiyor. Sevgililer günü de diğer özel günler gibi özeldir benim için 🙂
Şahsen bana göre para tuzağı her şey 2 katı oluyor, gerçi şu an bir ilişkim yok da olsa masraf etmeyecek şekilde kutlardım ve o gün dışarıda yemeğe ve hediyeye 2 katı vereceğimiz para ile ortak düşünüp istediğimiz bir şeyi normal zamanda almayı tercih ederdim. Parayı dikkatli kullanmak çok önemli özel günlerde fırsatcıların eline düşmemek lazım. Nacizane düşüncem.
14 Şubatın her ne kadar diğer günlerden bir farkı olmasa da sevdiğim insanlara hediye almak için bahane olmuş oluyor böyle günler. Hele de hayatında senin için özel bir insan varsa bence es geçilmemeli.
Hatirladigim en iyi sevgililer günü benim icin emek sarfeden bi yabancidan gelmisti tanimiyordum bile ama beni taniyip papatya dolu bir saksiyi kucuk bir WosWOs uzerine yerleştirmişti ve adresime gelmisti cok şaşırmıştım biraz korkmus biraz hoslanmistim olay büyülü bi havadaydi ve ben o yabanciyi hic tanimadim. Bazi seylerin büyüsünü bozmamak lazim...
14 Şubat 'ın Sadece Sevgililer Özel gün olması bana çok Aşırı saçma Geliyor Sevgililer günü Kişi sevdiğinde her zamandr Yeter ki Kalpten Sevsin insan Sevdiğini yanında ise günler zaman çok güzeldir