Redpill izledim ve ilişki anlamında kadınlardan nefret etmeye başladım gercekten kadınlar her zaman daha iyisini mi ararlar?

Kadınlar ilişki içinde olsalar bile hipergamileri mi devrededir
Redpill izledim ve ilişki anlamında kadınlardan nefret etmeye başladım gercekten kadınlar her zaman daha iyisini mi ararlar?
Cevapla