Feminizm yüzünden kadınlardan da nefret etmeye başladım?

Öyle şeyler yapıp söylüyorlar ki, arka planda da tatlı su feministleri onlar gerçek feminist değil, feminizm eşitliktir gibi şeyler söyledikçe artık sadece feministlerden değil bütün kadınlardan soğumaya ve nefret etmeye başladım. Staja girdim. Bir avuç cinsiyet ırkçısı faşist feminist feminizm propagandası yapıyor. Gel de uyuz olma bu duruma.

Bunlar erkekleri aşağılamayı, susturmayı, kadınları yüceltmeyi normalleştirmeye çalışıyorlar. Sonra da ağlarsınız niye erkeksi erkek yok diye. Kendi yarattığınız sorunlardan şikayet ediyorsunuz sonra.

Feminizmi yok etmek için ne yapılmalı sizce? Ben neden stajda bu saçmalığa maruz kalıyorum?

Feminizm yüzünden kadınlardan da nefret etmeye başladım?
Cevapla