Öyle şeyler yapıp söylüyorlar ki, arka planda da tatlı su feministleri onlar gerçek feminist değil, feminizm eşitliktir gibi şeyler söyledikçe artık sadece feministlerden değil bütün kadınlardan soğumaya ve nefret etmeye başladım. Staja girdim. Bir avuç cinsiyet ırkçısı faşist feminist feminizm propagandası yapıyor. Gel de uyuz olma bu duruma.
Bunlar erkekleri aşağılamayı, susturmayı, kadınları yüceltmeyi normalleştirmeye çalışıyorlar. Sonra da ağlarsınız niye erkeksi erkek yok diye. Kendi yarattığınız sorunlardan şikayet ediyorsunuz sonra.
Feminizmi yok etmek için ne yapılmalı sizce? Ben neden stajda bu saçmalığa maruz kalıyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer