Bir süreliğine kendi kabuğuma çekilmek istiyorum bunu sevdiğim kişiye nasıl anlatmalıyım?

Kendini net bir şekilde ifade edebilen birisi değilim maalesef ve her kendimi açıklayacağımda başka bir tartışma çıkıyor sebebi ise kendimi yanlış bir şekilde ifade etmem. Yani bir süre içime kapanmak istiyorum ve yanlış anlamasını veya üzülüp kırılmasını da istemiyorum bunu ona nasıl anlatırım?
Bir süreliğine kendi kabuğuma çekilmek istiyorum bunu sevdiğim kişiye nasıl anlatmalıyım?
Cevapla