Çok teşekkür ederim @ilginfulyaa
Sevdiğiniz, hoşlandığınız birine bunu nasıl söylersiniz?
Çok teşekkür ederim @ilginfulyaa
Ben direk olarak söylüyorum.

#GeceMuhafızı
11 Mayıs, 2023 Perşembe 12.42
Direk söylerim hem karşı tarafın duygularını ögrenirim hemde olumsuz bir yanıt alırsam kendimi ona göre hazırlar ve önüme bakarım hayat çok kısa ve ayak uydurmak gerek yoksa ömrünüz akıp gider hep ileriye bakmalıyız 👍
Aslında rahatça söylemek istiyorum da duygularımı ama yanlış anlaşılmaktsn dolayı çekiniyorum bu yüzden söyleyemiyorum ama bazen diyorum kendime nereye kadar gizleyecek sin ki söyle gitsin sen kalbinden geçen güzel duyguları söylemiş olacaksin kız neden yanlış anlasin ki diyorum
Ben açıkça söylerim olursa olur olmazsa olmaz. Taktik yok bende alfayım ikili ilişkilerde. Hissedeceğimi dşyemeyeceksem niye yaşıyorum diye sorgularım kendimi. 🍁
Eic için teşekkür ederim. 🙂🍁
Rica ediyorum ne demek destek olalım puana
KS puanını takmıyorum çok. Ama fenomen olmayı isterdim. :d
Yönetime yaz konu etiketi yöneticilerine
Bilmiyorum vallahi sen benim yerime yaz. gjkl
Senin profilden yazmak lazım 😂😂😂
Kalsın boş ver uğraşamam şimdi 2 saat 🙂
Üşengeç Bir de fenomen olayım diyor al vereyim benim hesabı erkek hesabı 😂🤫
Bana benim hedabım lazım 😂
*hesabım
Ne yapayım senin hesaptan mı yorum yapayım 😂
Git sen konuş :d
Fenomen olacaksın ya sen daha konuşmaya uğramam diyorsun 🤣
İş insanıyım olsun o kadar Gklş
He bende yatış insanı
Buray şarkıcısı seni 😄
https://youtu.be/Abwncf74EA0
O zaman bu benden sana gelsin olmadı 😊
Müziği çok hoş teşekkür dertdaş olduk hahah :d
Yenge fena kararsızmış ama :d
Ayıpsin ponçik yüzlü kız hizmet de sınır Yok dert dinlenir fırça atılır 😂
Yav ne yengesi kızın libidosu çıkınca yazıyordu 😂
Bu sevgilisi olup da yazan kız değil mi karaktersiz o bence hiç üzülme ona.
Yok be ondan kurtuldum buda aynı okuldan o okulun kızları değişik 😂😂
Al dinle de neşen yerine gelsin
https://youtu.be/2XLAQF7bp9o
Elinle koymuş gibi buluyorsun bunları aferin sana, :d dinliyorum bari güzel şarkılar at keyfiniz yerine gelsin gjkl
Ayarlıyorum 😊😊
Dün kardeşim gibi gördüğüm bir arkadaşım çok güzel şarkılar atmıştı sitede aklıma gelmiyor adı. Gelse yazardım
Şarkıya ne gerek şarkı gibi kızsın
Teşekkür
Dinle bakalım
https://youtu.be/CrdD33j2xyc
Kıymet bilmeyen insanlar yazdırıyor bu şarkıları. Bu şiirler şarkılar boşa değil. Altında vedası eksik kişiler yatar. 😌
Vefası yani *
Kesinlikle katılıyorum sana
Cevap
13Cevap
Maşallah sana gadası
Dünyada ki 7 milyar insan içinde bi sen varsın benim için çok saçma derim anlasın bi zahmet 😂
Sevdin mi dövdün mü 😂
döverken severim 😀
Severek döverim diyorsun 😂
yok döverek severim 😂
Beni de öyle şev 😂😂😂
herkesi sevemem :)
Beni sev 😂🙃 şaka yapıyorum
Ben bunu açık açık dile getirebilirim herhangi bir aksiyona girmeme gerek yok
Söylemeyerek, ve yüzüne bile bakmayarak ondan hoşlandığımı anlamasını beklerim😅
Çok değişik bir yapın var
pat diye. öyle normal bir halde, sohbet ederken işte.
Keşke söylesem söyleyemiyorum söylemediğim için içimede atıyorum ama unutmaya çalışıyorum şu an
Yazmamla ilgilenmemle kendimi belli etmeye çalışırım. Anlamazsa arada kaynar gider... :P
genelde benim hoşlandıklarım benden de hoşlandığı için onlar söylüyor, gerek kalmıyor:)
Bencede senin yaptığın gibi direkt olarak söylenmeli.
Söylemem ama sevgimi gösteririm yani o kişiyi özel hissettiririm.
Direkt seni seviyorum derim, lafı eveleyip gevelemem👍🏻
Evim olur musun derim.
Vay be bu güzeldi
Belli ederim söylerim hissettirirm
Duygularından emın olmadan acılmıyorum
Direk söylerim 🥰
Senden hoşlanıyorum derim yüz yüzeyken.
Bihter ile bakışarak anlaştık konuşmaya gerek yok
Direkt soylersen de deger vermezler
İçimden geldiği gibi söylerim
Direk olarak söylerim ne olacak ki.
Söyledi bile bana gerek kalmadı
Söylemekten ziyade hissettirebilir..
Hayırlı olsun diliyorum bendee
Sevdiğini söylemeyeceksin sevdiğini hissettireceksin olay burada
Bana özelden yazarmısın
Üzgünüm mesaj için xper seviyem uygun değil
Direk olarak söylerim
Bi kahve içelim:) Uğrasana buralara...
Direk. sölerim.😎
söylemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?