
Herzaman sevdiğimiz insanlara apaçık konuşamayabiliriz, kırıcı olmamak adına.
Ben mesela el kol hareketlerinden nefret ederim ama yakın arkadaşım bunu bilmez. Çünkü o tam bir temas bağımlısı. Kırılacağına eminim. Bu yüzden söylemek zor olabiliyor.

Herzaman sevdiğimiz insanlara apaçık konuşamayabiliriz, kırıcı olmamak adına.
Ben mesela el kol hareketlerinden nefret ederim ama yakın arkadaşım bunu bilmez. Çünkü o tam bir temas bağımlısı. Kırılacağına eminim. Bu yüzden söylemek zor olabiliyor.
Ben direk söylerdim çünkü sevdiğim bir kişi ise zaten samimiyizdir yanlış anlaamyız birbirimizi bu yüzden de kırmayacak şekilde neden rahatsız olduğumu söylerdim nazik bir şekilde. ve sevdiğim bir kişi de muhtemelen beni sevdiği için beni anlayış ile karşılardı daha çok
Kimisi de çok fazla yakın olduğu için kırılabiliyor aslında.
İnsan sevdiği hayatının merkezine koyduğu kişiyi eksikleriyle kusurlarıyla koyar ama bazen istenmeyen durumlarla karşılaşabiliyoruz aşırı rahatsızlık veren durumlarla buda bizi karşı taraftan soğutmaya başlıyor... bence böyle şeyler söylenmeli.. susarak bir ilerleme sağlanamaz susarak sende kırılırsın karşı tarafta sessiz kaldığın için senin tavırlarından rahatsız olur.. en güzeli açıkça söylemek ama tabiki empati yaparak...
Çok teşekkür ederim en iyi görüş için...
Rica ederim🌿🪻
Kırıcı olmadan, nazik bir dille. Baktım almıyor kalın kafaya geçiş yapmış. O zaman da ona göre anlatırım.
😅😅teşekkürler.
Ben teşekkür ederim. Eig💙🌸
Rica ederim🪻🌿
Cevap
1Cevap
Söyleyemem. Seviyorsam her haliyle kabul etmişimdir. Eğer bana çok ters düşen bir şey varsa zaten arkadaşlığı bitiririm.
Yani ya çok yumuşak davranırsınız ya da kesip atarsınız. Çok keskin kararlar.🤔
Siz memnunsanız tabi birsey diyemeyiz🙂🪻
O kadar sinirleniyorum ki...
Ama ona da kıyamıyorum.😅 çok alıngan söylesem parmağını dokundurmaz ama trip atar.
Yine de güzel bir dille söylemeyi düşünüyorum. Teşekkürler 🌼
İlk defa yapıyorsa uygun bir dille, onu kırmadan tolerans göstererek ama uyarmama rağmen halen yapmaya devam ediyorsa bozuşuruz😕
Derin konuşmaların yapıldığı bı yerde konuyu oraya getirip işte bende bu tarz şeylerden hoşlanmam dersin
Güzel taktik 👍teşekkürler 🪻
Net bir şekilde ifade etmekten yanayım.. O üzülmesin, diğeri kırılmasın diye rahatsızlığımı dile getirmekten kaçınmam..
Dümdüz söylerim. Bunu sevmiyorum yapma diye ‽
Ben şu şu davranıslarından sözlerinden rahatsız oluyorum bi daha tekrarlanmazsa sevinirim derim direkt
Yani Kibar bir dille söylerim..
Direk söylerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?