Yıllar sonra zamaninda cok cok asik oldugunuz eski sevgiliniz ile gorustunuz mu hic?

4 yil gecti aradan unutmak icin cok ugrastim. Bu surede hic yazmadim nadiren o yazdi cok kisa konusmalarimiz oldu. İlk defa ben yazdim saatlerce konuştuk bulusmaya karar verdik. Ah bu heyecani anlatamiyorum onunla konusmanin heyecanini ozlemisim. Ama hayatimla da kumar oynuyormus gibi hissediyorum. Her an 2-3 yilimi daha kaybedebilirmisim gibi 😂 yillar sonra gorustunuz mu eski sevgiliniz ile nasil gecti ne hissettiniz
Yıllar sonra zamaninda cok cok asik oldugunuz eski sevgiliniz ile gorustunuz mu hic?
Cevapla